DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Ik vind het eigenlijk wel prettig, beetje bijkletsen met collega's en wat geinen.Smikkell schreef:Vind je dat fijn of is de dag dan echt niet door te komen? (Bedenk me dat ik ook geen idee heb wat je eigenlijk doet..)Zelda schreef:Op mijn werk is het echt zo uitgestorven nu
Gast- Gast
Same here. Ben aan het aftellen.Zelda schreef:Op mijn werk is het echt zo uitgestorven nu
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh Zelda, erg herkenbaar.
Mijn vriend is ook lekker helder soms. Z`n moeder had hem gevraagd of hij wist waar je bepaalde longsleeves kon kopen voor z`n zusje, die vroeg ze voor kerst. Ik heb echt wel 12 van die longsleeves en hij doet regelmatig de was, maar hij had geen idee wat z`n moeder bedoelde.
Mijn vriend is ook lekker helder soms. Z`n moeder had hem gevraagd of hij wist waar je bepaalde longsleeves kon kopen voor z`n zusje, die vroeg ze voor kerst. Ik heb echt wel 12 van die longsleeves en hij doet regelmatig de was, maar hij had geen idee wat z`n moeder bedoelde.
Rush- Lady Post-a-lot
Dat vind ik wel een beetje flauw Zelda, alsof hij je gewoon vergeten is.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik verveel me
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Smikkell schreef:Lijkt me verstandig, Zelda. Er valt toch niets te winnen.
+1
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Mannen...
Heb W. de opdracht gegeven dat hij zelf wat voor mij moet halen, heb aangegeven dat ik wel nieuwe oorbellen wil, die ik dagelijks kan dragen.
Maar nu is hij iedere keer aan het zeuren/vragen of ik mee ga of ik het zelf niet kan halen, dat hij niet weet wat hij uit moet kiezen...
Nu belde mijn schoonvader vanmiddag op of ik langs de juwelier wou gaan om oorbellen te halen voor mijn schoonmoeder (hij had geen tijd) dus daar kwam W. ook al snel achter dat ik daar ben geweest en vroeg hij gelijk al of ik ook wat voor mezelf gehaald heb
En net belde hij om te vragen of ik zo meteen wel mee wil naar de juwelier.
Maar ik hou mijn poot stijf, ik ga niet mee en laat hem zelf wat uitzoeken.
Heb W. de opdracht gegeven dat hij zelf wat voor mij moet halen, heb aangegeven dat ik wel nieuwe oorbellen wil, die ik dagelijks kan dragen.
Maar nu is hij iedere keer aan het zeuren/vragen of ik mee ga of ik het zelf niet kan halen, dat hij niet weet wat hij uit moet kiezen...
Nu belde mijn schoonvader vanmiddag op of ik langs de juwelier wou gaan om oorbellen te halen voor mijn schoonmoeder (hij had geen tijd) dus daar kwam W. ook al snel achter dat ik daar ben geweest en vroeg hij gelijk al of ik ook wat voor mezelf gehaald heb
En net belde hij om te vragen of ik zo meteen wel mee wil naar de juwelier.
Maar ik hou mijn poot stijf, ik ga niet mee en laat hem zelf wat uitzoeken.
Gast- Gast
Ja. ben heel erg nieuwsgierig wat hij nou voor mij uit zou zoeken na 8,5 jaar samen te zijn.
Op 1 of andere manier kwam het er iedere keer op neer dat ik dan mee moest voor mijn eigen kadootjes dus nu doe ik het niet
Op 1 of andere manier kwam het er iedere keer op neer dat ik dan mee moest voor mijn eigen kadootjes dus nu doe ik het niet
Gast- Gast
Hij vindt het gewoon eng denk ik.
Net ging ik naar de WC en betrapte al voor de 2e keer een man in de dameswc. Zelfde als vorige keer, toen heb ik hem ook gevraagd of hij dat niet meer wilde doen. Bril staat steeds omhoog en overal vieze druppels. Maar hij blijft gewoon gaan. Stommerd.
Net ging ik naar de WC en betrapte al voor de 2e keer een man in de dameswc. Zelfde als vorige keer, toen heb ik hem ook gevraagd of hij dat niet meer wilde doen. Bril staat steeds omhoog en overal vieze druppels. Maar hij blijft gewoon gaan. Stommerd.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dat gebeurd hier ook regelmatig en gisteren toen ik moest, zat er dus een vent op en de rest van m`n collega`s stonden in de kantine. Ben toen echt even boos geworden dat ze steeds naar de dames wc gaan en heb iets geroepen over naast de pot pissen en schaamhaar op de bril.Rovine schreef:Hij vindt het gewoon eng denk ik.
M`n baas deed het zowat in z`n broek.
Maar het werkt schijnbaar wel, vandaag is er nog geen man op die wc geweest.
Rush- Lady Post-a-lot
Goedemiddag!
Zo, mannetje van de energiewacht is klaar. Het was een aardige man, maar toch voel ik me altijd een beetje ongemakkelijk als zo'n man in huis bezig is. Nouja, ben nog wel nuttig bezig geweest: heb eindelijk de slingers van mijn verjaardag weggehaald
Zo, mannetje van de energiewacht is klaar. Het was een aardige man, maar toch voel ik me altijd een beetje ongemakkelijk als zo'n man in huis bezig is. Nouja, ben nog wel nuttig bezig geweest: heb eindelijk de slingers van mijn verjaardag weggehaald
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Met de paar vrouwelijke collega's die ik heb lopen we al maanden te speculeren wie het kon zijn. De WC's worden hier al zo slecht schoongehouden, wij zijn de enige verdieping waarbij ze nog aan te zien zijn. Nouja. Soortvan. We zitten hier in een gloednieuw gebouw met de meest technische snufjes, maar schoonmaken gebeurt hier amper.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: