DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Mau
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Snap ik wel Mau. Jeetje wat vreselijk dat jij dat alemaal hebt moeten meemaken
Ibbeltje schreef:Snap ik wel Mau. Jeetje wat vreselijk dat jij dat alemaal hebt moeten meemaken
Het is echt niet zo erg. Waar gevochten wordt, hebben twee mensen schuld natuurlijk. Ik laat me alleen niet slaan, dus heb hem in zijn kloten getrapt. En gevraagd of de poedersuiker in de kast wel veilig was. Ik ben ook een kreng als het erop aankomt.
Gast- Gast
nou voor mij is het echt heel wat Mau.
Het is iets wat wel te overleven valt, Ibbeltje. Maar daarom ben ik dus kwaad, haha.
Gast- Gast
Ja maar toch vind ik het vervelend dat je hier door het contact met je moeder hebt verbroken.
Eens. maar blijkbaar heeft ze de keus gemaakt voor hem en niet voor Maura.Ibbeltje schreef:Ja maar toch vind ik het vervelend dat je hier door het contact met je moeder hebt verbroken.
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:Eens. maar blijkbaar heeft ze de keus gemaakt voor hem en niet voor Maura.Ibbeltje schreef:Ja maar toch vind ik het vervelend dat je hier door het contact met je moeder hebt verbroken.
Je slaat het spijkertje op zijn edele hoofdje.
Gast- Gast
Hey Evy!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik weet er alles vanMaura schreef:Smikkell schreef:Eens. maar blijkbaar heeft ze de keus gemaakt voor hem en niet voor Maura.Ibbeltje schreef:Ja maar toch vind ik het vervelend dat je hier door het contact met je moeder hebt verbroken.
Gast- Gast
Het is even kut, maar er is best overheen te groeien. Ondanks dat ik dat haar nooit meer vergeef.Smikkell schreef:Ik weet er alles vanMaura schreef:Smikkell schreef:Eens. maar blijkbaar heeft ze de keus gemaakt voor hem en niet voor Maura.Ibbeltje schreef:Ja maar toch vind ik het vervelend dat je hier door het contact met je moeder hebt verbroken.
En destijds maar janken dat hij vreemdging met iemand van zijn eigen leeftijd en nachten wegbleef. Maar goed, als liefde zo blind maakt, dan ben ik blij dat ik al wijzer ben op mijn bijna 30e dan op mijn bijna 50e.
Gast- Gast
Maura schreef:Het is even kut, maar er is best overheen te groeien. Ondanks dat ik dat haar nooit meer vergeef.Smikkell schreef:Ik weet er alles vanMaura schreef:Smikkell schreef:Eens. maar blijkbaar heeft ze de keus gemaakt voor hem en niet voor Maura.Ibbeltje schreef:Ja maar toch vind ik het vervelend dat je hier door het contact met je moeder hebt verbroken.
En destijds maar janken dat hij vreemdging met iemand van zijn eigen leeftijd en nachten wegbleef. Maar goed, als liefde zo blind maakt, dan ben ik blij dat ik al wijzer ben op mijn bijna 30e dan op mijn bijna 50e.
bedoelde ook vervelend dat het door die redenen 'moet'. Dus dat ik het wel erg vind wat er gebeurd is.
Ben ik ook weer eens, hoi! Ik ben supergaar!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ibbeltje schreef:
bedoelde ook vervelend dat het door die redenen 'moet'. Dus dat ik het wel erg vind wat er gebeurd is.
Snap wat je bedoeld, maar dit is even mijn pre-kerstwoede. Nu ben ik er klaar voor om vieze afhaalchinees te eten van de chinees waarvan de keuken sowieso smerig is.
Gast- Gast
Qiara hoe komt het?
Mau> gooi de woede er maar gewoon uit dan ja En aah bah
Mau> gooi de woede er maar gewoon uit dan ja En aah bah
Precies.Maura schreef:Het is even kut, maar er is best overheen te groeien. Ondanks dat ik dat haar nooit meer vergeef.Smikkell schreef:Ik weet er alles vanMaura schreef:Smikkell schreef:Eens. maar blijkbaar heeft ze de keus gemaakt voor hem en niet voor Maura.Ibbeltje schreef:Ja maar toch vind ik het vervelend dat je hier door het contact met je moeder hebt verbroken.
Een van de vele vriendjes van mijn moeder heeft ooit iets in mijn drankje gedaan en mij meegenomen naar een stil plekje. Gelukkig werd ik gemist door vrienden en hebben zij mij uiteindelijk gevonden en in kunnen grijpen. Mijn moeder bleef gewoon bij deze meneer en ik was de boosdoener. Okee, nu had ik op dat moment al geen contact meer met haar, maar hij wist dat ik haar dochter was en hoe kun je als moeder in zo'n geval voor die man kiezen..
Gast- Gast
Hoi Q En gaar is absoluut niet halfgebakken. Beetje Wijko erbij en smullen maar!
Chinees eten is zo vies. Toevallig dinsdag nog Koe joe luk gehad. Maar dat zijn net oliebollen met vlees. Blegh. Kijken wat me maandag te wachten staat.
Chinees eten is zo vies. Toevallig dinsdag nog Koe joe luk gehad. Maar dat zijn net oliebollen met vlees. Blegh. Kijken wat me maandag te wachten staat.
Gast- Gast
@ Ib Fulltime werken na student-zijn en ik heb mijn ritme nog niet helemaal aangepast.
@ Smik Superzwaar, ik moet echt wennen aan het vele staan. Voel het goed in mijn knieen en benen.
@ Maura Ik vond Koe joe luk wel lekker, al wel een tijdje geleden dat ik het heb gehad.
Nu een lang weekend vrij
@ Smik Superzwaar, ik moet echt wennen aan het vele staan. Voel het goed in mijn knieen en benen.
@ Maura Ik vond Koe joe luk wel lekker, al wel een tijdje geleden dat ik het heb gehad.
Nu een lang weekend vrij
Laatst aangepast door Qiara op vr 23 dec 2011 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Een koe met geluk? Naar mijn idee is een koe met geluk nog altijd een koe die gewoon mag blijven leven, en in dat geval neem ik aan dat je hem niet hebt gegeten. Levend koeienvlees..Maura schreef:Hoi Q En gaar is absoluut niet halfgebakken. Beetje Wijko erbij en smullen maar!
You lucky koe..
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: