DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Volgens mij liggen ze dat allebei.
Bedoel je die bij het Ka.stelenplein? Daar zitten ook winkels bij in de buurt.
Bedoel je die bij het Ka.stelenplein? Daar zitten ook winkels bij in de buurt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Gast- Gast
Geen idee hoe het daar heet... zegt de flat M.arkies je iets?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelfs de kerstman loopt er nog met zijn belletje en zijn luide stemgeluid!
"HO HO HO, MERRY CHRISTMAS!"
Gast- Gast
Wat moeilijk Smikkell..kan me voorstellen dat het je bezig houdt. Misschien maken de Kerstdagen dat ook nog beetje extra?
Ik heb geen zin in de Kerst. Zou het liefst willen dat het al februari was.
Ik heb geen zin in de Kerst. Zou het liefst willen dat het al februari was.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee wat er is gebeurd, Smikkell. Maar bij twijfel moet je niets doen. Je hebt niet voor niets het contact verbroken, dus als het je te veel pijn doet, dan moet je het ook gewoon laten gaan. Al kan ik me voorstellen dat het contact dat ze zoeken erg confronterend is.
Gast- Gast
Maura schreef:Zelfs de kerstman loopt er nog met zijn belletje en zijn luide stemgeluid!
geweldig!
Smikk> anders een bericht naar je zus sturen hoe je er nu in staat en wat je wel en niet wil?
Verder vind ik he tlastig om advies te geven.
Maura schreef:Dat kan ik me goed voorstellen, dat je daarvan in de war raakt. Ze zijn toch op de hoogte van het feit dat je geen contact wilt? Laten ze dat dan respecteren.
Doet mijn moeder wel en nu ben ik boos omdat ze me niet eens een kerstkaart heeft gestuurd.
Maar Mau wat verwacht je dan van je moeder?
Ibbeltje schreef:Geen idee hoe het daar heet... zegt de flat M.arkies je iets?
Nee, maar ik ben nog steeds niet echt bekend in de stad. Allang blij dat ik tegenwoordig mijn eigen huis kan vinden.
Rovine- Ratel
Mag ik hier zo nog een dilemma kwijt? Ik kan hierover namelijk geen topic openen, omdat ik een moeder als meelezer heb en dit toch best wel geheim is.
Edit: Ik ga er vanuit dat ze niet meeleest in het dagcafé.
Edit: Ik ga er vanuit dat ze niet meeleest in het dagcafé.
Laatst aangepast door Maura op vr 23 dec 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
hhaa oke nou ja daar ergens moet ik zijn whahah
Ibbeltje, daar heb je gelijk in. Advies geven is eigenlijk onmogelijk. Ik verwacht dat ook niet.
Ik heb het gewoon even gedumt, ben ik er misschien even vanaf
Gast- Gast
Maura schreef:Mag ik hier zo nog een dilemma kwijt? Ik kan hierover namelijk geen topic openen, omdat ik een moeder als meelezer heb en dit toch best wel geheim is.
ja hoor.
Smikkell schreef:Ibbeltje, daar heb je gelijk in. Advies geven is eigenlijk onmogelijk. Ik verwacht dat ook niet.
Dat kan soms ook helpen het ff van je afschrijven
Heb jij haar wel gestuurd, Maura?Ibbeltje schreef:Maura schreef:Dat kan ik me goed voorstellen, dat je daarvan in de war raakt. Ze zijn toch op de hoogte van het feit dat je geen contact wilt? Laten ze dat dan respecteren.
Doet mijn moeder wel en nu ben ik boos omdat ze me niet eens een kerstkaart heeft gestuurd.
Gast- Gast
Dames, wat zouden jullie doen..
Ik ben in twijfel.
Thuis ga ik normaal altijd op Kerstavond naar de kerk.
En nu ben ik Oostnerijk, en graag wil ik hier ook wel een kerstnachtdienst meemaken. Maar ik ben de enige, en dan moet ik als enige vreemde naar een kerk..
Hmmm.. Deze kans krijg ik wel maar 1 keer..
Ik ben in twijfel.
En nu ben ik Oostnerijk, en graag wil ik hier ook wel een kerstnachtdienst meemaken. Maar ik ben de enige, en dan moet ik als enige vreemde naar een kerk..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wil er helemaal niemand mee Burn? Is de kerk vlakbij ?
Niemand gelooft hier verder.
Ik moet wel met de auto de berg af, zo´n 10 min. En het is pas om 23.00uur
Ik moet wel met de auto de berg af, zo´n 10 min. En het is pas om 23.00uur
Burn- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Heb jij haar wel gestuurd, Maura?Ibbeltje schreef:Maura schreef:Dat kan ik me goed voorstellen, dat je daarvan in de war raakt. Ze zijn toch op de hoogte van het feit dat je geen contact wilt? Laten ze dat dan respecteren.
Ik stuur nooit kerstkaarten. Dat weet ze ook.
Het kwam puur doordat stief en ik in gesprek raakten en ze me zei dat ik geen spijt moest krijgen van mijn breuk met mijn moeder en diens vriend. Spijt zal ik nooit hebben, maar ik weet wel dat zij denkt dat 'de ruzie' om het één gaat, terwijl het echt om het ander gaat. We zullen nooit meer bij elkaar komen. Ik heb haar jaren geleden al gewaarschuwd, pas op, want eens loop ik die deur uit en kom ik niet meer terug. En nu het zover is mis ik haar wel, maar niet zoals ze de laatste jaren is. Zou zo graag willen dat ze wist wat het probleem was en dat we onze band weer konden oppakken. Maar ben bang dat het klaar is... En dat doet pijn, voelt als opluchting... Over het algemeen wel moeilijk.
Gast- Gast
Gewoon gaan Burn, je ziet die mensen toch niet meer daarna.
Rovine- Ratel
Ik zou wel gaan. Ik ben niet gelovig, maar de keren dat ik de afgelopen jaren in de kerk ben geweest, voelde ik mij wel welkom. Echt alleen ben je natuurlijk niet.Burn schreef:Dames, wat zouden jullie doen..
Ik ben in twijfel.
Daarnaast is het een mooie kans om daar een dienst mee te maken en helemaal met Kerst, toch?
Gast- Gast
Mau kun je haar niet een brief sturen?
Burn> ik zou het niks vinden maar ben een scheiterd alleen zo laat in het donker.
Burn> ik zou het niks vinden maar ben een scheiterd alleen zo laat in het donker.
Maar kun je dan een kaart terug verwachten?
Heb je geen behoefte om iig uit te leggen waarom deze breuk voor jou is ontstaan? Het lijkt nu te bestaan uit misverstanden.
Heb je geen behoefte om iig uit te leggen waarom deze breuk voor jou is ontstaan? Het lijkt nu te bestaan uit misverstanden.
Gast- Gast
Rovine, ik zie ze inderdaad daarna nooit meer. Maar ergens vind ik het toch vreemd om alleen naar een kerk te gaan!
Smikkel, Ik denk ook wel dat ik die kans ga grijpen. Ik krijg hem nu. Maar ik baal een beetje, collega had gezegd om mee te gaan, en nu opeens niet meer...
Smikkel, Ik denk ook wel dat ik die kans ga grijpen. Ik krijg hem nu. Maar ik baal een beetje, collega had gezegd om mee te gaan, en nu opeens niet meer...
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: