Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat dacht je omgeving en klopte het? (uitslag pag. 3)

+27
Floor
MamaDaan
Shisha
Pompoen
*Lookie*
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
nillis
Muppetje
Fearie
Jezzie
Printje
peach
Puggle
Highway
LDJ
Snoes
SarahKey
Amber-
Paper Crown
Susan
Jelin
Linda
kwak
Caroow
Sanne
Viva
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat dacht je omgeving en klopte het? (uitslag pag. 3) Empty Wat dacht je omgeving en klopte het? (uitslag pag. 3)

Bericht  Pompoen do 8 nov 2012 - 4:26

Iedereen, maar dan ook werkelijk iedereen denkt dat ik een meisje krijg inclusief mijn man. Ik spreek allemaal mensen los van elkaar en keer op keer zeggen ze dus dat ze niet weten waarom maar dat ze denken dat ik een meisje krijg. Mensen van koor, mensen van mijn therapiegroep, vriendinnen noem het maar op. Ik heb nog niet 1 keer gehoord dat ze een jongetje dachten.

Nu ben ik benieuwd, wat dachten de mensen bij jullie? Was dat ook zo allemaal 1 richting op? En klopte het?
Ik moet nog 3 weken wachten helaas voor ik het te weten kom!

Laatst aangepast door Pompoen op za 17 nov 2012 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dacht je omgeving en klopte het? (uitslag pag. 3) Empty Re: Wat dacht je omgeving en klopte het? (uitslag pag. 3)

Bericht  Viva do 8 nov 2012 - 4:29

Bij onze dochter weet ik niet meer.

Nu denkt mijn zus dat het een jongetje wordt,
andere zus dat het een meisje is
Denk dat mijn moeder weer denkt dat het een jongetje is.
verschillend dus, maar ze weten dat wij het weten, dus wie weet als we over "hij" praten oid, ze gelijk denken dat het een jongetje is...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Wat dacht je omgeving en klopte het? (uitslag pag. 3) Empty Re: Wat dacht je omgeving en klopte het? (uitslag pag. 3)

Bericht  Happydobby do 8 nov 2012 - 4:29

Bij mij dachten veel een jongetje, dit dacht ik zelf ook en dat bleek ook zo te zijn.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sanne do 8 nov 2012 - 4:30

Bijna iedereen dacht een jongen en het is toch echt een meisje.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caroow do 8 nov 2012 - 4:31

Happydobby schreef:Bij mij dachten veel een jongetje, dit dacht ik zelf ook en dat bleek ook zo te zijn.

Hier net zo. Bijna niemand dacht een meisje, zelf ging ik ook echt uit van een jongen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  kwak do 8 nov 2012 - 4:31

Bij D. waren de meningen zwaar verdeelt.
Mijn man en ik zeiden direct dat het een meisje zou zijn, en ja hoor.. ons gevoel klopte!
tot de geboorte hebben we het niet geweten en ik denk dat we ook beide het even moesten laten bezinken als het een jochie zou zijn geweest.

Nu weet iedereen het al dat we een jochie krijgen, maar voordat iedereen het wist zei de meerderheid ook dat het een jochie zou zijn omdat ik me heel anders voelde in de zwangerschap dan bij D.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Linda do 8 nov 2012 - 4:32

Van m'n dochter weet ik het niet meer. Maar nu dacht echt iedereen in m'n omgeving dat we weer een meisje zouden krijgen. Ik dacht zelf een jongen, dat bleek ook zo te zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen do 8 nov 2012 - 4:35

Ik denk zelf eigenlijk ook dat ik een meisje krijg, maar ik durf daar niet zo goed op te vertrouwen op de een of andere manier. Ik heb ook eerst heel hard geroepen dat het vast een jongen werd. Ik ben denk ik bang dat dat gewoon is omdat ik dat graag wil ofzo (terwijl ik ook hartstikke graag een jongetje wil) en dat ik mezelf voor de gek houd en dan straks teleurgesteld ben. Haha lekkere kronkel eigenlijk maar wel herkenbaar want voordat ik de test had gedaan wist ik eigenlijk ook al dat ik zwanger was maar durfde ik daar ook niet op te vertrouwen omdat ik me dat vast inbeeldde omdat ik het zo graag wilde...

Laatst aangepast door Pompoen op do 8 nov 2012 - 4:42; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 4:37

Bij de eerste dacht iedereen incl. ikzelf een jongen, dat klopte.

Bij de tweede waren de meningen verdeeld, ik dacht een jongen. En het werd een jongen.

Deze keer denkt iedereen een meisje en mijn gevoel zegt dat ook heel sterk. We zullen het pas 22 december weten Sad

Gast
Gast

Bericht  Jelin do 8 nov 2012 - 4:49

Bij de eerste zei iedereen dat het een meisje zou zijn en dat is ook zo. Nu denken veel mensen dat we een jongen zullen krijgen, maar het is een meisje. Ook ik dacht bij deze zwangerschap een jongen. Bij de eerste had ik wel gelijk.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:10

Bij de 1e sterk het idee een meisje; en iedereen om ons heen zei het ook, terwijl we juist toen onze mond stijf dicht lieten. Nu zei weer iedereen om ons heen een meisje en ik twijfelde eerst nog, maar op de echo werd het heel duidelijk haha.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 8 nov 2012 - 5:15

Bij de echo met 12 weken werd gezegd dat de kans erg groot was dat het een jongen was en eigenlijk ging iedereen daar vanuit. Ik weet nog dat mijn nichtje van toen een jaar of vijf zei: 'Jullie krijgen een jongen.' Ik zei: 'Dat is nog helemaal niet zeker.' Zij: 'Jawel, want oma zegt het.'

De tweede keer dacht ze weer een jongetje te zien met 12 weken, maar wel minder overtuigd, toen waren we zelf ook minder overtuigd, al was het toch nog wel een verrassing dat het een meisje bleek bij de 20 weken echo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Paper Crown do 8 nov 2012 - 5:20

Nee hoor Pompoen, dat ben je helemaal niet als het toch een zoontje is! Ik zei altijd als het een jongen is, zet ik hem op MP haha. Zo overtuigd was ik van het feit dat het een meisje zou worden, mijn man en ik konden toch géén zoon krijgen, kóm óp zeg! En toen, jawel.. een zoon. Míjn zoon. Ben daar zo gelukkig mee, wil jij niet weten. Nooit verwacht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Amber- do 8 nov 2012 - 5:29

Bij ons dacht bijna iedereen een jongen inclusief wij zelf en het klopte!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:30

Ik was ervan overtuigd dat twee jongens zou krijgen. Ik wilde ook altijd graag een zoon (of twee dan in dit geval). Ik had ook al echt in mijn hoofd dat er een Jantje en een Nilsje in mijn buik zaten. Was er zelfs een beetje bang voor als ik ooit een meisje zou krijgen. En toen hoorde ik dat er een jongetje en een meisje in mijn buik zaten! En ik vond het METEEN helemaal geweldig. En dat is de hele tijd zo gebleven, en nu ze er is kan ik me al helemaal niks mooiers voorstellen. Nu vind ik het gek dat ik zo'n voorkeur had voor jongetjes, het is gewoon allebei echt super en heel anders.

Gast
Gast

Bericht  MamaDaan do 8 nov 2012 - 5:33

Bij ons dachten de meesten een jongetje, op het laatst wij zelf ook, en het klopte.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  Pompoen do 8 nov 2012 - 5:44

Paper Crown schreef:Nee hoor Pompoen, dat ben je helemaal niet als het toch een zoontje is! Ik zei altijd als het een jongen is, zet ik hem op MP haha. Zo overtuigd was ik van het feit dat het een meisje zou worden, mijn man en ik konden toch géén zoon krijgen, kóm óp zeg! En toen, jawel.. een zoon. Míjn zoon. Ben daar zo gelukkig mee, wil jij niet weten. Nooit verwacht.

Ja maar daar ben ik ook van overtuigd, iedereen in mijn omgeving vind mij ook meer een jongensmoeder trouwens. Maar toch denken ze allemaal dat het een meisje word Laughing. Mijn man zegt ook elke keer: "ja maar het ís ook een meisje". Maar ik ben gewoon bang dat ik als ik me daar teveel op instel dat ik dan straks toch teleurgesteld ben. Terwijl ik echt zeker weet dat ik net zo dolgelukkig ben met een zoon.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey do 8 nov 2012 - 5:58

heel veel mensen dachten een jongen. Sommige zagen een jongenskoppie op de 3d echo, een ander zag het aan de vorm van mijn buik of vonden mij echt een jongensmoeder. Ze hadden gelijk I love you

Mijn moeder dacht de hele zwangerschap een meisje. Had ook roze inpakpapier gekocht voor de 10 dagen kraammand Laughing Toen S geboren was belde ik haar op: Mam je kleinkind is geboren. Ja mooi een meisje he!! Ja dacht het al wel, een meisje! 'Nee een jongen...' 'Oh' En toen bleef het lang stil.... wat leuk..... haha ze was zo in de war.
Later vroeg ik haar: waarom dacht je stellig dat het een meisje zou worden? Nou, zei ze, omdat jij na de 3d echo (toen wisten we het de rest niet) vertelde: het is wat ik al hoopte dat het zou worden. En mijn moeder had in haar hoofd dat ik graag een meisje zou willen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Snoes do 8 nov 2012 - 6:53

Mijn ouders denken dat we een meisje krijgen, mijn schoonouders en mijn zus denken dat we een jongen krijgen. In onze vriendengroep denkt de meerderheid dat we een meisje krijgen. Verdeelde meningen dus.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 6:55

Heel mijn familie had gelijk. Ik was de enige die ongelijk had haha laughcry

Gast
Gast

Bericht  LDJ do 8 nov 2012 - 7:00

Hier zijn de meningen heel erg verdeeld. De 1 denkt dit en de ander denkt dat.
Zelf hebben wij echt geen flauw idee.
Moet zeggen dat ik er wel heel erg nieuwsgierig naar ben nu hoor!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Highway do 8 nov 2012 - 7:02

Iedereen incl wijzelf dachten een jongen, het is toch echt een meid volgens de echo's Laughing
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Puggle do 8 nov 2012 - 7:07

Hier dacht bijna iedereen een jongen. Maar het is een meisje.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  peach do 8 nov 2012 - 8:06

Iedereen dacht een meisje! En het klopte.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Printje do 8 nov 2012 - 8:27

Hier klopten het beide keren. Bij de eerste zeiden de meeste mensen een jongetje en dat klopte en nu zeiden de meesten een meisje en dat klopte dus ook.

Ik zou die verhalen over de vorm van je buik met een grote korrel zout nemen, bij beiden zwangerschappen dachten sommigen het zeker te weten aan de vorm vd buik maar dan klopte het echt niet altijd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: