Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

+22
loesje
Coccinelle
Ayla
*Troela*
PiP
cindy
Niene
meisje
meisjesmama
Meeko
Jasmine
mauwmauw
Tania
joyce0606
Bruintje Beer
Alex
Star007
Wennes
Nana
Thunder
Pussycat
Flower_L
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... - Pagina 2 Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Jasmine do 22 dec 2011 - 11:14

Ik heb nog nooit zo ruig de dekens van haar afgetrokken, arme meiske schrok zich wild.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... - Pagina 2 Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  loesje do 22 dec 2011 - 21:22

de eerste keer dat ik bij alex breath holding spell meemaakte dacht ik voor het moment hij gaat dood.
twee weken na mijn bevalling dacht ik zelf dat ik dood ging was zo erg van de wereld door diaree en werd op dat moment ook opgenomen in het ziekenhuis daarvoor. Maar gelukkig is het niet gebeurt.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mida4you do 22 dec 2011 - 23:03

Dat was toen ze op het kdv was en ze bijna stikte in een stukje soepstengel. Het was net tegen de tijd dat ik haar op zou halen en ze was helemaal overstuur. Ze hadden toen EHBO moeten toelichten aan haar. Bah als ik er aan denk!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 2:55

Ja, bij mara hebben we nu drie keer gedacht dat we haar moesten laten gaan. Alle keren was dat op de ic. Met 8 weken oud, 4 maanden en met 17 maanden. We hebben ook alle drie de keren gesprekken gehad met artsen over in hoeverre we haar zouden behandelen. Ook tijdens haar ontelbare aanvallen ben ik bang geweest dat ze er in zou blijven hangen. Nu nog ben ik iedere dag zo dankbaar dat ze wakker in haar bedje ligt.

Gast
Gast

Bericht  woezel vr 23 dec 2011 - 3:07

Hier bij M na de geboorte. Binnen 1 dag lag hij op de couveuse met longontstekking. Gelukkig moesten we een nacht blijven in het zkh en werd er gauw onderzoeken gedaan. Wat als we thuis waren en een kraamhulp hadden die niet op tijd aan de bel getrokken had.

Bij C de eerste keer dat hij een speudokroep aanval had.

Bij E voor de bevalling ivm navelstreng. Had er al tijden een naar gevoel bij, omdat ze dwars en hoog bleef liggen. Toen het verhaal van mamarosa erbij. Dus ik was toen heel blij dat ik met 39 weken moest blijven zodat mochten mijn vliezen spontaan breken ze gelijk actie konden ondernemen.
En 2 maanden terug ongeveer dat ik flauwviel dat ik haar vast had. We hadden nu gelukkig niets, maar wat als ik op de trap stond of ze een nachtkastje had geraakt.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 3:15

woezel schreef:Bij E voor de bevalling ivm navelstreng. Had er al tijden een naar gevoel bij, omdat ze dwars en hoog bleef liggen. Toen het verhaal van mamarosa erbij.

Dit heb ik ws. gemist, maar wat was er met haar navelstreng dan?

Ze lag dan wel in stuit en nog niet ingedaald, maar heb er nooit bij nagedacht of er iets over gehoord van de gyn toen.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine vr 23 dec 2011 - 3:17

Mama_van2 schreef:Nu nog ben ik iedere dag zo dankbaar dat ze wakker in haar bedje ligt.

In jullie geval kan ik me dat zó goed voorstellen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  woezel vr 23 dec 2011 - 3:21

_MamaRosa_ schreef:
woezel schreef:Bij E voor de bevalling ivm navelstreng. Had er al tijden een naar gevoel bij, omdat ze dwars en hoog bleef liggen. Toen het verhaal van mamarosa erbij.

Ze lag dan wel in stuit en nog niet ingedaald, maar heb er nooit bij nagedacht of er iets over gehoord van de gyn toen.

Hier was er gelukkig nog niets met de navelstreng. Maar wel een vergrote kans dat die bij het breken vd vliezen als eerste naar buiten kwam. Daarom moest ik op donderdag blijven, zodat ik gelijk om hulp kon roepen als ze braken, en ben ik zaterdag ingeleid.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 3:29

woezel schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Hier was er gelukkig nog niets met de navelstreng. Maar wel een vergrote kans dat die bij het breken vd vliezen als eerste naar buiten kwam. Daarom moest ik op donderdag blijven, zodat ik gelijk om hulp kon roepen als ze braken, en ben ik zaterdag ingeleid.

Ok, er begint me nu iets te dagen idd.

Ik ben nog steeds zo blij dat ze hebben gewacht met inleiden tot maandag, voor alle zekerheid en omdat de kans op complicaties veel groter waren ivm dubbele stuit, en dat ze de vliezen pas om 8.30 hebben gebroken toen! Ze wilden die maandagmorgen ook wachten tot iedereen 'in huis' zou zijn mocht er iets mis gaan. Nou, dat ging het dus ook direct al. Moet er nog wel eens aan denken dat ik eerst zaterdags ingeleid zou worden, maar gelukkig zakte de bloeddruk heel hard toen en konden ze het uitstellen.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke vr 23 dec 2011 - 5:39

Ja 2x, eerste keer 2 dagen na de geboorte toen kregen we van de kinderarts te horen dat we niet veel later hadden moeten komen. Verloskundige had ons doorgestuurd naar de spoedeisende hulp omdat C.hristian nergens meer op reageerde en slap en grauw werd. Bleek uitgedroogd en ondervoed.
En met 11 maanden is hij van boven naar onder van de trap gevallen, hij kon net die week kruipen en ik besefte pas na een paar seconden dat hij dat geweest moest zijn dat geboemel dat ik hoorde. En toen lag hij onder aan de trap met zijn gezicht naar onder, toen was ik echt heeeeel bang om hem op te pakken of om te draaien.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Makamba vr 23 dec 2011 - 5:45

Daarstraks nog! Ik wou naar de winkel gaan om boodschappen te doen en ze zat op haar fietsje. Ze fietste netjes op de stoep, maar ging wat harder. Ik weet niet wat er mis ging maar opeens ging ze met haar fietsje de straat op en er kwam net een auto aan gereden. Het scheelde echt een haar om d'r tegen te houden, anders was ze zo tegen de zijkant van de auto op gevlogen. Sad Ben echt enorm geschrokken en moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ze onder die auto terecht was gekomen. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 5:48

Met Mas en Lise eigenlijk nog nooit, met Amé ben ik wel bang geweest, ze heeft dan ook 2 keer in het ziekenhuis gelegen 1e keer met het RS virus en nog geen week later met een urineweginfectie en koortsstuipen.

Ik wist dat ik nog ergens een foto had staan dat ze net opgenomen was. Toen was ze helemaal uitgeput!

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... - Pagina 2 167621_1681690874393_1001190300_31833803_3433945_n

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 7:06

Ja, helaas wel. Jens is heel erg ziek geweest toen hij amper 3 maanden was. Hij had een fikse luchtweginfectie welke door fouten van de huisarts én het ziekenhuis heel erg verwaarloosd was. Dit resulteerde in letterlijk blauw aanlopen tijdens het hoesten en wegvallen. Jens heeft anderhalve week in het ziekenhuis gelegen en ook aan alle alarmbellen, hij had een zware longontsteking gekregen door de verwaarlozing. Daarnaast kreeg hij in het ziekenhuis er nog eens een flinke RS-virus er bovenop. Vreselijkste tijd van mijn leven, doodeng telkens dat blauw aanlopen en wegvallen.

Zijn snoet is ook helemaal gezwollen door de medicatie.

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... - Pagina 2 DSC00063

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: