Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen
+11
TukTuk
SarahKey
studiebol
Flower_L
Dora
holaagirl
Annemie
Tiara
Pien
juffie001
Jasmine
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen
Ik kreeg net van Groupon een leuke aanbieding in mijn mailbox voor een complete kinderwagen voor maar €249,-. Het gaat om deze set.
Hieronder de link voor geïnteresseerden.
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/BebeQO/4849015
Hieronder de link voor geïnteresseerden.
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/BebeQO/4849015
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Re: Tip voor aanstaande mama's => zeer goedkope kinderwagen
Zo, das nog eens een leuke aanbieding!! Heb het niet nodig maar een vriendin van me is net zwanger, ga de link doorgeven
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb al een wagen maar wat vind ik hem leuk!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Eergisteren was groupon bij 24/7 en daar waren heel veel klachten over dat ze niet leverden en hun afspraken niet nakwamen ... Zelf heb ik ook wel eens een bioscoopbon besteld en niet gekregen...
Gast- Gast
Ik had hem ook gezien! En ze hebben nu bij de groupon nog meer baby spul met korting, ze hebben ook een travel cot voor 29 euro. En een dapper meegroeistoel voor 84,50 en nog wat meer kleine dingen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Een tijdje terug was het ook bij Radar of Kassa, 1 van die 2. Ook in verband met afspraken niet na komen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Oef, en dan is 250,- ineens wel veel geld om dat risico te nemen!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
En wat ik me vaak afvraag is; zou het wel goed/degelijk spul zijn? Omdat get. Nu zo goedkoop is. Ik zou dan graag eerst veel ervaringen willen lezen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Sh.....die travel cot hebben we nodig, maar levertijd drie weken, gaan we niet redden
Jammer, leuke actie.
Jammer, leuke actie.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Parel schreef:Eergisteren was groupon bij 24/7 en daar waren heel veel klachten over dat ze niet leverden en hun afspraken niet nakwamen ... Zelf heb ik ook wel eens een bioscoopbon besteld en niet gekregen...
Ik had het er gisteren over met mijn vader (niet nav 24/7) en wij hebben allebei ook negatieve ervaringen met Groupon. Ik zou de gok ook niet durven nemen voor 250 euro.
Gast- Gast
Die Travel cot klinkt dan wel heel leuk voor 29 euro we hebben er tenslotte twee nodig..
Maar als ik dan lees dat mensen hun producten niet krijgen.. hebben jullie dan ook het geld niet terug gekregen??
Maar als ik dan lees dat mensen hun producten niet krijgen.. hebben jullie dan ook het geld niet terug gekregen??
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Flower_L schreef:Sh.....die travel cot hebben we nodig, maar levertijd drie weken, gaan we niet redden
Jammer, leuke actie.
Laat maar ik kreeg een mail toen ik me aanmelden en daar stond die bij.
Laatst aangepast door studiebol op zo 15 apr 2012 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
Die bioscoopbon heb ik toen wel netjes gekregen. Daarna nooit meer wat besteld dus verder geen klachten.
maar zo'n set is niet duur. Wij hebben er ook niets aan, maar goed.
maar zo'n set is niet duur. Wij hebben er ook niets aan, maar goed.
ik ben ook wel benieuwd of je je geld dan ook niet terug krijgt. Want groupon die zet een deal toch pas door als er genoeg interesse voor is? Als dat niet het geval is, gaat de deal niet door, maargoed, dan lijkt het me wel logisch dat je je geld terug krijgt.
Gast- Gast
Ik heb geen geld teruggekregen, het was toen 7,50 voor een bon van 17,50 geloof ik.
Ik vond het eigenlijk voor dat bedrag te veel moeite om er helemaal een zaak van te maken .. mijn collega heeft de bon toen overigens wel gehad.
Ik vond het eigenlijk voor dat bedrag te veel moeite om er helemaal een zaak van te maken .. mijn collega heeft de bon toen overigens wel gehad.
Gast- Gast
studiebol schreef:Die Travel cot klinkt dan wel heel leuk voor 29 euro we hebben er tenslotte twee nodig..
Vorig jaar werden die dingen voor weinig geld verkocht bij de Kruidvat, ook rond de 30 euro toen. Misschien kan je afwachten of ze deze zomer weer te koop komen daar?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb meerdere malen wat besteld bij Groupon, wel altijd bonnen en geen producten. Kreeg altijd na 12 uur 'snachts de bon, dus zelf geen negatieve ervaringen ermee. Wel zijn ze negatief in het nieuws vanwege beloften richting aanbieders die ze niet kunnen waarmaken.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb eventueel nog een zilver/zwarte travel cot die ik wel wil verkopen. Wij hadden hem voor mijn zoontje gekocht maar hij wilt er absoluut niet in slapen! Als er iemand intresse heeft hoor ik het graag. Hij is dus maar 1 keer voor een half uurtje gebruikt. Zonde dat hij hier maar in de kast ligt, misschien kan ik er iemand blij mee maken. Het is de baby luxe uitvoering.
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Ik had dus 2 van die Travel Cot tentjes bestelt. We hebben er net eentje bezorgd gekregen. Nu maar hopen dat de tweede dan ook nog een keer bezorgd wordt... maar ja eentje is er dus al wel binnen gekomen.
studiebol- Ratel
als je een goedkope kinderwagen wilt hebben kijk dan eens op marktplaats wij hebben vandaag een hele mooie topmark duowagen via marktplaats gekocht voor 80 euro. (lijkt net nieuw) en in de winkel is ie 140 euro.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
loesje schreef:als je een goedkope kinderwagen wilt hebben kijk dan eens op marktplaats wij hebben vandaag een hele mooie topmark duowagen via marktplaats gekocht voor 80 euro. (lijkt net nieuw) en in de winkel is ie 140 euro.
Ik heb er ook nog een van topmark. rijden fantastisch
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Soortgelijke onderwerpen
» cadeautje voor aanstaande tante
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?
» Parasol voor de kinderwagen
» Spullen voor in de kinderwagen/reiswieg
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?
» Parasol voor de kinderwagen
» Spullen voor in de kinderwagen/reiswieg
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: