Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic!

+11
Snoes
Kabouter
Jordana
Namasté
Sjaantje
Merai
Cheesegirl
Zwoesj
Blond
Mysterious
silly-one
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kletstopic!  - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 6:35

Het lijkt me heel raar om in de nacht te werken. Is dat zo, of valt het wel mee? Ik plan mensen in die hele lange avond/nacht diensten draaien en die werken heel wat dagen, dus je zou zeggen dat het dan wel meevalt haha. Werken gaat goed, vandaag echt dingen zelf kunnen doen en een tijdje de afdeling alleen draaiende gehouden! Ik weet nog lang niet alles, maar ik wist mezelf best te redden smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jordana di 4 jan 2011 - 6:40

Valt opzicht wel mee, Ik ben het nog gewend van mijn oude baan. Dit is nou extra werk.Normaal draaien wij op kantoor geen nachten maar nou moet het even.

Klinkt wel leuk wat je moet doen. En je leert de komende tijd nog veel dingen maar dat gaat jou echt lukken.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kabouter di 4 jan 2011 - 6:41

Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt Minella, ondanks de vervelende start van vanmorgen.
Ik baal..mijn moeder is vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis en nu voel ik me helemaal niet lekker. Durf nu dus niet bij haar langs te gaan. Heb dus net maar even gebeld. Ze voelde zich een beetje onwennig en onzeker nog, maar ze is blij dat ze weer thuis is. Donderdag komt de thuiszorg langs om te praten over de hulp die ze nodig heeft. Spannend vind ik.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Sjaantje di 4 jan 2011 - 6:50

Kabouter, het is ook allemaal wel erg heftig he... Super dat jullie zo sterk blijven, maar ja je hebt natuurlijk weinig keus. Hopelijk blijft het nu gewoon goed gaan met je moeder, en ik hoop ook dat jullie met hulp van de thuiszorg wat ontlast worden. Sterkte ermee!

Minella, fijn dat je baan goed bevalt!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Snoes di 4 jan 2011 - 7:04

Ik heb vandaag mijn laatste dag gewerkt en heb nu heerlijk een weekje vakantie met vriendlief! Volgende week woensdag moet ik pas weer werken, heerlijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:17

Wat fijn voor je Smikkell!

Ik heb vandaag niet al teveel gedaan.
Mijn zusje is hele dag hier geweest, komt hier logeren vannacht Wink
Zo even uurtje paardrijden en dan lekker in pyjama op de bank!

Fijne avond allemaal!!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 4 jan 2011 - 7:18

Ik zit nu als een heel trots zusje te luisteren naar BNR radio, waar nu een interview uitgezonden wordt waar mijn broer aan deelneemt.
Trots Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  _Lacey_ di 4 jan 2011 - 7:22

Wat leuk Lady4! Waarover wordt hij geïnterviewd?

Ik heb vandaag weer gewerkt en doe het verder rustig aan vanavond.
Al een paar weken heb ik af en toe last van lichte griepverschijnselen (hoofdpijn, rillerig etc.), maar het zet nooit echt door.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:23

Wat leuk lady! waar gaat het over?

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 4 jan 2011 - 7:24

Het heeft iets te maken met verzekeringen, de Europesie Unie, het nieuwe jaar en geld. Beetje ingewikkeld, snap er weinig van.. Kletstopic!  - Pagina 2 827601
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 di 4 jan 2011 - 7:25

_Lacey_ schreef:Wat leuk Lady4! Waarover wordt hij geïnterviewd?

Ik heb vandaag weer gewerkt en doe het verder rustig aan vanavond.
Al een paar weken heb ik af en toe last van lichte griepverschijnselen (hoofdpijn, rillerig etc.), maar het zet nooit echt door.

Vervelend zeg. Het heerst ook behoorlijk. Ik heb vorige week griep gehad, maar ben vandaag alweer niet fit. Das ook niet echt de bedoeling.. Cry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:26

Sjaantje schreef:Smikkell, wat fijn om te lezen dat je hier steun vindt. Misschien komt het ook wel door de 'anonimiteit' hier, je kent elkaar niet echt, maar kunt toch veel voor elkaar betekenen. Heb je eigenlijk inmiddels alweer teruggebeld?

Zo anoniem ben ik hier niet hoor.

Ik heb niet meer gebeld. Ook de huisarts niet. Ben ook niet naar mijn afspreek geweest. Ik heb vandaag niet zo'n goede dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:41

Wat een wisselende verhalen allemaal! Hopelijk heeft iedereen een beetje een relaxte avond nog!

Ik heb vanmorgen eerst wat gestudeerd, maar ik was vrij snel klaar. Ik vind mijn master nog steeds weinig voorstellen, maar ja het is meestal wel interessant. Verder heb ik vandaag een rondleiding gegeven aan PABO-studenten en het was superleuk! LEuke geïnteresseerde studenten, het viel me alles mee. Vooral omdat ik er in eerste instantie tegenop zag.

Vanmiddag ook nog even een film gekeken (Millenium - mannen die vrouwen haten) en gerelaxed. Nu ook weer lekker tv kijken en morgen weer aan de studie! Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:22

Ik zou bijna het spannendste van de dag vergeten.

Ik was net aan de telefoon met de klant, toen het brandalarm afging. Gelijk heb ik het gesprek afgebroken en ben samen met mijn collega's naar buiten gelopen. Buiten dachten we allemaal dat het een domme oefening was, maar toen kwam de brandweer eraan. Na een half uur buiten blauw bekken, mochten we weer naar binnen. We waren ervan overtuigd dat het een gecombineerde oefening was, voor zowel ons als de brandweer.

Krijgen we om 16.00u een email, dat het dus geen vooropgezet plan was en dat het brandalarm waarschijnlijk is afgegaan door stof in een bepaalde ruimte waar een extern bedrijf aan het werk was. Daarom dat ze ons zolang buiten lieten staan en men dat was koud!

Niet heel spannend, maar ik vond het wel weer eens wat anders op een saaie dinsdag. smile

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 4 jan 2011 - 8:41

Minella, dat is zooo vervelend als je je verslaapt, als mij dat gebeurd heb ik altijd het gevoel dat ik de hele dag achter de feiten aan loop. Hoe bevalt je nieuwe baan?

Ik heb een druk dagje op het werk gehad, toen nog paard gereden en nog even ge face timed met mijn vriend(zooo leuk aan de iphone Very Happy ) En nu zit ik lekker op de bank en daar blijf ik ook zitten!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Silver di 4 jan 2011 - 9:38

aaaaaaaaargh, denk ik weer een beetje te zijn opgeknapt en heb ik vanaf vandaag weer vast eten gegeten gaat dat er net weer allemaal uit Sad En dat terwijl ik niet nog meer stagedagen mag missen, aaaargh.... ik vind niet leuk meer Sad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: