Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeautjes aanstaande papa?

+12
Susan
Coco
Tania
Jasmine
me1987
duckie
Flower_L
Pien
Lejow
Ugly Betty
CCC
JD
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  CCC vr 23 dec 2011 - 11:02

Ben best verbaasd eigenlijk... Het is toch geven en nemen? Ik vind de dingen die mijn vriend leuk vind ook niet altijd even geweldig, maar zo nu en dan ga ik eens mee naar een motorbeurs of weet ik veel wat... Gaat mij altijd meer om het samen zijn en de gezelligheid. Vind het zelf wel belangrijk dat samen te delen.

Wbt. mijn laatste opmerking, ik vond het eigenlijk vrijwel overkomen dat hij niet erg enthousiast word van jou cadeauideetjes en dat zijn enthousiasme dan wel zit in kinderen bijv.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:03

HeartBeat schreef:Wat lijkt me dat vreselijk zeg, een vriend die niets leuk vind en zelf ook geen dingen heeft die hij leuk/lekker vind.

i know.... we hebben er ook vaak genoeg onenigheid over. Ik ben juist iemand die het leuk vindt om erop uit te gaan. Baal wel eens dat hij nooit eens uit zichzelf zal voorstellen om er lekker op uit te gaan met zn 2tjes....
En hij vind wel dingen leuk/lekker... maar ja, een luchtje heeft hij al, sterke drank houd ie niet van, hij is aan het lijnen, en sja zn schietsport is zn hobby, maar dat wil ik niet kopen;) en qua zaalvoetballen heeft ie zn schoenen enzo al....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Ugly Betty vr 23 dec 2011 - 11:04

JaneDoe er is ook een topic over kerstcadeaus voor vriendjes, staat daar niks voor je tussen?
Een bioscoopbon is ook leuk. Of een mand met een dvd, wat lekkers te eten en drinken voor een gezellig film avondje thuis.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:05

chococupcake schreef:Ben best verbaasd eigenlijk... Het is toch geven en nemen? Ik vind de dingen die mijn vriend leuk vind ook niet altijd even geweldig, maar zo nu en dan ga ik eens mee naar een motorbeurs of weet ik veel wat... Gaat mij altijd meer om het samen zijn en de gezelligheid. Vind het zelf wel belangrijk dat samen te delen.

Wbt. mijn laatste opmerking, ik vond het eigenlijk vrijwel overkomen dat hij niet erg enthousiast word van jou cadeauideetjes en dat zijn enthousiasme dan wel zit in kinderen bijv.

sja we hebben er ook vaak genoeg moet over, maar ik probeer me er maar bij neer te leggen. maar dat wil wel zeggen dat ik echt geen zin heb om daar dan nu mijn geld in te steken, terwijl ik dan straks superblij in de winterefteling ofzo loop, en hij dan meer baalt dat ie er een vrije dag voor heeft moeten nemen. achteraf vind hij het dan best wel leuk, maar echt de dag van zn leven heeft ie niet.
en ja, t is geven en nemen, maar omdat hij er dus nooit op uit wil, komt het ook niet voor dat ik met hem mee moet naar dingen die ik niet leuk vind...behalve dan naar mn schoonouders haha.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:06

Je kunt ook iets regelen als een keer blokarten / abseilen / ferrari rijden (al is dat vrij prijzig) en dat soort 'mannendingen'. Vind ie dat dan ook niet leuk als uitje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Jasmine vr 23 dec 2011 - 11:07

JaneDoe schreef:hey yasmine, ik had helemaal gemist dat je zwanger bent, wat leuk! Gefeliciteerd!!

Ja, dank je! Is nu nog even spannend, maar heb er een goed gevoel bij dit keer. Beter dan de vorige keer in elk geval.

Maar lastig hoor, is er iets wat hij wel leuk vind? Snap wel dat je een staatslot niet echt leuk vind om te geven en dat schietblad is idd. ook niet je van het.

En verder heb ik helaas ook geen inspiratie, sorry.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:07

Ugly Betty schreef:JaneDoe er is ook een topic over kerstcadeaus voor vriendjes, staat daar niks voor je tussen?
Een bioscoopbon is ook leuk. Of een mand met een dvd, wat lekkers te eten en drinken voor een gezellig film avondje thuis.

ja daar schreef ik ook in mee, maar aangezien ik dat papa idee had, dacht ik dat ik die topic het beste hier kon openen...
maar op zich gaat het daar nu niet meer over, dus kan deze topic net zo goed richting het kerstcadeautjes voor vriendjes topic verplaatst worden:)
Evengoed bedankt voor het meedenken allemaal
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Flower_L vr 23 dec 2011 - 11:07

Lekker voor hem koken

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:08

JaneDoe schreef:
Flower_L schreef:Misschien gekke vraag, maar hij kijkt heel erg uit naar kindje, maar vindt dagjes weg met jou (of iemand anders) niet leuk. Ben je niet bang dat hij straks dierentuin speeltuin zwembad e.d. ook niet leuk vindt met jullie evt kindje (s)?

neuh, ik heb er wel vertrouwen in dat hij een hele leuke papa gaat worden, die dan soort dingen ook zal doen.
hij is nu gewoon meer het type om lekker samen een filmpje te kijken enzo. shoppen en door een stad slenteren vind hij sowieso een ramp, maar dat is bij de meeste mannen wel zo geloof ik;) efteling zijn we afgelopen zomer geweest, vond ie wel oke....
dagje spa/kuuroord, hij houdt niet van gefrunnik aan zn lichaam haha....dus schiet niet op allemaal.

maar misschien haal ik wel een bioscoopbon ofzo...
Maar een abbo op de bios dan? Een filmpakket voor thuis? En waarom vindt hij het niet leuk om samen iets met jou te doen? Dierentuin en shoppen kan ik inkomen, maar samen weg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:08

Kenya schreef:Je kunt ook iets regelen als een keer blokarten / abseilen / ferrari rijden (al is dat vrij prijzig) en dat soort 'mannendingen'. Vind ie dat dan ook niet leuk als uitje?

dat vind ie wel leuk denk ik, vooral het laatste....alleen mijn portemonnee niet denk ik haha!
Voor dat blokarten en abseilen kan ik wel eens kijken ja! thanks!
(o help....moet ik dan mee?????)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:09

Flower_L schreef:Lekker voor hem koken
het gaat om een kerstcadeau, en 1e kerstdag zijn we te gast en 2e kerstdag is ie aan t werk....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:09

JaneDoe schreef:
Ugly Betty schreef:JaneDoe er is ook een topic over kerstcadeaus voor vriendjes, staat daar niks voor je tussen?
Een bioscoopbon is ook leuk. Of een mand met een dvd, wat lekkers te eten en drinken voor een gezellig film avondje thuis.

ja daar schreef ik ook in mee, maar aangezien ik dat papa idee had, dacht ik dat ik die topic het beste hier kon openen...
maar op zich gaat het daar nu niet meer over, dus kan deze topic net zo goed richting het kerstcadeautjes voor vriendjes topic verplaatst worden:)
Evengoed bedankt voor het meedenken allemaal
Maar hij is nog geen aanstaande papa, dus dat topic in deze pijler is sowieso wat uh... ja, hoe zeg je dat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:10

Smikkell schreef:
JaneDoe schreef:
Flower_L schreef:Misschien gekke vraag, maar hij kijkt heel erg uit naar kindje, maar vindt dagjes weg met jou (of iemand anders) niet leuk. Ben je niet bang dat hij straks dierentuin speeltuin zwembad e.d. ook niet leuk vindt met jullie evt kindje (s)?

neuh, ik heb er wel vertrouwen in dat hij een hele leuke papa gaat worden, die dan soort dingen ook zal doen.
hij is nu gewoon meer het type om lekker samen een filmpje te kijken enzo. shoppen en door een stad slenteren vind hij sowieso een ramp, maar dat is bij de meeste mannen wel zo geloof ik;) efteling zijn we afgelopen zomer geweest, vond ie wel oke....
dagje spa/kuuroord, hij houdt niet van gefrunnik aan zn lichaam haha....dus schiet niet op allemaal.

maar misschien haal ik wel een bioscoopbon ofzo...
Maar een abbo op de bios dan? Een filmpakket voor thuis? En waarom vindt hij het niet leuk om samen iets met jou te doen? Dierentuin en shoppen kan ik inkomen, maar samen weg?

ja bij onze bios heb je een arrangement met eten en de bios in1, denk dat dat het gaat worden.
filmpakket voor thuis is zonde, want we downloaden alles smile
sja ik weet dat het niet leuk is, maar ik heb me er bij neergelegd. als we eenmaal ergens heengaan vind hij het wel leuk, maar hij zal het nooit uit zichzelf voorstellen, en wordt ook niet blij als hij dat als kerstcadeau krijgt.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  CCC vr 23 dec 2011 - 11:11

Smikkell schreef:
JaneDoe schreef:
Ugly Betty schreef:JaneDoe er is ook een topic over kerstcadeaus voor vriendjes, staat daar niks voor je tussen?
Een bioscoopbon is ook leuk. Of een mand met een dvd, wat lekkers te eten en drinken voor een gezellig film avondje thuis.

ja daar schreef ik ook in mee, maar aangezien ik dat papa idee had, dacht ik dat ik die topic het beste hier kon openen...
maar op zich gaat het daar nu niet meer over, dus kan deze topic net zo goed richting het kerstcadeautjes voor vriendjes topic verplaatst worden:)
Evengoed bedankt voor het meedenken allemaal
Maar hij is nog geen aanstaande papa, dus dat topic in deze pijler is sowieso wat uh... ja, hoe zeg je dat!

Jaaa Smikkell, hoe zeg je dat? :P

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:17

chococupcake schreef:
Smikkell schreef:
JaneDoe schreef:
Ugly Betty schreef:JaneDoe er is ook een topic over kerstcadeaus voor vriendjes, staat daar niks voor je tussen?
Een bioscoopbon is ook leuk. Of een mand met een dvd, wat lekkers te eten en drinken voor een gezellig film avondje thuis.

ja daar schreef ik ook in mee, maar aangezien ik dat papa idee had, dacht ik dat ik die topic het beste hier kon openen...
maar op zich gaat het daar nu niet meer over, dus kan deze topic net zo goed richting het kerstcadeautjes voor vriendjes topic verplaatst worden:)
Evengoed bedankt voor het meedenken allemaal
Maar hij is nog geen aanstaande papa, dus dat topic in deze pijler is sowieso wat uh... ja, hoe zeg je dat!

Jaaa Smikkell, hoe zeg je dat? :P

sja aangezien het om een mand met papa/baby dingen ging, zou ik niet weten in welke topic het dan wel moest.
maar goed, bij deze, topic gesloten.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Tania vr 23 dec 2011 - 11:18

chococupcake schreef:wanneer je je er minder mee bezig houd lukt het misschien ook wat sneller... Ik ben zelf nooit zo overenthousiast geweest, ik wilde het wel heel erg graag maar ik kende geen ongeduld. Alleen toen mijn cyclus even raar deed, vroeg ik me af of ik niet de kant van mijn moeder opging (vruchtbaarheidsproblemen) maar daarna heb ik het losgelaten en werd daarna vrij snel zwanger

Je wordt zwanger van sex niet van het "loslaten" of er "minder mee bezig zijn", je wordt niet minder vruchtbaar door "er te veel mee bezig zijn". Dan zouden mensen in de mmm nooit zwanger worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:20

Tania schreef:
chococupcake schreef:wanneer je je er minder mee bezig houd lukt het misschien ook wat sneller... Ik ben zelf nooit zo overenthousiast geweest, ik wilde het wel heel erg graag maar ik kende geen ongeduld. Alleen toen mijn cyclus even raar deed, vroeg ik me af of ik niet de kant van mijn moeder opging (vruchtbaarheidsproblemen) maar daarna heb ik het losgelaten en werd daarna vrij snel zwanger

Je wordt zwanger van sex niet van het "loslaten" of er "minder mee bezig zijn", je wordt niet minder vruchtbaar door "er te veel mee bezig zijn". Dan zouden mensen in de mmm nooit zwanger worden.

hihi precies. en als ik seks heb, dan is het omdat ik t lekker vind, absoluut niet omdat ik dan denk "zo,we moéten nu een baby maken" haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:20

chococupcake schreef:
Smikkell schreef:
JaneDoe schreef:
Ugly Betty schreef:JaneDoe er is ook een topic over kerstcadeaus voor vriendjes, staat daar niks voor je tussen?
Een bioscoopbon is ook leuk. Of een mand met een dvd, wat lekkers te eten en drinken voor een gezellig film avondje thuis.

ja daar schreef ik ook in mee, maar aangezien ik dat papa idee had, dacht ik dat ik die topic het beste hier kon openen...
maar op zich gaat het daar nu niet meer over, dus kan deze topic net zo goed richting het kerstcadeautjes voor vriendjes topic verplaatst worden:)
Evengoed bedankt voor het meedenken allemaal
Maar hij is nog geen aanstaande papa, dus dat topic in deze pijler is sowieso wat uh... ja, hoe zeg je dat!

Jaaa Smikkell, hoe zeg je dat? :P
Zusje vroeg me vandaag om niet te rellen, dus ik ben nogal van het alles zorgvuldig formuleren vanavond.. angel

Ik vind dit topic hier niet thuishoren in deze pijler.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  CCC vr 23 dec 2011 - 11:21

Ach Tania, als je net gestopt bent met de pil kun je ook gewoon even rustig afwachten, daar bedoel ik het loslaten mee... Iedereen weet het natuurlijk weer beter, maar als je even goed nadenkt snap je mijn punt wel.. Van dat ongeduldige word je zelf alleen maar gek lijkt me, en je lichaam reageert ook vaak qua cyclus op dit soort dingen (later ongesteld worden ed, lichamelijke zwangerschapskwaaltjes terwijl je niet zwanger bent enz. enz.) Ik ga geen discussie starten, maar JaneDoe snapt mijn punt gelukkig, zoals ze eerder had vermeld...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:24

chococupcake schreef:Ach Tania, als je net gestopt bent met de pil kun je ook gewoon even rustig afwachten, daar bedoel ik het loslaten mee... Iedereen weet het natuurlijk weer beter, maar als je even goed nadenkt snap je mijn punt wel.. Van dat ongeduldige word je zelf alleen maar gek lijkt me, en je lichaam reageert ook vaak qua cyclus op dit soort dingen (later ongesteld worden ed, lichamelijke zwangerschapskwaaltjes terwijl je niet zwanger bent enz. enz.) Ik ga geen discussie starten, maar JaneDoe snapt mijn punt gelukkig, zoals ze eerder had vermeld...

ik snap je eerste punt, maar bovenstaande slaat niet op mij hoor.
Ik vind het prima als ik over een paar maanden of zelfs een jaar pas zwanger ben, komt zelfs nog beter uit eindelijk....
waar ik niet tegen kan is die lange cyclus, en die onzekerheid die daarbij hoort. Ik wordt liever gewoon ongesteld, en ga dan op naar de volgende cyclus. en als ik dan nog 6 van die cyclussen heb voor ik zwanger raak, is dat prima. Alleen, hoe langer zo'n cyclus duurt, hoe meer ik hoop dat de volgende cyclus wel enigzins gewoon is, omdat ik niet hoop dat ik mijn moeder achterna ga qua vruchtbaarheidsproblemen. Maar ook dat kan ik wel loslaten, omdat ik weet dat het pas mijn 2e cyclus is.


Laatst aangepast door JaneDoe op vr 23 dec 2011 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:25

Smikkell schreef:
chococupcake schreef:
Smikkell schreef:
JaneDoe schreef:
Ugly Betty schreef:JaneDoe er is ook een topic over kerstcadeaus voor vriendjes, staat daar niks voor je tussen?
Een bioscoopbon is ook leuk. Of een mand met een dvd, wat lekkers te eten en drinken voor een gezellig film avondje thuis.

ja daar schreef ik ook in mee, maar aangezien ik dat papa idee had, dacht ik dat ik die topic het beste hier kon openen...
maar op zich gaat het daar nu niet meer over, dus kan deze topic net zo goed richting het kerstcadeautjes voor vriendjes topic verplaatst worden:)
Evengoed bedankt voor het meedenken allemaal
Maar hij is nog geen aanstaande papa, dus dat topic in deze pijler is sowieso wat uh... ja, hoe zeg je dat!

Jaaa Smikkell, hoe zeg je dat? :P
Zusje vroeg me vandaag om niet te rellen, dus ik ben nogal van het alles zorgvuldig formuleren vanavond.. angel

Ik vind dit topic hier niet thuishoren in deze pijler.

en in welke dan wel??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Tania vr 23 dec 2011 - 11:30

chococupcake schreef:Ach Tania, als je net gestopt bent met de pil kun je ook gewoon even rustig afwachten, daar bedoel ik het loslaten mee... Iedereen weet het natuurlijk weer beter, maar als je even goed nadenkt snap je mijn punt wel.. Van dat ongeduldige word je zelf alleen maar gek lijkt me, en je lichaam reageert ook vaak qua cyclus op dit soort dingen (later ongesteld worden ed, lichamelijke zwangerschapskwaaltjes terwijl je niet zwanger bent enz. enz.) Ik ga geen discussie starten, maar JaneDoe snapt mijn punt gelukkig, zoals ze eerder had vermeld...

Nee sorry ik snap je punt niet.
Voor sommige mensen zal het vast prettig zijn om er niet te veel mee bezig te zijn. Er zijn ook mensen die dat juist wel prettig vinden, ook prima toch.
En verder denk ik dat er weinig mensen zijn die zoveel stress hebben van het zwanger worden dat ze er een onregelmatige cyclus van krijgen (en dan nog zoalng je een eisprong hebt, kun je nogsteeds zwanger worden). En zwangerschapkwaaltjes lijken nou eenmaal op menstruatieklachten en het lijkt me vrij logisch als je zwanger wil worden dat die je dan meer opvallen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Coco vr 23 dec 2011 - 11:31

Wat wordt er weer lang op door gegaan. Sleep

Wil hij van jou ook geen gefriemel aan zijn lijf? Anders misschien een massage tegoed bon..
Mijn man geef ik meestal een gadget of een sierraad.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:36

ja ik ben er ook wel een beetje klaar mee nu. het gaat al lang niet meer over hetgene waar ik de topic voor had geopend.... dus ik vnd het wel een beetje goed zo.

sieraden houd ie niet van, en mag hij sowieso op zijn werk al niet om...
en nee massages vind ie verschrikkelijk, zelfs van mij Wink Houd jammer genoeg in dat ik er ook nooit eentje krijg.... Cry

Maar degenen die hebben meegedacht, bedankt!
ik heb gewoon een ernstig lastig vriendje! Maar denk dat het een bon voor de bios+eten gaat worden....en zag net dat de op vakantieveilingen een rondleiding dor de ArenA aanbieden, en aangezien ie ajax supporter is, probeer ik dat nog te winnen (en dan ga ik als AZ supporter mee.... Wink )
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Flower_L vr 23 dec 2011 - 11:38

Succes!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes aanstaande papa? - Pagina 2 Empty Re: Cadeautjes aanstaande papa?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum