Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

+11
TukTuk
SarahKey
studiebol
Flower_L
Dora
holaagirl
Annemie
Tiara
Pien
juffie001
Jasmine
15 plaatsers

Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Jasmine za 14 apr 2012 - 20:48

Ik kreeg net van Groupon een leuke aanbieding in mijn mailbox voor een complete kinderwagen voor maar €249,-. Het gaat om deze set.


Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen 23f3o72mub

Hieronder de link voor geïnteresseerden.

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/BebeQO/4849015
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  juffie001 za 14 apr 2012 - 20:52

Zo, das nog eens een leuke aanbieding!! Heb het niet nodig maar een vriendin van me is net zwanger, ga de link doorgeven Very Happy
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Pien za 14 apr 2012 - 20:55

Ik heb al een wagen maar wat vind ik hem leuk!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 21:17

Eergisteren was groupon bij 24/7 en daar waren heel veel klachten over dat ze niet leverden en hun afspraken niet nakwamen ... Zelf heb ik ook wel eens een bioscoopbon besteld en niet gekregen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Tiara za 14 apr 2012 - 21:19

Ik had hem ook gezien! En ze hebben nu bij de groupon nog meer baby spul met korting, ze hebben ook een travel cot voor 29 euro. En een dapper meegroeistoel voor 84,50 en nog wat meer kleine dingen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Annemie za 14 apr 2012 - 21:19

Een tijdje terug was het ook bij Radar of Kassa, 1 van die 2. Ook in verband met afspraken niet na komen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  holaagirl za 14 apr 2012 - 21:53

Oef, en dan is 250,- ineens wel veel geld om dat risico te nemen!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Dora za 14 apr 2012 - 21:56

En wat ik me vaak afvraag is; zou het wel goed/degelijk spul zijn? Omdat get. Nu zo goedkoop is. Ik zou dan graag eerst veel ervaringen willen lezen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Flower_L za 14 apr 2012 - 23:01

Sh.....die travel cot hebben we nodig, maar levertijd drie weken, gaan we niet redden Sad
Jammer, leuke actie.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 23:03

Parel schreef:Eergisteren was groupon bij 24/7 en daar waren heel veel klachten over dat ze niet leverden en hun afspraken niet nakwamen ... Zelf heb ik ook wel eens een bioscoopbon besteld en niet gekregen...

Ik had het er gisteren over met mijn vader (niet nav 24/7) en wij hebben allebei ook negatieve ervaringen met Groupon. Ik zou de gok ook niet durven nemen voor 250 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  studiebol zo 15 apr 2012 - 1:16

Die Travel cot klinkt dan wel heel leuk voor 29 euro we hebben er tenslotte twee nodig..

Maar als ik dan lees dat mensen hun producten niet krijgen.. hebben jullie dan ook het geld niet terug gekregen??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  studiebol zo 15 apr 2012 - 1:24

Flower_L schreef:Sh.....die travel cot hebben we nodig, maar levertijd drie weken, gaan we niet redden Sad
Jammer, leuke actie.

Heb je een link, ik kan hem niet vinden namelijk.

Laat maar ik kreeg een mail toen ik me aanmelden en daar stond die bij.


Laatst aangepast door studiebol op zo 15 apr 2012 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  SarahKey zo 15 apr 2012 - 1:26

Die bioscoopbon heb ik toen wel netjes gekregen. Daarna nooit meer wat besteld dus verder geen klachten.

maar zo'n set is niet duur. Wij hebben er ook niets aan, maar goed. smile
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 1:26

ik ben ook wel benieuwd of je je geld dan ook niet terug krijgt. Want groupon die zet een deal toch pas door als er genoeg interesse voor is? Als dat niet het geval is, gaat de deal niet door, maargoed, dan lijkt het me wel logisch dat je je geld terug krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 2:58

Ik heb geen geld teruggekregen, het was toen 7,50 voor een bon van 17,50 geloof ik.
Ik vond het eigenlijk voor dat bedrag te veel moeite om er helemaal een zaak van te maken .. mijn collega heeft de bon toen overigens wel gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  TukTuk zo 15 apr 2012 - 3:12

studiebol schreef:Die Travel cot klinkt dan wel heel leuk voor 29 euro we hebben er tenslotte twee nodig..

Maar als ik dan lees dat mensen hun producten niet krijgen.. hebben jullie dan ook het geld niet terug gekregen??

Vorig jaar werden die dingen voor weinig geld verkocht bij de Kruidvat, ook rond de 30 euro toen. Misschien kan je afwachten of ze deze zomer weer te koop komen daar?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Fearie zo 15 apr 2012 - 4:23

Ik heb meerdere malen wat besteld bij Groupon, wel altijd bonnen en geen producten. Kreeg altijd na 12 uur 'snachts de bon, dus zelf geen negatieve ervaringen ermee. Wel zijn ze negatief in het nieuws vanwege beloften richting aanbieders die ze niet kunnen waarmaken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Mama_1987 zo 15 apr 2012 - 8:31

Ik heb eventueel nog een zilver/zwarte travel cot die ik wel wil verkopen. Wij hadden hem voor mijn zoontje gekocht maar hij wilt er absoluut niet in slapen! Als er iemand intresse heeft hoor ik het graag. Hij is dus maar 1 keer voor een half uurtje gebruikt. Zonde dat hij hier maar in de kast ligt, misschien kan ik er iemand blij mee maken. Het is de baby luxe uitvoering.



Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Baby_luxe_silver-lr
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  studiebol vr 27 apr 2012 - 2:03

Ik had dus 2 van die Travel Cot tentjes bestelt. We hebben er net eentje bezorgd gekregen. Nu maar hopen dat de tweede dan ook nog een keer bezorgd wordt... maar ja eentje is er dus al wel binnen gekomen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  loesje vr 27 apr 2012 - 23:16

als je een goedkope kinderwagen wilt hebben kijk dan eens op marktplaats wij hebben vandaag een hele mooie topmark duowagen via marktplaats gekocht voor 80 euro. (lijkt net nieuw) en in de winkel is ie 140 euro.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  liesje vr 27 apr 2012 - 23:59

loesje schreef:als je een goedkope kinderwagen wilt hebben kijk dan eens op marktplaats wij hebben vandaag een hele mooie topmark duowagen via marktplaats gekocht voor 80 euro. (lijkt net nieuw) en in de winkel is ie 140 euro.



Ik heb er ook nog een van topmark. rijden fantastisch
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen Empty Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum