Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

+22
loesje
Coccinelle
Ayla
*Troela*
PiP
cindy
Niene
meisje
meisjesmama
Meeko
Jasmine
mauwmauw
Tania
joyce0606
Bruintje Beer
Alex
Star007
Wennes
Nana
Thunder
Pussycat
Flower_L
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Flower_L do 22 dec 2011 - 8:22

...dit had weleens heel anders met mijn kind kunnen aflopen?

hier gelukkig niet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Pussycat do 22 dec 2011 - 8:23

Hier gelukkig ook niet. Ik schrik wel eens omdat ze weer eens stikt ofzo, maar niet zo erg omdat ze er zelf heel snel uit komt natuurlijk.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Thunder do 22 dec 2011 - 8:24

Ja, toen ik mijn jongste (op advies van een huisarts notabene), achteraf gezien, een te grote dosis paracetamol heb gegeven. Hij had een longontsteking en ruim 41 graden koorts.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 8:29

Twee keer met de verbouwing hier in het begin. Ze hadden hier voor de galerij de zijkant weggehaald, het was een open verbinding naar beneden, 2 of 3 meter hoog en daaronder lagen betonnen platen. Ik kwam nietsvermoedend aanlopen met mijn kinderen (was recht voor onze voordeur) en mijn zoontje ging op ongeveer 30 cm van de rand staan. Ik zag het niet gelijk maar ik ben me wezenloos geschrokken. De volgende dag hebben ze het dichtgemaakt en ze hebben het van mij drie keer aan moeten passen tot het veilig genoeg was (ze hadden een deurtje daar nodig omdat het de toegang was tot de steiger, en dat deurtje mocht van mij niet open kunnen door de kinderen of niks).
Niet lang daarna pakte mijn dochter iets op van de grond en ze deed het gelijk in haar mond, wat ze normaal nooit doet. Gelukkig gaf ze het meteen toen ik het vroeg, toen bleek het een afgebroken stukje van het mesje van een stanleymes te zijn. Als ze dat doorgeslikt had of ik had het uit haar mond gegrist had ze flinke inwendige schade kunnen oplopen. Voordat je dan doorhebt wat er aan de hand is... ook toen heb ik meteen aan de bel getrokken, de uitvoerder heeft toen alle verschillende teams bij elkaar geroepen, en opnieuw beloofd dat zoiets niet meer zou gebeuren. Maar toen heb ik wel een brief gestuurd aan zowel de woonmaatschappij als het verantwoordelijke bedrijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Nana do 22 dec 2011 - 8:31

Ja toen ons dochtertje 3 dagen oud was. Ze was de hele avond onrustig geweest, ik had haar net gevoed. Na 3 nachten met heel weinig slaap nam mijn man haar op de borst bij hem in bed. Zes uur later schrok ik wakker, mijn man lag op zijn zij te slapen en mijn dochtertje zag ik nergens. Lag ze tegen zijn rug aan onder de dekens. Ik dacht echt een paar tellen dat ze dood was. Ben zo boos geworden op mijn man toen.


Laatst aangepast door Nana op do 22 dec 2011 - 8:35; in totaal 1 keer bewerkt
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Wennes do 22 dec 2011 - 8:32

Arden schreef:Twee keer met de verbouwing hier in het begin. Ze hadden hier voor de galerij de zijkant weggehaald, het was een open verbinding naar beneden, 2 of 3 meter hoog en daaronder lagen betonnen platen. Ik kwam nietsvermoedend aanlopen met mijn kinderen (was recht voor onze voordeur) en mijn zoontje ging op ongeveer 30 cm van de rand staan. Ik zag het niet gelijk maar ik ben me wezenloos geschrokken. De volgende dag hebben ze het dichtgemaakt en ze hebben het van mij drie keer aan moeten passen tot het veilig genoeg was (ze hadden een deurtje daar nodig omdat het de toegang was tot de steiger, en dat deurtje mocht van mij niet open kunnen door de kinderen of niks).
Niet lang daarna pakte mijn dochter iets op van de grond en ze deed het gelijk in haar mond, wat ze normaal nooit doet. Gelukkig gaf ze het meteen toen ik het vroeg, toen bleek het een afgebroken stukje van het mesje van een stanleymes te zijn. Als ze dat doorgeslikt had of ik had het uit haar mond gegrist had ze flinke inwendige schade kunnen oplopen. Voordat je dan doorhebt wat er aan de hand is... ook toen heb ik meteen aan de bel getrokken, de uitvoerder heeft toen alle verschillende teams bij elkaar geroepen, en opnieuw beloofd dat zoiets niet meer zou gebeuren. Maar toen heb ik wel een brief gestuurd aan zowel de woonmaatschappij als het verantwoordelijke bedrijf.

Heftig!!!

Bij mij is onze zoon van de trap gevallen en ik kon hem nog onderaan opvangen. Wat als ik hier niet had gestaan?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Flower_L do 22 dec 2011 - 8:33

Bah wat een nare verhalen!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Star007 do 22 dec 2011 - 8:34

Ja dat bedacht ik me na de bevalling.. dat het wel eens heel anders met haar af had kunnen lopen Neutral
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Alex do 22 dec 2011 - 8:37

Star007 schreef:Ja dat bedacht ik me na de bevalling.. dat het wel eens heel anders met haar af had kunnen lopen Neutral

+1.

En de keer dat ik met mijn dochter van de trap viel ... Ik heb de klap opgevangen, ik wil niet weten hoe het afgelopen was als ik haar had laten vallen of als ik op haar terecht was gekomen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Bruintje Beer do 22 dec 2011 - 8:38

Onze dochter is toen het bed op klossen stond van het bed gevallen en op haar nek gevallen. Ik was bliij dat ze keihard ging huilen.

Of toen mijn zoontje een week oud was en geen adem meer kreeg. Was toen alleen thuis en tot overmaat van ramp valt/klimt de oudste een half uur later met slaapzak en al uit haar ledikant die avond. Ik had het niet meer. Heb mijn mangebeld dat hj naar huis moest komen dat ik op instortte stond.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  joyce0606 do 22 dec 2011 - 8:44

ja, nog wel ongeboren kindje. als ik 2 dagen later was geweest, had ik K nu niet in mijn armen gehad!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Tania do 22 dec 2011 - 8:48

Mijn man is twee keer van boven naar beneden van de trap gevallen met J. Gelukkig allebei de keren goed afgelopen op een keer een gekneusd beentje na maar ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ze iets anders waren gevallen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  mauwmauw do 22 dec 2011 - 8:48

Ja als ik de afspraak bij het cb had afgezegd,had V hier waarschijnlijk niet meer geweest.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Jasmine do 22 dec 2011 - 9:03

Ja, met de bevalling:
- Als de gynaecoloog niet zo kordaat gehandeld had
- Als ik niet in het ziekenhuis was bevallen
- Als J. haar ademhaling net iets later zelf had opgepakt
In al deze gevallen zou ze er nu heel anders voor staan...


Toen mijn man een aanrijding kreeg en de auto total-loss was, wat als J. toen ook in de auto zat


Toen ik J. (nog geen 4 maanden oud) helemaal onder in haar bedje vond, met d'r hoofdje aan het voeteneind en volledig onder de dekens. Sindsdien slaapt ze in een slaapzak. Wat anderen er ook van zeiden.


Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Meeko do 22 dec 2011 - 9:15

Ja hier ook. Toen elin vorig weekend van het bed af viel. Ze huilde gelukkig meteen maar was wel heel suf en slap. gelukkig na een bezoekje aan de huisartsenpost bleek er niks aan de hand en ging t snel weer goed. en toen Senna in de mand van onze hond viel en hij haar krabte in haar gezicht. Hij had ook kunnen bijten. Nu zit er nog wel een litteken maar that's it.

Maar eng sommige verhalen, brr.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  meisjesmama do 22 dec 2011 - 9:16

Ja bij de oudste maar die heeft met 8 maanden ook moeten vechten voor haar leven ze had de dodelijke vorm van he.rsenvliesontsteking.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  meisje do 22 dec 2011 - 9:18

Nee, gelukkig niet.

Arden, jeetje wat schrikken zeg van dat mesje.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 9:35

Tijdens de bevalling van de tweeling. De vliezen werden gebroken van de oudste, en toen kwam de navelstreng mee naar buiten. Binnen een kwartier lag ik op de ok voor een spoedkeizersnee en wisten ze niet of ze het wel zou halen. Wat was ik blij toen ik gehuil hoorde.
Ik moet daar steeds vaker aan denken, het komt nu pas allemaal boven, op dat moment gaat alles langs je heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Niene do 22 dec 2011 - 9:39

Ja helaas wel,
Mijn dochter is afgelopen september bijna aangereden door een idioot die 90 reed in een 30 kilometer zone..
We liepen terug vanaf de kermis met een heel stel,ik hield haar handje vast en keken of we over konden steken en die man rijd veel te dicht naar links waardoor hij haar op haar na raakt,haar vingers tikte tegen de auto. Ik heb nog nooit zo hard gegild en gehuild,nu ik het opschrijf krijg ik weer een akelige brok in mijn maag. De man is in dezelfde noodvaart doorgereden..
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  cindy do 22 dec 2011 - 10:01

Bij de oudste afgelopen juni, dat hij mij is weggevallen en lijkbleek werd en nergens meer op reageerde. Hij is hiervoor ook opgenomen geweest een week. Is niks uitgekomen.

Bij de jongste, bij de bevalling al dat hij blauw was en en een maand later nog weer dat hij helemaal blauw werd toen hij in de box lag. Hij is hier ook voor opgenomen geweest. Waarschijnlijk een luchtweginfectie.

cindy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  PiP do 22 dec 2011 - 10:15

1x toen ze bleven hangen in een hoestbui en 1x toen ze was gevallen uit haar bedje op vakantie, binnen een paar tellen zat er een mega groen ei op haar voorhoofd, ik dacht echt dat ze dood zou gaan. Bah, ik kan wel weer zo gaan janken als ik dat beeld weer voor me zie...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 10:31

Wat een nare verhalen Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  *Troela* do 22 dec 2011 - 10:48

Jeetje wat een nare verhalen zeg! Merk nu ik zelf kindjes heb hoe bang je bent ze kwijt te raken, en hoe snel dat ooit kan gebeuren.

Hier ben ik heel bang geweest toen ik bloedverlies kreeg (31,2 zwanger) Was niet een beetje maar had een heel spoor door de huiskamer, door mijn broek heen en toilet zat tot op de muren onder. Wat was ik blij toen in de ambulance het hartje gevonden werd. Gelukkig bleek placenta maar voor een deel te zijn losgelaten.( Wat me vooral ook bang maakte was het feit dat mijn moeder had gedroomd dat ik te vroeg zou bevallen maar dat D het niet zo overleven).

Bij zoontje heel erg opgelet op de 10e dag ( bij dochter niet nodig ivm monitoren/couveuse).
Mijn zusje en ik zijn allebei de 10e dag bijna dood geweest. Mijn vader heeft mij nog gereanimeerd. Bij ons allebei zijn ze optijd geweest. Bij 1 van ons voor het slapen gaan nog gaan kijken en bij de ander kwam er kraambezoek tijdens het slapen. Kraambezoek moest weer weg maar wilden graag de kleine nog even zien, na even aandringen ging mijn moeder accoord en was ze weer op tijd.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Ayla do 22 dec 2011 - 10:54

Oh bah wat een nare verhalen.

Hier een keertje toen ze een week of 4 was, 9 uur 's avonds had ze de laatste fles gehad, en áltijd kwam ze om een uurtje of 3-4 zelf. Dit keer niet, ik werd wakker van de wekker van mijn vriend om 7 uur. Ik ging meteen bij haar kijken, lag ze in dr ledikantje, oogjes halfopen, lijkbleek, en ik zag en hoorde haar niet ademhalen. Ik voorzichtig schudden, geen reactie, harder schudden, toen huilde ze even. Mijn hart zat echt in mijn keel, ik schrok me helemaal dood, dacht echt dat ze dood was... Ben ook heel bang voor wiegendood, waarschijnlijk als ze ouder wordt zal ik wel weer een andere angst krijgen (ongeluk krijgen ofzo). Ik moet mezelf wel af en toe streng toespreken, want die angst kan me echt overnemen (nu ook, nu ik erover nadenk door dit topic).
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Coccinelle do 22 dec 2011 - 11:10

Yasmine schreef:


Toen ik J. (nog geen 4 maanden oud) helemaal onder in haar bedje vond, met d'r hoofdje aan het voeteneind en volledig onder de dekens. Sindsdien slaapt ze in een slaapzak. Wat anderen er ook van zeiden.



Zo heb ik S ook een keer gevonden. Ze lag gewoon met haar hoofd bij het voeteneind onder de deken. Mijn hart zat in mijn keel.. Daarna heb ik echt heel lang geen dekentje meer gebruikt.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht... Empty Re: Ben je weleens zo geschrokken dat je dacht...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum