Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pinda's en kinderen

+7
Ster
marjoleinnn
Susan
maiadebij
Thunder
Niene
LMCurious
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pinda's en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Pinda's en kinderen

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 10:28

Een oud klasgenootje van mij is vroeger bijna gestikt in een zonnepit. Ze praat nu met een hele rare hoge stem omdat dat ding klem heeft gezeten in haar keel. Ze was bijna dood. Ook zo'n naar verhaal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pinda's en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Pinda's en kinderen

Bericht  Susan do 22 dec 2011 - 10:29

Raar dat ze daar zo'n rare stem van heeft gehouden. En inderdaad een naar verhaal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinda's en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Pinda's en kinderen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 5:31

Mila schreef:
PrinsesBo schreef:
Sunprincess schreef:Ik heb altijd begrepen dat een pinda in je longen kan schieten als je, je verslikt. In het ziekenhuis vinden ze hem niet terug.
Als ik google lees ik dat hetgeen is wat de chemische longontsteking veroorzaakt.

Ojawel hoor, die vinden ze wel. Hoewel dat geen leuke ingreep is.

Op een foto is het niet altijd te zien. Laatst namelijk een kind die elke keer een longontsteking had welk overging en na enkele weken weer terug kwam. Toen ze een scopie gingen doen bleek er een nootje te zitten/te hebben gezeten (wil niet weten hoe dat ding er uit heeft gezien).

Meestal is het wel te zien hoor, maar zijn ze veel te laat mer foto's maken.
Een noot (of ander lichaamsvreemd voorwerp) wordt meteen door de longen in een vliesje 'ingepakt'. Vies ziet het er nie echt uit.. Maar lekker is anders Wink

Mijn kindjes krijgen later geen pinda's. Als ik zie hoeveel zware allergieen hierop zijn door en hoe de kindjes erop reageren.. Nee bedankt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pinda's en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Pinda's en kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum