DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Suus schreef:Dat is wel raar. Ik ben gewoon bij de Appie bij mij in de buurt geweest, is niet zo'n hele grote, maar ze hadden alles nog, ook bier!
Maandag ben ik geweest, op. Dinsdag geweest, op. Woensdag geweest, op. En de DE dus ook. En een mensen. Zelfs het kassameisje vertelde me dat ze nog nooit zo'n 'gekte' had gezien. Het was volgens haar echt hamsteren.
Gisteren mijn vader 20 euro meegegeven, omdat Brand in de aanbieding was bij de Makro en daar zouden ze heen gaan. Verdomme, de Brandbier werd niet geleverd, omdat ze een issue hadden met de leverancier.
Ik kom er niet goed bij langs dit jaar.
(Nu alleen nog kijken of ik die twintig euro van mijn vader terug kan krijgen. Is gegeven, blijft gegeven is zijn motto. )
Gast- Gast
Serieus Maura? Dat vind ik wel een beetje vreemd van je vader.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
dat is raar, jij hebt dat geld toch gegeven om die kratten te halen. De kratten waren er niet dan zou je ook het geld terug moeten krijgen.
Gast- Gast
ben ooit een stuk zwaarder geweest, maar zag er toen niet uit zoals jij. Had het echt op de verkeerde plekken zitten, figuur klopte gewoon niet.Reva schreef:Stofzuiger schreef:Reva, ik vind je figuur prachtig!!
Nou even heel veel kilo's aankomen, dan zie je er ook zo uit
Wat leuk, VC! Ik wil ook een keer een kerstpakket via werk ofzo
Nu ook niet overigens
Gast- Gast
Maura schreef:Suus schreef:Dat is wel raar. Ik ben gewoon bij de Appie bij mij in de buurt geweest, is niet zo'n hele grote, maar ze hadden alles nog, ook bier!
Maandag ben ik geweest, op. Dinsdag geweest, op. Woensdag geweest, op. En de DE dus ook. En een mensen. Zelfs het kassameisje vertelde me dat ze nog nooit zo'n 'gekte' had gezien. Het was volgens haar echt hamsteren.
Gisteren mijn vader 20 euro meegegeven, omdat Brand in de aanbieding was bij de Makro en daar zouden ze heen gaan. Verdomme, de Brandbier werd niet geleverd, omdat ze een issue hadden met de leverancier.
Ik kom er niet goed bij langs dit jaar.
(Nu alleen nog kijken of ik die twintig euro van mijn vader terug kan krijgen. Is gegeven, blijft gegeven is zijn motto. )
Misschien zijn de mensen in de stad dan iets relaxter wat dat betreft.
Geen bier voor jou dus met kerst?
Ik zou het trouwens wel raar vinden als je dat geld niet terug krijgt van je vader.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
VeryCherry schreef:Serieus Maura? Dat vind ik wel een beetje vreemd van je vader.
Mijn vader is ook een beetje vreemd.
Vroeger lag er weleens kleingeld op de achtertafel, eetkamertafel, dan had mijn vader het al in zijn portometniks zitten, voor wij het konden terugpakken.
Gast- Gast
Suus schreef:Maura schreef: Zelfs het kassameisje vertelde me dat ze nog nooit zo'n 'gekte' had gezien. Het was volgens haar echt hamsteren.
Misschien zijn de mensen in de stad dan iets relaxter wat dat betreft.
Geen bier voor jou dus met kerst?
Ik zou het trouwens wel raar vinden als je dat geld niet terug krijgt van je vader.
Bijna niet in de aanbieding. Want ik doe aan aanbiedingbier. Gisteren nog wel twee kratten kunnen scoren bij de Jumbo. Hertog Jan. Ook al had ik liever Brand gehad. Maar we kunnen niet alles hebben in dit leven.
Ik snap dat gehamster ook niet helemaal. Want het is dit jaar enkel een zondag en een maandag waarop alles gesloten is. En hier is zondag sowieso alles gesloten. Dus één dagje geen boodschappen kunnen doen, brengt deze 'gekte' op gang?
En dat geld krijg ik hoe dan ook en op welke manier dan ook wel terug. Maar ik had hem beter achteraf kunnen betalen. Hij is wat moeilijk in de ommegang, maar dat ben ik ook.
Gast- Gast
Ik vind Hertog Jan juist lekkerder Heb nog een aanbiedingskratje over van mijn verjaardag, lekker voor oud en nieuw
Suus- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Maura, je had een deal, 20 euro voor bier. Geen bier = geld retour lijkt me.
Mij ook. Maar ik durf er niet om te vragen. Want dan krijg ik lange gezichten en een hoop gezeur. Ik krijg het wel terug, daar niet van. Het is niet dat hij het voor zijn leven bij zich houdt. En hij weet ook dat ik financieel me niet veel kan permiteren. (Op het laatste moment vier ik kerst thuis met vrienden, vandaar het bier (en we gaan samsammen, dus kost me weinig)) Maar dan nog. Hij wil me altijd even uittesten. Heb ik het geld ook echt nodig, niet? Hoe rijk ben ik....
Grrrr, mag mijn vader echt oprecht. Maar soms.... *Wurgneigingen*
Gast- Gast
Suus schreef:Ik vind Hertog Jan juist lekkerder Heb nog een aanbiedingskratje over van mijn verjaardag, lekker voor oud en nieuw
Voorheen dronk ik ook liever HJ, tot ik Brand wist te waarderen. Maar sowieso aanbiedingsbier. Want ik ga niet de volle prijs betalen, dat is me veel te duur. Ons bint zunig.
Gast- Gast
Geef mij maar Guinness
VeryCherry schreef:Geef mij maar Guinness
Is dat nu een witbiertje of een donkerbiertje?
Gast- Gast
Donker Helaas kan je het heel heel heel vaak niet bij de supermarkt krijgen, gelukkig bij de Slijterij nog wel.
VeryCherry schreef:Donker Helaas kan je het heel heel heel vaak niet bij de supermarkt krijgen, gelukkig bij de Slijterij nog wel.
In eindhoven heb ik eens een donker biertje gehad. Smaak goed, valt goed, lekker. Tot ik mijn tweede glas kreeg... Ik nam twee slokken en was zoooooooooooooooooooo dronken. De hele reis van Eindhoven naar Breda heb ik gierend van het lachen en misselijkheid op de achterbank gelegen. Mijn moeder zegt nu nog steeds; Geen donker bier voor Maura.
Maar Guinness is hier gewoon bij de Jumbo te krijgen, in 6pack, net als mijn heerlijke Corona.
Gast- Gast
Ik bedoel die blikken met zo'n kogeltje erin hè, bij onze Jumbo hebben ze die niet.
VeryCherry schreef:Ik bedoel die blikken met zo'n kogeltje erin hè, bij onze Jumbo hebben ze die niet.
Nee, dat geloof ik ook niet. Die ken ik ook niet.
Gast- Gast
Echt een aanrader, net als Guinness van de tap, dat is ook al zo goddelijk ^^
Je kunt het bij de Jumbo wel aanvragen, hè. Dat is één van hun zeven zekerheden. Zo moet ik nog steeds mijn Chorizo de Pamplona bij hun aanvragen. Want enkel voor een schaaltje vleeswaren naar de AH te gaan, is ook weer zoiets.
Gast- Gast
EVY!!!!! JE MOET NAAR QMUSIC BELLEN!!!
Laatst aangepast door Anousch op do 22 dec 2011 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Er is al een apart topic voor haar, ze wordt al gebeld en gewhatsappt.
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, maar hier staat meer dan in haar topic, zeg maar.
Edit: Onder forummers is ze dan bekend, maar volgens mij wil ze zelf verder anoniem blijven.
Edit: Onder forummers is ze dan bekend, maar volgens mij wil ze zelf verder anoniem blijven.
Laatst aangepast door Maura op do 22 dec 2011 - 2:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: