Geen nagellakvingers
+4
Jeanette
Zwerver
Bliss
Blond
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geen nagellakvingers
Ik vind rode nagellak zo mooi, maar mijn handen zijn vrij grof en mijn nagels ook. Als ik dan rode nagellak opdoe voel ik me net een soort travestiet. Vinden jullie rode nagellak op alle handen kunnen? Of alleen op vrouwelijke slanke handen?
Gast- Gast
Re: Geen nagellakvingers
Ik heb echt nog nooit gedacht: ' jeetje die vrouw heeft grove handen met nagellak, geen gezicht'. Ik denk dat je handen voor je gevoel wat grover zijn, maar het zijn heus geen kolenschoppen.
Mijn zusje heeft ook grove handen en draagt altijd nagellak, ik vind dat er prima uitzien. Of nou ja, ik let er niet eens op eigenlijk.
Mijn zusje heeft ook grove handen en draagt altijd nagellak, ik vind dat er prima uitzien. Of nou ja, ik let er niet eens op eigenlijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb redelijk lange slanke vingers maar in vind het ook niet staan bij me. Maar misschien komt het omdat ik bijna niet doe ivm werk. Zelf ben ik er denk ik ook het type niet voor. Wel lak ik mijn teennagels maar alleen in de zomer omdat ik mijn voeten erg lelijk vind.
Gast- Gast
Ik let er eerlijk gezegd nooit op of iemand 'nagellakvingers' heeft. Elk paar handen is weer anders, maar heus niet minder geschikt voor nagellak. Doe gewoon lekker die rode nagellak op joh!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Volgens mij kan dat bij iedereen hoor!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Volgens mij ook hoor, heb me er nog nooit bij iemand aan gestoord eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
je kan ook proberen links en rechts net een dun randje niet te lakken, je nagels lijken dan wat langwerpiger en als je het niet te breed maakt )dat open randje) dan valt het helemaal niet op!
en verder denk ik dat alleen jij het ziet
en verder denk ik dat alleen jij het ziet
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat ook van mezelf. Ik ben sinds drie weken gestopt met nagelbijten, en m'n nagels worden langzaam wel langer, maar de vorm is gewoon niet mooi..ik heb van die dikke vingertjes. Ik hou niet van hele lange nagels, en dat wil ik ook niet, dus dan met een beetje lange nagels zijn het nog steeds rare ronde nagels ipv mooi dunne langwerpige.
Ik had laatst ook rode nagellak op voor m'n verjaardag maar schaamde me eigenlijk en verborg ze steeds
Ik had laatst ook rode nagellak op voor m'n verjaardag maar schaamde me eigenlijk en verborg ze steeds
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik denk dat dat meer je eigen gevoel is. Ik heb korte vingers en had ze graag wat slanker en langer gewild (net als de rest van mezelf eigenlijk ) maar nagellak kan prima hoor! Ik heb ook nog nooit bij anderen gehad dat ik vond dat ze geen mooie handen handen voor nagellak. Maar ik kijk dan ook eigenlijk alleen maar naar de kleur ervan.
Gast- Gast
Daar heb ik nou nog nooit opgelet eigenlijk! Ik vind over het algemeen nagellak heel erg mooi. Ik denk ook dat het juist helemaal niet opvalt omdat het er ook verzorgd uit ziet.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb best vrouwelijke handen( ) maar vind rood ook niet mooi bij mij. Eigenlijk vind ik rood bij niemand echt mooi(vind het al gauw ordi), maar dat is meer mijn smaak. Ik draag meestal fel donker roze, koraal of licht roze. Dat vind ik zelf fijner en netter staan. Dus ik denk dat het ook wel te maken kan hebben met persoonlijke smaak.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Ik heb er geen zin in.
» Tja, dan zeg je ook geen nee!
» Wel of geen rechtsbijstandverzekering?
» Geen zin in!
» Ik heb er geen zin in.
» Tja, dan zeg je ook geen nee!
» Wel of geen rechtsbijstandverzekering?
» Geen zin in!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: