Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

+39
silly-one
Flip Fluitketel
Caresses
loura
_DoI
Lilypie
pitbullgup
Winegum
flower
SoezieQ
Summerlovin
Mizz_S
xxDila
Mysterious
Sterre
Suus
Phileine
Highway
blondje1313
Arwyn
smooch
Roxi3
VeryCherry
Qiara
Alias
Zonnetje
Jeanette
Toet
Beachgirl
sanne-84
Zwerver
Cherique
Monte
Ugly Betty
Blond
_Lacey_
minoessepoes
Sarah1985
Rovine
43 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:22

Tussen 19.00 en 19.30. Erg laat vind ik maar het kan niet anders. Mijn vriend is pas om 19.00 thuis van z'n werk
en als ik moet werken ben ik om 18.30 thuis. En S. krijgt zijn laatste fles tussen 19.00 en 19.30.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Mysterious wo 5 jan 2011 - 2:27

rond half 6 6 uur. vind ik altijd wel lekker zo vroeg, dan heb je heel de avond nog
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  xxDila wo 5 jan 2011 - 2:38

Op de dagen dat ik voetbal om 1730, anders vaak pas rond 1830 & 1900
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 5:28

Ik werk tot ongeveer 16.00 uur. Ga dan rond kwart over vier met de bus naar huis. Ben rond vijf uur thuis en begin dan meteen met koken. Mijn vriend werkt in dezelfde stad en is meestal rond half zes thuis. Als ik vergadering heb ben ik meestal rond zes uur thuis, even koken en dan eten wij rond half zeven. Alleen zijn dat meestal net de dagen dat mijn vriend dan rond die tijd in het gemeentehuis moet zijn. Dus eten wij dan makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 5:30

Rond 19 uur als ik thuis eet en tussen 18.00 en 18.30 als ik op mijn werk eet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Mizz_S wo 5 jan 2011 - 10:03

Meestal rond 18.00 uur, soms iets eerder, soms iets later. Ik moet twee dagen per week op mn werk eten en dan eet ik om half 6 (dan heb ik pauze tot 18.00). Ik werk de andere dagen tot 17.30 en dan ben ik een kwartier later ongeveer thuis. Op maandag ben ik vrij en op vrijdag mijn vriend, dus dan kookt degene die vrij heeft. We redden het dus altijd makkelijk rond die tijd. In het weekend eten we soms ook weleens iets later, maar nooit later dan 19.00. Daarna vind ik echt te laat! Bovendien heb ik daarvoor wel echt honger.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Summerlovin wo 5 jan 2011 - 10:20

Wij eten heel vaak tussen 6 en half 7.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  SoezieQ wo 5 jan 2011 - 11:30

Als ik aan het werk ben eten we altijd om 17:00, dan begint de pauze die tot 17:30 duurt.
Als ik eens vrij ben eet ik ook altijd vrij vroeg, zit een beetje in mn ritme denk ik :P
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  flower wo 5 jan 2011 - 19:59

als ik alleen eet is het vaak rond half 6 als ik met mijn vriend eet rond half 7
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Winegum wo 5 jan 2011 - 22:27

In ieder geval na 6 uur, behalve soms in het weekend, aangezien mijn vriend pas rond 6 uur thuis is. Als ik moet zwemmen, dan eten we zeker voor half 7, anders gaat het me in de weg zitten. Maar normaal eten we rond een uur of 7/half 8 denk ik.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 23:49

Ligt eraan hoelaat ik thuis ben; als ik een vroege dagdienst heb ben ik rond 17.15 thuis, dan eten we rond 18.00. Als ik een latere dagdienst heb ben ik rond 18.15/18.30 thuis en dan eten we vaak tussen 19.30-20.00.
Als ik een slaapdienst heb dan eet ik rond 17.15-17.30 samen met de clienten.

Het is ook vaak zo dat als ik om 18.15 thuis kom, dat mijn vriend al aan het koken is. En dat vind ik dan wel heel erg fijn, aangezien ik dan net van te voren op het werk al voor 12 mensen heb gekookt .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  pitbullgup do 6 jan 2011 - 0:07

Wij eten eigenlijk altijd rond 17.30 - 18.00 Tenzij ik eerst m'n paard ga trainen maar dat is echt maar zelden en dan is mijn man ook mee om de trailer te rijden
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:34

Dat hangt er maar net vanaf hoe laat ik thuis ben, boodschappen doe en zin heb om te koken. Als ik 's avonds moet werken, eet ik om 17.00uur - 17.15uur. Als ik overdag moet werken vaak wat later: 20.00uur - 20.30uur. Normaal tussen 17.30uur en 20.00uur gok ik. Ik heb niet echt een planning als het om eten gaat :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:46

Bij ons thuis eten we altijd tussen half 7 en half 8. We tafelen altijd lekker lang na.

In m'n eentje kook ik gewoon wanneer ik honger heb. Soms is dit direct uit m'n werk om 5 uur, andere keren is het pas om half 8. Ik heb daar geen ritme in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Lilypie do 6 jan 2011 - 0:58

Hier eten we meestal tussen half 6 en 6 uur.
Een enkele keer wat later.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:04

Zelden voor half 8, eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:37

Toen ik nog thuis woonde aten we vaak tussen 16.30 en 17.00 uur. Echt heel vroeg!
Ik ben om 16.30 uur klaar met werken en eet nu meestal tussen 17.30-18.00 uur.
Ligt er ook aan hoelaat mijn vriend thuis komt, maar dat is moelijk te peilen. Ene dag/week is het rond 17.15, andere keer weer om 18.00 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  _DoI do 6 jan 2011 - 4:45

Wij eten meestal rond 18.00-18.30
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  loura vr 7 jan 2011 - 5:46

Ik ga zo beginnen met koken smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Caresses vr 7 jan 2011 - 5:52

Meestal rond 18.00 en 18.30.
Als ik vrij ben rond half zes.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Zwerver vr 7 jan 2011 - 8:19

Wij moeten nu nog eten.......
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Flip Fluitketel vr 7 jan 2011 - 8:39

Hangt ervan af welke dienst ik heb. Ik werk onregelmatig, meestal als overdag of de nacht heb eten we rond 17.30/18.00.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 12:19

Als ik met mijn ouders eet is dat tussen vijf en zeven. Afhankelijk van hoe laat iedereen thuis is van studie/werk.
Als ik met mijn vriend eet is dat wanneer we honger hebben, dat kan om vijf uur zijn maar ook om tien uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  silly-one vr 7 jan 2011 - 21:13

Als ik 's avonds nergens heen hoef ga ik rond kwart over 6 koken.
Op de woensdag en vrijdag geef ik tennisles, dan heb ik om 4 uur of 5 uur gegeten. Aangezien ik dan om 5 en 6 uur moet beginnen.
Dinsdag eet ik ook vaak vroeger als de conditietraining doorgaat.
Dus eigenlijk is het vrij gevarieerd, maar als ik niks hoef probeer ik daar wel een ritme in te hebben.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Sjonno vr 7 jan 2011 - 21:48

Op de dagen dat ik werk is het meestal rond kwart voor 6. Op de dagen dat ik vrij ben en in het weekend is het rond 5 uur kwart over 5.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 3 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum