Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie dezelfde vriendengroep?

+15
Twellie
SoGood
Katrien
Fortissimo
Sterre
_Femme
Marin
Ragazza
Rush
Snirp
Caramba
Atelier Madame
ellibre
Prosecco
Mida4you
19 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie dezelfde vriendengroep? Empty Hebben jullie dezelfde vriendengroep?

Bericht  Mida4you di 12 feb 2013 - 5:38

Ik ben wel nieuwsgierig of jullie dezelfde vrienden hebben? Zo ja doen jullie veel samen? Zo nee, gaan jullie af en toe apart op stap oid?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dezelfde vriendengroep? Empty Re: Hebben jullie dezelfde vriendengroep?

Bericht  Prosecco di 12 feb 2013 - 5:42

Mijn vriend zijn vriendengroep is inmiddels ook mijn vriendengroep. Wij doen regelmatig dingen samen zoals carnaval vieren, kerstdiner, weekendje weg. Daarnaast ga ik met die meiden uit de groep af en toe wat leuks doen zoals shoppen en lunchen.

Naast deze vriendengroep heb ik zelf nog losse vriendinnen waar ik mee afspreek.

Mijn vriend doet los van mij ook wel eens wat met een aantal vrienden uit die groep.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Hebben jullie dezelfde vriendengroep? Empty Re: Hebben jullie dezelfde vriendengroep?

Bericht  ellibre di 12 feb 2013 - 11:16

Nee, wij hebben geen gezamenlijke vrienden. Stappen doen we vrijwel altijd apart van elkaar.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Atelier Madame di 12 feb 2013 - 11:25

We hebben allebei onze eigen vrienden. Hoewel mijn vriend en ik wel met elkaar meegaan af en toe naar elkaars vrienden. Zou ik het niet echt mijn vrienden willen noemen. Daarvoor ga ik te weinig met ze om of mijn vriend met hen.
We stappen wel vaak met elkaars vrienden mee.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Caramba di 12 feb 2013 - 19:52

Wij hebben dezelfde vriendenploeg waarmee we gezamenlijk op stap gaan. Daarnaast heb ik mijn eigen vrienden nog, hier ga ik zo nu en dan mee op stap of leuke dingen mee doen, wel is het dan apart van de andere ploeg en mijn vriend.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Snirp di 12 feb 2013 - 20:31

Mijn vriend en ik hadden allebei onze eigen vriendengroep.
Nu naar 3 jaar zijn we beide geïntegreerd in elkaar groepen Wink
Ik doe nog wel eens wat met wat meiden alleen samen en hij met de mannen, maar dat is dan om het even uit welke 'groep' die komen!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Rush di 12 feb 2013 - 20:45

Mijn vrienden bleken geen echte vrienden te zijn en de vrienden (en vriendinnen) van m`n vriend zijn erg leuk. Als dames doen we ook regelmatig iets samen. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 20:50

Nee. Ik heb een vriendinnengroep en hij een vriendengroep. Ik zie zijn vrienden weleens en soms doen we iets samen.

Gast
Gast

Bericht  Ragazza di 12 feb 2013 - 20:51

Toen ik mijn vriend leerde kennen had hij een paar vrienden die hij had leren kennen van vakanties. Alleen deze vriendschappen bloedden dood. Jammer voor hem natuurlijk. Inmiddels zijn mijn vrienden ook die van hem geworden, hij is zeg maar met open armen ontvangen door mijn vriendengroep. In het begin was het natuurlijk wel even wennen voor hem, maar inmiddels kan hij zeggen dat het ook zijn vrienden zijn.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Marin di 12 feb 2013 - 20:56

Nee, niet echt zo'n gemengde vriendengroep, dat heb ik zelf ook helemaal niet. We kennen elkaars vrienden wel natuurlijk en kunnen goed met elkaars vrienden opschieten. Zijn beste vriend is echt een schat van een vent, kan t ook super goed met hem vinden. Maar we doen zeker niet altijd dingen samen, hij kan ook gerust met zijn vrienden iets doen en ik alleen met een vriendin. En soms niet, dan doen we t wel samen en das ook leuk. Goede mix dus. Het leukste is dat ik intussen ook bevriend ben geraakt met de vriendin van een van zijn vrienden, dus met z'n viertjes is het heel gezellig. Dat vind ik wel heel leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  _Femme di 12 feb 2013 - 21:01

Prosecco schreef:Mijn vriend zijn vriendengroep is inmiddels ook mijn vriendengroep. Wij doen regelmatig dingen samen zoals carnaval vieren, kerstdiner, weekendje weg. Daarnaast ga ik met die meiden uit de groep af en toe wat leuks doen zoals shoppen en lunchen.

Naast deze vriendengroep heb ik zelf nog losse vriendinnen waar ik mee afspreek.

Mijn vriend doet los van mij ook wel eens wat met een aantal vrienden uit die groep.

Zo gaat dit bij ons ook smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sterre di 12 feb 2013 - 21:24

Wisselend. Hij heeft een vriendengroep die nu een beetje onze gezamenlijke vrienden zijn, we spreken vaak met z'n allen af. Hij heeft ook andere vrienden waarmee hij meestal zonder mij afspreekt.

Meestal zie ik mijn vriendinnen ook los, maar naar bijvoorbeeld verjaardagen gaat mijn vriend soms wel mee. In sommige gevallen klikt het dan weer goed tussen mijn vriend en de vriend van één van mijn vriendinnen, waadoor we met z'n vieren wat gaan eten of zelfs een weekje gaan skien.

Het is dus redelijk met elkaar verwoven, maar we hebben ook onze eigen contacten waarmee we (meestal) individueel afspreken. Ik vind het wel fijn zo!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fortissimo di 12 feb 2013 - 21:31

Nee, zijn vrienden zijn echt zijn vrienden. Ik heb niks met hen. Ik heb 3 vriendinnen die wel eens bij ons thuis komen, en daar kan mijn vriend het ook wel mee vinden maar we gaan bijvoorbeeld niet met z'n allen op stap, dat doe ik samen met mijn vriendinnen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Katrien di 12 feb 2013 - 22:03

Wij hebben allebei een eigen vriendengroep, maar mijn man kan wel erg goed opschieten met mijn vrienden en ik met die van hem.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 22:05

Nee, hij heeft zijn vrienden, ik de mijne. Maar soms doen we wel eens wat samen, zoals O&N vieren, stappen, festivals (dan gaat mijn eigen vriend niet mee haha) of Koninginnendag. Maar ik hoef niet altijd alles samen met onze vrienden te doen, heb ook gewoon mijnn eigen vriendinnen.

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 12 feb 2013 - 22:09

Ik heb mijn eigen vriendinnen maar we hebben ook een paar gezamelijke vrienden. Is altijd heel gezellig! Soort dubbeldate. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Twellie di 12 feb 2013 - 22:19

Nee, al onderneem ik ook wel eens iets met vriend(inn)en van mijn vriend, we hebben eigenlijk aparte vriendengroepen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Ella di 12 feb 2013 - 23:02

Toen we elkaar net leerde kennen is mijn vriendengroep ook zijn vriendengroep geworden en andersom ook.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 13 feb 2013 - 0:36

—-

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op zo 14 okt 2018 - 0:52; in totaal 3 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 3:12

Ik heb mijn eigen vriendinnen en hij zijn eigen vrienden, die we dus al hadden voordat we elkaar leerden kennen maar we spreken ook wel met z'n allen af. We hebben ook gezamenlijke vrienden erbij gekregen sinds we samen zijn. Ik ben blij dat we onze eigen vrienden hebben. smile

Laatst aangepast door Forumster op wo 13 feb 2013 - 3:16; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 3:14

Ik heb mijn eigen vriendinnen en hij zijn eigen vrienden maar we spreken ook wel met zn allen af. Dat wisselt elkaar een beetje af, soms gezellig een dubbeldate, dan is mijn vriend weer de hort op met "de jongens" en dan ben ik weer met "de meiden" weg haha.
Allemaal leuk!

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 13 feb 2013 - 3:48

Voor een groot deel wel maar dat komt omdat we eerst al een paar jaar in dezelfde vriendengroep zaten en elkaar dus zo hebben leren kennen en een relatie hebben gekregen. Toevallig heeft mijn beste vriendin ook al 7 jaar een relatie met mijn vriends beste vriend, ook beide eerst bij de vriendengroep en later pas een relatie gekregen. Ook hebben we ieder nog "losse" vrienden van werk en school bijvoorbeeld waar we soms samen en soms apart dingen mee doen.
Met de vriendengroep gaan we elk jaar een weekend weg met zijn allen en doen we nog veel meer met de hele groep maar we houden ook een meiden weekend en meidenavondjes en dat doen de mannen ook, we doen dus met die mensen ook niet alles samen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LDJ wo 13 feb 2013 - 3:52

We hebben wat dezelfde vrienden, maar mijn man heeft daarnaast wat aparte vrienden en ik aparte vriendinnen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: