DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Wij zoeken sponsors voor het barbiehuis van Evy, zie het topic over Evy bellen.
Hier nog iemand die mee wil doen?
Hier nog iemand die mee wil doen?
Gast- Gast
Ik denk er nog even over na. Ik ben praktisch blut.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb ook niet zoveel te besteden, maar ik vind het zooo sneu dat ik toch wat wil bijdragen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Of jullie moeten het kopen nog gaan uitstellen, maar dan wordt het een nieuwjaarscadeau
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, voor A.
Ik heb ook niet veel over, maar iedere euro is er 1 zullen we maar denken toch
Ik heb ook niet veel over, maar iedere euro is er 1 zullen we maar denken toch
Gast- Gast
ik vind het ontzettend lief dat jullie dit willen doen maar ik kan me herinneren dat A met sinterklaas al zoveel cadeaus had gekregen dat Evy niet wist wat ze met al die cadeaus aan moest.
Gast- Gast
Haha Lily maar ik denk dat ze dit wel een heel leuk cadeau vindt, anders had ze het niet op haar verlanglijstje gezet.
Gast- Gast
Dat vind ik los staan van deze actie. Het gaat me er hier niet om wat A wel en niet heeft, maar om het idee dat je op deze manier iets leuks mis loopt wat ik haar wel gun. Op een hele sneue manier.Lily schreef:ik vind het ontzettend lief dat jullie dit willen doen maar ik kan me herinneren dat A met sinterklaas al zoveel cadeaus had gekregen dat Evy niet wist wat ze met al die cadeaus aan moest.
Gast- Gast
+1 het ligt er voor mij echt aan hoe veel geld er gedoneerd moet worden...Rush schreef:Ik denk er nog even over na. Ik ben praktisch blut.
Gast- Gast
Rush schreef:Ja doe ik!VeryCherry schreef:Hey degenen die mijn lijstje horen laten het me wel weten hè
Jij de mijne ook he?!
Ik ook!!! Hahaha, wil wel winnen!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Rush schreef:Ja doe ik!VeryCherry schreef:Hey degenen die mijn lijstje horen laten het me wel weten hè
Jij de mijne ook he?!
Hope so, zoonlief is pissig dat ik alleen wat voor mezelf heb
Zoals ik het lees in de voorwaarden krijg je sowieso €450?VeryCherry schreef:Roza schreef:Rush schreef:Ja doe ik!VeryCherry schreef:Hey degenen die mijn lijstje horen laten het me wel weten hè
Jij de mijne ook he?!
Hope so, zoonlief is pissig dat ik alleen wat voor mezelf heb
Ik snap er geen zak van.
Rush- Lady Post-a-lot
Ben braaf wentelteefjes aan het bakken atm.
Zelda schreef:+1 het ligt er voor mij echt aan hoe veel geld er gedoneerd moet worden...Rush schreef:Ik denk er nog even over na. Ik ben praktisch blut.
Al is het maar een financiële bijdrage en sparen ze zelf verder.. Alle kleine beetjes helpen, toch?
Roza- Kletskop
Ja, alle kleine beetjes helpen, maar ik moet zelf ook nog etenRoza schreef:Zelda schreef:+1 het ligt er voor mij echt aan hoe veel geld er gedoneerd moet worden...Rush schreef:Ik denk er nog even over na. Ik ben praktisch blut.
Al is het maar een financiële bijdrage en sparen ze zelf verder.. Alle kleine beetjes helpen, toch?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, alle kleine beetjes helpen, maar ik moet zelf ook nog etenRoza schreef:Zelda schreef:+1 het ligt er voor mij echt aan hoe veel geld er gedoneerd moet worden...Rush schreef:Ik denk er nog even over na. Ik ben praktisch blut.
Daar zit wat in...
Roza- Kletskop
VeryCherry schreef:Ben braaf wentelteefjes aan het bakken atm.
Hmmmm lekker! Ik heb mijn moeder zojuist lief aan gekeken.. Ik krijg straks ook wentelteefjes :-)
Roza- Kletskop
Ik vind ze ook heerlijk, maar onze koekenpan is dermate slecht dat het hele huis blauw staat
Zelda schreef:Haha Lily maar ik denk dat ze dit wel een heel leuk cadeau vindt, anders had ze het niet op haar verlanglijstje gezet.
kijk ik vind het heel erg leuk en lief dat jullie dit willen doen en het is natuurlijk erg jammer dat ze die prijs niet gewonnen heeft maar ik bedoel er zijn hier op het forum ook zoveel meiden die het nog moeilijker hebben en niet eens cadeaus kunnen kopen. Maar dit is mijn mening
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik vind ze ook heerlijk, maar onze koekenpan is dermate slecht dat het hele huis blauw staat
Nieuwe pan?
Roza- Kletskop
Hè k*t, die had ik op mijn lijstje moeten zetten!!
Lily schreef:ik doe niet mee
edit, het poppenhuis is voor A neem ik aan?
Oh, dan weet ik niet of ik wel mee doe. Ik dacht dat het poppenhuis voor Evy's man was!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lily schreef:Zelda schreef:Haha Lily maar ik denk dat ze dit wel een heel leuk cadeau vindt, anders had ze het niet op haar verlanglijstje gezet.
kijk ik vind het heel erg leuk en lief dat jullie dit willen doen en het is natuurlijk erg jammer dat ze die prijs niet gewonnen heeft maar ik bedoel er zijn hier op het forum ook zoveel meiden die het nog moeilijker hebben en niet eens cadeaus kunnen kopen. Maar dit is mijn mening
Ik snap jou heel erg goed hoor! En je hebt ook wel gelijk.. Maar ik doe mee omdat ik Evywat meer blijdschap in haar leven gun..
Roza- Kletskop
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: