Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

+39
silly-one
Flip Fluitketel
Caresses
loura
_DoI
Lilypie
pitbullgup
Winegum
flower
SoezieQ
Summerlovin
Mizz_S
xxDila
Mysterious
Sterre
Suus
Phileine
Highway
blondje1313
Arwyn
smooch
Roxi3
VeryCherry
Qiara
Alias
Zonnetje
Jeanette
Toet
Beachgirl
sanne-84
Zwerver
Cherique
Monte
Ugly Betty
Blond
_Lacey_
minoessepoes
Sarah1985
Rovine
43 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Jeanette di 4 jan 2011 - 11:45

Rond 17.00 uur en als ik op mijn werk eet ook.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Zonnetje di 4 jan 2011 - 12:06

Meestal rond 18 uur, maar het wordt ook wel eens 18.30 uur of in vakanties of in het weekend 19.00 uur.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Alias di 4 jan 2011 - 12:08

Meestal rond 18.30 uur. Als er iemand komt eten bij mij is het vaak wel later, tussen 19.00 en 19.30 uur, omdat ik dan vaak iets maak dat wat langer tijd nodig heeft.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Qiara di 4 jan 2011 - 12:42

Ik eet meestal tussen 7 en 8.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  VeryCherry di 4 jan 2011 - 21:00

Wij eten meestal tussen 17.00 en 17.30 zodat ons zoontje ook nog wat aan zijn avond heeft.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 21:16

Het is toch vrij normaal om minimaal van half negen tot vijf te werken. Behalve in de bouw kan ik zo geen beroepsgroep bedenken die al zo vroeg thuis zijn. Dan nog de reistijd naar huis en het eten koken. Dus ik vraag me uit nieuwsgierigheid af hoe het mogelijk is dat het zoveel mensen lukt om zo vroeg al te eten?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 21:19

Tussen 7 en half 8. Deden we thuis al en ik vind dat zelf ook het prettigst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  VeryCherry di 4 jan 2011 - 21:31

@Minoessepoes; mijn vriend is om 8 uur op zijn werk, tot 4 uur, maar hij neemt nooit pauze en om half 5 is hij thuis. smile Ik werk niet, dus het eten is gewoon op tijd klaar.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 21:33

minoessepoes schreef:Het is toch vrij normaal om minimaal van half negen tot vijf te werken. Behalve in de bouw kan ik zo geen beroepsgroep bedenken die al zo vroeg thuis zijn. Dan nog de reistijd naar huis en het eten koken. Dus ik vraag me uit nieuwsgierigheid af hoe het mogelijk is dat het zoveel mensen lukt om zo vroeg al te eten?

Meestal werkt 1 van de 2 wel in de woonplaats of dichtbij (misschien is dat in de randstad anders) of is er sprake van een huisvrouw/man..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 21:35

Ik ga pas koken als mijn vriend thuis is (ik ben werkloos) maar mijn vriend werkt gewoon in dezelfde stad als dat we wonen? Met tien min fietsen is hij thuis, dan is het dus 17.10.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 22:04

CherrieLola schreef:@Minoessepoes; mijn vriend is om 8 uur op zijn werk, tot 4 uur, maar hij neemt nooit pauze en om half 5 is hij thuis. smile Ik werk niet, dus het eten is gewoon op tijd klaar.

Ow heerlijk lijken me die uren! Helaas kan dat bij mij op het werk niet, zou het graag zo doen!

Ik werk en woon in Amsterdam maar moet nog wel een minuut of 20 fietsen, ik ben nooit klokslag vijf uur weg, dus voor half zes zou ik nooit aan tafel kunnen ook niet als er iemand anders kookt. Dat was ik ook zo gewend, mijn moeder werkte in het dorp en dat was echt maar vijf minuten fietsen en ze hoefde eigenlijk maar tot vijf uur te werken maar ze was bijna nooit voor half zes thuis. Maar dat ligt dus eerder aan ons time-management Very Happy
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:09

Wij eten altijd rond 17:30 uur
Mijn vriend is rond 17:20 uur thuis. Rond 5 ur begin ik al met eten koken.
Ik werk onregelmatig. Als ik een middag dienst heb eet ik 's middags warm. Mijn vriend hoeft het dan alleen maar op te warmen.
In het weekend eten wij vaak om 19:00 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  VeryCherry di 4 jan 2011 - 22:10

Is ook heerlijk hoor, en ook leuk voor ons zoontje, dan ziet hij zijn vader tenminste ook nog. Maar doordat hij geen pauze neemt eet hij dus de hele dag niks, en daar ben ik het niet mee eens Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 22:19

CherrieLola schreef:Is ook heerlijk hoor, en ook leuk voor ons zoontje, dan ziet hij zijn vader tenminste ook nog. Maar doordat hij geen pauze neemt eet hij dus de hele dag niks, en daar ben ik het niet mee eens Wink

Ow nee dat is inderdaad echt niet goed! Ik eet meestal mijn brood gewoon op achter de computer terwijl ik doorwerk. Jouw vriend doet toch wat met computers (of ben ik nou in de war). Volgende keer gewoon gewoon een bammetje boven zijn toetsenbord Wink
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  VeryCherry di 4 jan 2011 - 22:24

Whahaahah klopt, hij is inderdaad it-er. Ik stop met regelmaat een evergreen of iets in de strekking in zijn jaszak, en die eet hij wel op, maar hij denkt er nooit zelf aan. Wat ik me trouwens net bedenk, hij werkt op twee locaties en hij mag reizen in de baas zijn tijd, dus ik heb echt geluk dat hij zo vroeg thuis is.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:32

Tussen half 7 en half 8 als mijn vriend 's avonds vrij is. En als ik alleen eet met mijn zoontje (gemiddeld zo'n 3 avonden in de week), dan rond 6 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Roxi3 di 4 jan 2011 - 22:49

Wij eten altijd heel laat, mijn vriend is om half 6 klaar met werken maar hij werkt 1,5 uur reizen van ons huis. Ik ben zelf meestal ook laat thuis dus we eten tussen 7 en half 8.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  smooch di 4 jan 2011 - 22:55

Mijn vriend is meestal tussen 17.30 en 18.00 uur thuis en dan eten we rond 18.00/18.15 uur omdat hij om 18.30 uur wilt gaan trainen.
Als hij overwerkt is hij tegen 18.30 of 19.00 uur thuis dan eten we later.
Als ik werk dan kookt hij zelf. En in het weekend eten we als we trek beginnen te krijgen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Arwyn di 4 jan 2011 - 22:59

Hangt net van ons werk af.
Als ik 's middag moet werken, ben ik om 18.00 vrij, rond 18.30 thuis en meestal kunnen we dan bijna eten, m'n vriend kookt dan.
De andere dagen eten we meestal ergens tussen 17.30 en 18.00. Vriend belt dan even wanneer hij onderweg is naar huis en wanneer ik hem kan verwachten, dat hangt net af van waar hij vandaan moet komen. Ik zorg er dan voor dat we zo'n beetje kunnen eten wanneer hij thuis komt.
Hij heeft echter ook nog wel eens heel lange dagen, tot 20.00 of zo. Ik vind het heel ongezellig om dan eerst alleen te moeten eten, dus dan eten we dan pas. Komt gelukkig niet zo vaak voor, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  blondje1313 di 4 jan 2011 - 23:00

Bij mijn ouders thuis aten we vroeger om 5 uur. Mijn moeder was de hele middag thuis, mijn vader ook om half 5, dus dat ging goed. Verder was er 's avonds vaak om 6 uur weer iemand die moest sporten, dus dan moet je eigenlijk wel vroeg eten.
Nu moet mijn thuiswonende broer tot 5 uur werken, dus eten ze rond half 6.

Mijn man is soms om half 5 al thuis, maar meestal tussen 5 en 6. Zelf ben ik ook meestal om 5 uur thuis, en omdat koken ook wel tijd kost eten wij vrijwel nooit voor 6 uur. Een vaste tijd hebben we niet.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Highway di 4 jan 2011 - 23:05

Toen ik nog thuis woonde aten wij rond half 7, 7 uur. Toen ik vervolgens alleen woonde at ik echt wanneer ik trek had; 5 uur en soms om 8 uur. Inmiddels woon ik samen en we eten nu altijd rond half 6, op vrije dagen wordt het weleens later (of als we uitgebreid koken ook).
Ik werk bijna altijd tot 16:30, 1 dag in de week tot 17:00 en ben een half uur later thuis. Mijn vriend werkt tot 15:30 of 16:30 en moet 10 minuutjes rijden.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Phileine di 4 jan 2011 - 23:06

Dat verschilt, een heel enkele keer al rond kwart over vijf/half zes, maar ook weleens rond half acht. Ik denk dat we meestal tussen zes en zeven uur aan tafel zitten.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Zonnetje di 4 jan 2011 - 23:09

minoessepoes schreef:Het is toch vrij normaal om minimaal van half negen tot vijf te werken. Behalve in de bouw kan ik zo geen beroepsgroep bedenken die al zo vroeg thuis zijn. Dan nog de reistijd naar huis en het eten koken. Dus ik vraag me uit nieuwsgierigheid af hoe het mogelijk is dat het zoveel mensen lukt om zo vroeg al te eten?

Ik werk tot 17.00 uur en ben meestal rond 17.30 uur thuis. Als we die avond gaan sporten, dan ga ik meteen koken en heb ik het eten klaar om 18.00 uur. Mijn vriend komt meestal rond 18.00 uur thuis. Als ik van een andere locatie van mijn werk af moet komen, ben ik later en eten we dan ook later. Als mijn vriend kookt, eten we ook later.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Suus di 4 jan 2011 - 23:16

Heel wisselend, soms gelijk als ik uit mijn werk kom, dan eten we om 6 uur, maar soms ook pas om 8 uur. Meestal iets er tussenin, een uur of 7.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Sterre wo 5 jan 2011 - 1:12

Wisselend, ergens tussen 18.30h en 20.00h. Als we beide laat uit het werk komen en dan nog moeten koken wordt het eerder 20h, maar soms warmen we een restje op, ben ik om 17.30h thuis of koken we iets heel makkelijks en dan is het weleens 18.30h. Eerder komt bijna nooit voor.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat eten jullie meestal je avondeten? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum