kerstcadeautjes voor vriendengroep
+5
Herfstblaadjes
Rumble
Bubbelicious
studiebol
Muppie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
kerstcadeautjes voor vriendengroep
Oke, ik weet dat het waarschijnlijk het zoveelste hulp-bij-cadeautjes-gevraagd topic is, maar toch
Op 2e kerstdag doen we iets met een vriendengroep, en het is de bedoeling dat iedereen voor elkaar een klein cadeautje van 7 a 8 euro koopt. Ik moet 6 cadeautjes kopen, voor 4 vrouwen en 2 mannen en ik vind het zooo lastig om iets leuks te vinden. De mannen ken ik sowieso niet zo goed, dus dat is extra lastig.
Kunnen jullie me helpen met leuke/grappige/originele cadeau-ideeën?
Op 2e kerstdag doen we iets met een vriendengroep, en het is de bedoeling dat iedereen voor elkaar een klein cadeautje van 7 a 8 euro koopt. Ik moet 6 cadeautjes kopen, voor 4 vrouwen en 2 mannen en ik vind het zooo lastig om iets leuks te vinden. De mannen ken ik sowieso niet zo goed, dus dat is extra lastig.
Kunnen jullie me helpen met leuke/grappige/originele cadeau-ideeën?
Muppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11
Re: kerstcadeautjes voor vriendengroep
Voor de vrouwen iets van rituals? Mischien niet orgineel maar ik vind dat zelf altijd lekkere producten.
Mannen vind ik ook moeilijk? een iets duurder tijdschrift?
Mannen vind ik ook moeilijk? een iets duurder tijdschrift?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh mannen, zijn altijd moeilijk
Eum...even helpen meedenken. Een paar sokken (iets duurder, merk misschien??)
Een snoeppakket
Zo'n setje buitenlandse bieren of een grote fles bier
Stoere muts of handschoenen
Een verzorgingspakketje maken, van bijv. deo, gel etc.
Eum...even helpen meedenken. Een paar sokken (iets duurder, merk misschien??)
Een snoeppakket
Zo'n setje buitenlandse bieren of een grote fles bier
Stoere muts of handschoenen
Een verzorgingspakketje maken, van bijv. deo, gel etc.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Rituals vind ik ook altijd heerlijk, maar volgens mij heb je daar nauwelijks producten van onder de 10 euro van. Ik zat me net wel te bedenken dat Rituals volgens mij ook thee heeft, en een van de meiden is een echte theeleut Dus voor haar zou dat wel iets leuks zijn.
En voor de mannen vind ik een grote fles bier wel een leuk idee, ik weet dat het allebei bierdrinkers zijn, dus dat zal dan wel in de smaak vallen
En voor de mannen vind ik een grote fles bier wel een leuk idee, ik weet dat het allebei bierdrinkers zijn, dus dat zal dan wel in de smaak vallen
Muppie- Fluisteraar
Een chocoladesnoeppakket voor de vrouwen en voor de mannen ga ik nog even nadenken...
Hmmm, waarom zijn kadootjes voor mannen altijd zo moeilijk??
Hmmm, waarom zijn kadootjes voor mannen altijd zo moeilijk??
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Het is eigenlijk een beetje de bedoeling van degene die dit bedacht heeft om voor iedereen iets anders te kopen, wat het ook weer zo lastig maakt
Voor de mannen mag het wat mij betreft wel hetzelfde zijn, want daarvoor kom ik zelf echt niet verder dan een fles speciaal bier haha.
Voor de mannen mag het wat mij betreft wel hetzelfde zijn, want daarvoor kom ik zelf echt niet verder dan een fles speciaal bier haha.
Muppie- Fluisteraar
Muppie schreef:Rituals vind ik ook altijd heerlijk, maar volgens mij heb je daar nauwelijks producten van onder de 10 euro van.
Ik vind die schuim voor onder de douche echt heerlijk en die is niet zo duur.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Ik vindt eve's kiss van rituals ook heerlijk! Laatst nog van de Sint gekregen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Herfstblaadjes schreef:Muppie schreef:Rituals vind ik ook altijd heerlijk, maar volgens mij heb je daar nauwelijks producten van onder de 10 euro van.
Die is 11,50
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Muppie schreef:Het is eigenlijk een beetje de bedoeling van degene die dit bedacht heeft om voor iedereen iets anders te kopen, wat het ook weer zo lastig maakt
Oh eh, zo'n chocoladepakket voor één van de vrouwen dan? En dan een theepakket voor die theeleut?
Een dvd voor één van de mannen? Sommige dvd's kosten maar 4,99. Kaarsenpakket voor één van de vrouwen?
Maak-je-eigen-pizzapakket voor één van de mannen? Dan doe je daar een pizzasnijder in, zo'n deegroller en zo'n pakje om het deeg van te maken bijv.
Sleutelhangers?
Geen idee, ik brainstorm ook maar wat eigenlijk haha.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Dat is ook een leuk idee... Een maak je eigen pizza pakket!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben trouwens een keer voor een dobbelspel met mannelijke collega's en mannen pakket gemaakt.. Een playboy, een zak doritos en 2 flesjes bier
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Herfstblaadjes schreef:Muppie schreef:Rituals vind ik ook altijd heerlijk, maar volgens mij heb je daar nauwelijks producten van onder de 10 euro van.
Die is 11,50
Dan bedoel ik een andere?
Even gekeken, Volgens de rituals website is hij 7,90.
Herfstblaadjes schreef:Lejow schreef:Herfstblaadjes schreef:Muppie schreef:Rituals vind ik ook altijd heerlijk, maar volgens mij heb je daar nauwelijks producten van onder de 10 euro van.
Die is 11,50
Oeh oeh, dat is al een stuk interessanter. Ik vind die namelijk ook heerlijk. Heb altijd die rode bus, ruikt naar mandarijn, wordt een soort schuimgel als je het in je handen spuit.
Lejow- Lady Post-a-lot
Heh... die ik bedoel staat er inderdaad voor 7,90.
Of ik vergis me, of ik ben genaaid in de winkel de laatste keer hahaha
Of ik vergis me, of ik ben genaaid in de winkel de laatste keer hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Herfstblaadjes schreef:Lejow schreef:Herfstblaadjes schreef:Muppie schreef:Rituals vind ik ook altijd heerlijk, maar volgens mij heb je daar nauwelijks producten van onder de 10 euro van.
Die is 11,50
Oeh oeh, dat is al een stuk interessanter. Ik vind die namelijk ook heerlijk. Heb altijd die rode bus, ruikt naar mandarijn, wordt een soort schuimgel als je het in je handen spuit.
Jaaaa die wil ik ook voor kerst .
Wat ook leuk is trouwens. Van die blokken chocola in allerlei smaken met een soort van lepeltje eraan en die doe je dan in warme melk en dan krijg je dus chocolademelk.
Herfstblaadjes schreef:Wat ook leuk is trouwens. Van die blokken chocola in allerlei smaken met een soort van lepeltje eraan en die doe je dan in warme melk en dan krijg je dus chocolademelk.
Die zaten bij mijn vriend in zijn kerstpakket!
Bus slagroom en een leuke mok erbij, en klaar!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat een leuke ideeën allemaal! Dat Rituals douchespul van 7,90 is dan wel een leuk idee! Alleen nog even op zoek naar een winkel waar ze die verkopen.
Dat voor chocolademelk is ook leuk! Enig idee waar je die kunt kopen?
Muppie- Fluisteraar
Dat van die chocolademelkblokjes heb ik nu deze week/vorige week oa bij de Boni en de Poiesz supermarkt gezien dus andere supermarkten hebben ze nu misschien ook wel.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Muppie schreef:Wat een leuke ideeën allemaal! Dat Rituals douchespul van 7,90 is dan wel een leuk idee! Alleen nog even op zoek naar een winkel waar ze die verkopen.
De doucheschuim verlopen ze bij rituals (duh) en bij v&d. De chocolademelkblokken verkopen ze hier bij een theewinkeltje. Anders misschien bij de tuinen? Volgens mij heb ik ze wel eens zien liggen.
Herfstblaadjes schreef:
De doucheschuim verlopen ze bij rituals (duh) en bij v&d. De chocolademelkblokken verkopen ze hier bij een theewinkeltje. Anders misschien bij de tuinen? Volgens mij heb ik ze wel eens zien liggen.
Oh, een V&D zit hier niet zo ver vandaan, dan ga ik daar eens kijken! Voor een Rituals winkeltje moet ik namelijk weer wat verder reizen.
Muppie- Fluisteraar
Ideeën voor de mannen:
- DVD pakket (1 dvd'tje, zak chips en twee flesjes bier)
- Verzorgingspakket (Axe douchegel, deo, haargel en shamppo, maar dit kan ook van Nivea of Dove bijvoorbeeld)
- Bierpakket (verschillende speciaal bieren of een soort bier, maar je kan ook een bierglazenset met bier en nootjes)
- Tijdschriftenpakket (Playboy, FHM, Computerblad, Donald Duck, Quest, Autoblad, enz.)
- Boekenpakket
- Stripboekenpakket
- Koffiepakket (verschillende soorten koffie of een soort koffie met verschillende smaken om toe te voegen)
Ideeën voor de vrouwen:
- Thee pakket (verschillende soorten thee, bonbons en twee mokken en twee theetips)
- Chocomel pakket (1 of 2 pakken chocomel, slagroom, koekjes, marshmallows en 2 mokken)
- DVD pakket (zwijmelpakket, een romcom dvd, chocolade, snoepjes en/of koekjes, chips en.of popcorn)
- Tijdschriftenpakket (Viva, Flair, knutselbladen, puzzelblad)
- Dovepakket / Rituals pakket / Nivea pakket / Fa pakket
- Wijnpakket (flesje rode, witte en rosé wijn)
- Bierpakket (fruitbieren, zoals rosé, kersen, appel, enz. eventueel aan te vullen met Jilz en Strongbow)
- Boekenpakket
- Chocoladepakket (bonbons, chocoladerepen, bonbonbloc, mars/twix/snickers, enz.)
- Knutselpakket (zelf kaarten maken, of een scrapboekpakket, bij de Action heb je vele leuke dingen voor een spotprijs)
- Schoonmaakkpakket (vaatdoekjes, handdoek, theedoek, schoonmaakmiddel, afwasborstel, sponsjes, afwasmiddel)
- Bakpakket (bakvorm(en) cakemix, appeltaart mix, cupcakemix, versierdingen erbij, strooisels)
- Winterpakket voor in de tuin (mezenbollen, vogelhuisje, vogelzaad, enz.)
- DVD pakket (1 dvd'tje, zak chips en twee flesjes bier)
- Verzorgingspakket (Axe douchegel, deo, haargel en shamppo, maar dit kan ook van Nivea of Dove bijvoorbeeld)
- Bierpakket (verschillende speciaal bieren of een soort bier, maar je kan ook een bierglazenset met bier en nootjes)
- Tijdschriftenpakket (Playboy, FHM, Computerblad, Donald Duck, Quest, Autoblad, enz.)
- Boekenpakket
- Stripboekenpakket
- Koffiepakket (verschillende soorten koffie of een soort koffie met verschillende smaken om toe te voegen)
Ideeën voor de vrouwen:
- Thee pakket (verschillende soorten thee, bonbons en twee mokken en twee theetips)
- Chocomel pakket (1 of 2 pakken chocomel, slagroom, koekjes, marshmallows en 2 mokken)
- DVD pakket (zwijmelpakket, een romcom dvd, chocolade, snoepjes en/of koekjes, chips en.of popcorn)
- Tijdschriftenpakket (Viva, Flair, knutselbladen, puzzelblad)
- Dovepakket / Rituals pakket / Nivea pakket / Fa pakket
- Wijnpakket (flesje rode, witte en rosé wijn)
- Bierpakket (fruitbieren, zoals rosé, kersen, appel, enz. eventueel aan te vullen met Jilz en Strongbow)
- Boekenpakket
- Chocoladepakket (bonbons, chocoladerepen, bonbonbloc, mars/twix/snickers, enz.)
- Knutselpakket (zelf kaarten maken, of een scrapboekpakket, bij de Action heb je vele leuke dingen voor een spotprijs)
- Schoonmaakkpakket (vaatdoekjes, handdoek, theedoek, schoonmaakmiddel, afwasborstel, sponsjes, afwasmiddel)
- Bakpakket (bakvorm(en) cakemix, appeltaart mix, cupcakemix, versierdingen erbij, strooisels)
- Winterpakket voor in de tuin (mezenbollen, vogelhuisje, vogelzaad, enz.)
Bedankt voor al jullie tips! Ik heb nu al bijna alle cadeautjes bij elkaar!
Voor de 'theeleut' heb ik een pakje Rituals thee en een paar van die stokjes met chocola om chocolademelk van te maken, maar dan met witte chocola (ze mag geen cacao).
Verder voor iemand een Rituals doucheschuim (goede tip ), voor een kookfanaat een pakketje met lekkere dressing + potje kruiden, en als laatste een pakketje met rustieke kaarsen, gezichtsmaskertje en chocolaatjes.
Voor de mannen koop ik nog een grote fles bier met een tijdschrift.
Voor de 'theeleut' heb ik een pakje Rituals thee en een paar van die stokjes met chocola om chocolademelk van te maken, maar dan met witte chocola (ze mag geen cacao).
Verder voor iemand een Rituals doucheschuim (goede tip ), voor een kookfanaat een pakketje met lekkere dressing + potje kruiden, en als laatste een pakketje met rustieke kaarsen, gezichtsmaskertje en chocolaatjes.
Voor de mannen koop ik nog een grote fles bier met een tijdschrift.
Muppie- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstcadeautjes voor je vriend?
» vriendengroep en relatie
» Cadeau bruiloft namens vriendengroep
» Hebben jullie dezelfde vriendengroep?
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» vriendengroep en relatie
» Cadeau bruiloft namens vriendengroep
» Hebben jullie dezelfde vriendengroep?
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: