DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Maple schreef:Smikkel, ben het eens met Ibbel!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind wel dat 't niet alleen aan mij ligt/lag, maar ook aan hoe anderen op mij reageren. Als er steeds wordt gezegd dat een bepaalde forummer negatief is, expres relt, noem het maar op, dan wordt dat door anderen overgenomen en gaat men je posts ook (onterecht) zo lezen.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Dat vind ik leuk om te lezen. Ik let ook wel op wat ik zeg en vooral hoe. Ik sta nog steeds achter alles wat ik heb gepost hoor, maar anders formuleren en sommige dingen gewoon niet posten helpt wel. Uiteindelijk ben ik ook geen naar mens en zit ik helemaal niet te wachten op conflicten, in tegenstelling tot wat anderen soms denken.Ibbeltje schreef:Smikk Wat ik overigens wel ff kwijt wil over jou dat ik jou al een tijdje leuker over vind komen
Heel fijn want het voelt weer 'goed' om zo gezellig samen te kletsen in het dagcafe zeg maar. Had er eerst een dubbel gevoel bij of zo. Maar goed gelukkig is dat helemaal weg
Ik geloof er echt in dat sommige forumnamen op die manier besmet raken. Heel menselijk hoor, ik heb het zelf ook bij sommigen. Je leest posts van die persoon dan op een heel andere manier en geeft er zelf je eigen invulling aan. Posts van mensen die je mag kun je veel beter hebben omdat je ze mag en kan plaatsen enz.
Gast- Gast
Jeetje, een ander programma op TLC. Een vrouw die zo dik is dat ze haar bed niet uit kan komen. Maar niemand mag dat weten... bizar.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben het trouwens ook eens met Ibbel. Ik vind het zo fijner forummen. Ook al hebben we niet zoveel met elkaar op, het valt in dat opzicht van mijn kant best mee, vind ik het fijn om op deze manier met elkaar 'te praten'.
Gast- Gast
Nog even en ik kom mijn bed ook niet meer uit..Rovine schreef:Jeetje, een ander programma op TLC. Een vrouw die zo dik is dat ze haar bed niet uit kan komen. Maar niemand mag dat weten... bizar.
Gast- Gast
Smikk ja dat is denk ik ook een combinatie met anderen zeg maar. Maar goed dat neemt niet weg dat ik je nu fijner over vind komen
Daar heb jij zelf ook aandeel aan. Er zijn tijden dat jij mij ook achterna zit en tijden, zoals nu, dat je normaal reageert.Maura schreef:Ik ben het trouwens ook eens met Ibbel. Ik vind het zo fijner forummen. Ook al hebben we niet zoveel met elkaar op, het valt in dat opzicht van mijn kant best mee, vind ik het fijn om op deze manier met elkaar 'te praten'.
Gast- Gast
Ik zat dat compliment bij mijn verjaardagcadeausIbbeltje schreef:Smikk ja dat is denk ik ook een combinatie met anderen zeg maar. Maar goed dat neemt niet weg dat ik je nu fijner over vind komen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar heb jij zelf ook aandeel aan. Er zijn tijden dat jij mij ook achterna zit en tijden, zoals nu, dat je normaal reageert.Maura schreef:Ik ben het trouwens ook eens met Ibbel. Ik vind het zo fijner forummen. Ook al hebben we niet zoveel met elkaar op, het valt in dat opzicht van mijn kant best mee, vind ik het fijn om op deze manier met elkaar 'te praten'.
Dat zie ik zelf niet zo, maar geloof ook dat ik op een bepaalde manier kan reageren en jij deze op een bepaalde manier kunt lezen. Maar het is nooit geweest dat ik dacht, nu zal ik dat mens eens even een lesje leren met woorden. Of anderzijds kwetsen of wat dan ook. Want ik ben ook best lief, doorgaans.
We hebben denk ik van die momenten dat we elkaar verschrikkelijk naar het leven kunnen staan en momenten dat we weer tot bezinning komen. Want ik zal ook best anders/harder naar jou reageren, dan ik op anderen zou doen. Weet ik niet, ben ik me niet bewust (geweest). Maar goed, dit is leuker forummen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zat dat compliment bij mijn verjaardagcadeausIbbeltje schreef:Smikk ja dat is denk ik ook een combinatie met anderen zeg maar. Maar goed dat neemt niet weg dat ik je nu fijner over vind komen
? bedoel je ik ZET ?
TypfoutjeIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik zat dat compliment bij mijn verjaardagcadeausIbbeltje schreef:Smikk ja dat is denk ik ook een combinatie met anderen zeg maar. Maar goed dat neemt niet weg dat ik je nu fijner over vind komen
? bedoel je ik ZET ?
Gast- Gast
Prf, als ik niet eens overeind kan komen voor mijn drinken zal er ook weinig meer van de kroeg terechtkomen denk ik.
Rovine- Ratel
Smikkell schreef:TypfoutjeIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik zat dat compliment bij mijn verjaardagcadeausIbbeltje schreef:Smikk ja dat is denk ik ook een combinatie met anderen zeg maar. Maar goed dat neemt niet weg dat ik je nu fijner over vind komen
? bedoel je ik ZET ?
dacht ik al
Maar vind dat wel leuk dat je dat als een cadeau ziet heb je overigens nog meer gekregen dan de zpagetti?
De kroeg? Moet er vannacht toch niet aandenken. Ben allang blij dat ik weer eens een avondje en nacht voor mezelf heb.
Gast- Gast
Denk ook dat ik niet ga. Zit al in relaxkleren met een poes op schoot.
Rovine- Ratel
Gast- Gast
Ik blijf ook lekker thuis vanavond.
Morgen ga ik oppassen vanaf uur of 18.15...ong 3 uurtjes. In jouw stad Rovine
Morgen ga ik oppassen vanaf uur of 18.15...ong 3 uurtjes. In jouw stad Rovine
Smikk> oh jeetje ja snap dat het verwarrend is. Maar je hebt je voornaam laten veranderen? Mag ik vragen waarom?
Natuurlijk houdt zoiets je bezig Smikkell. Je hebt toch een deel van je leven met ze doorgebracht. Het is niet niks.
Leuk Ibbel! Hoeveel kindjes zijn het en hoe oud?
Rovine- Ratel
Dat kan ik me goed voorstellen, dat je daarvan in de war raakt. Ze zijn toch op de hoogte van het feit dat je geen contact wilt? Laten ze dat dan respecteren.
Doet mijn moeder wel en nu ben ik boos omdat ze me niet eens een kerstkaart heeft gestuurd.
Doet mijn moeder wel en nu ben ik boos omdat ze me niet eens een kerstkaart heeft gestuurd.
Gast- Gast
Rovine schreef:Natuurlijk houdt zoiets je bezig Smikkell. Je hebt toch een deel van je leven met ze doorgebracht. Het is niet niks.
2 meiden van 3 en 5 Ken je die flats daar in de straat van de Moskee bij het stadion in de buurt?
Welke moskee? Ik ken er 2, maar dat zijn ze vast niet allemaal. In Rotterdam heb je wel een "De moskee". Dat ding is echt huuuge en staat al jaren in de steigers.
Rovine- Ratel
die op een hoek van een kruising ligt..... (ik ken er maar 1 overigens hahaha)
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: