Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het droom er maar op los topic!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 5:53

Hoewel ik maar een simpel huis, tuin en keukenmeisje ben droom en fantaseer ik wel eens over het luxe/rijke leven (denk bv aan celebrity's) Hopelijk doen meer meiden dit anders voel ik me gelijk weer een wierdo! :P

Maar als jij zou mogen dromen?

Wie zou jij dan willen zijn? En waarom?
Wat zou je allemaal willen hebben kwa luxe?
Wat zou je kledings stijl zijn? Denk aan mooie jurken.
Waar zou je wonen?
En in welk soort huis wil je wonen?
Met wie zou je dan willen daten/ trouwen? (de ideale droomman)

Het liefst met foto's Very Happy


Het klinkt misschien allemaal vaag, maar heb wel zin in een creatief topic. Want zeg nu zelf bijna ieder klein meisje droomt er toch van om een prinses te zijn. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  TGR di 20 dec 2011 - 6:00

Wie zou jij dan willen zijn? En waarom? Mezelf in een knapper jasje.
Wat zou je allemaal willen hebben kwa luxe? Geld om te kopen wat ik wil
Wat zou je kledings stijl zijn? Denk aan mooie jurken. Daar ben ik niet zo moeilijk in
Waar zou je wonen? Nog dichter bij de kust.
En in welk soort huis wil je wonen? Het huisje van Juniper uit "Heksenkind" zoals ik het me voorstel.
Met wie zou je dan willen daten/ trouwen? (de ideale droomman) Ik zou dan voor iedere bui een ander soort man willen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Sorella di 20 dec 2011 - 6:06

Wie zou jij dan willen zijn? En waarom? Mezelf maar dan in het lijf van Christina Aguilera laughcry
Wat zou je allemaal willen hebben kwa luxe? Genoeg geld om te kunnen doen wat ik wil en een groot huis met veel dieren.
Wat zou je kledings stijl zijn? Denk aan mooie jurken. Ik zou vooral los gaan op schoenen en lingerie.
Waar zou je wonen? In Nederland in het Gooi (vanwege mijn werk heb ik daar zulke mooie huizen aan het bos gezien) en voor in de winter een huis in Kenia.
En in welk soort huis wil je wonen? Het leift een boerderij achtig huis met een rieten dak. En een slootje voor het huis zodat ik over een bruggetje naar m'n huis moet rijden!
Met wie zou je dan willen daten/ trouwen? (de ideale droomman) Ach, ik heb een lijstje met mannen die ik niet m'n bed uit zou sturen, daar wil ik dan wel af en toe uit kunnen kiezen :P

Ja, het zou een fijn leven zijn!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 6:40

Wie zou jij dan willen zijn? En waarom? Scarlett Johansson, maar dan met mijn eigen borsten. Ik vind haar prachtig, ze krijgt de kans in leuke films te spelen en ze date vaak mooie mannen smile

Het droom er maar op los topic! Scarlet

Wat zou je allemaal willen hebben qua luxe? Een vrijstaande woning, liefst een woonboerderij met stuk land en een stalletje. In het huis een luxe badkamer, met bubbelbad. Ook wil ik een aantal inloopkasten en natuurlijk een walk-in-fridge smile Voor mijn paard wil ik een marathonkarretje en een maatje, zoals een leuk soortgenotig Arabiertje.

Het droom er maar op los topic! Img_0216

Wat zou je kledingsstijl zijn? Veel jurkjes (en dan minstens één zo'n Herve Leger Bandage dress, zie plaatje) en hoge hakken, maar voor de rest gewoon mijn eigen stijltje.

Het droom er maar op los topic! Herve%20Leger%20Bandage%20Dress

Waar zou je wonen? In Drenthe, vlakbij de hei.

Het droom er maar op los topic! De-hei-op

En in welk soort huis wil je wonen? Zie eerdere vraag.

Met wie zou je dan willen daten/ trouwen? (de ideale droomman) Gewoon mijn eigen smile Maar als ik die niet had gehad, dan Orlando Bloom graag Very Happy

Het droom er maar op los topic! Orlando-bloom


Laatst aangepast door Youandi op di 20 dec 2011 - 6:42; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 6:41

Wie zou jij dan willen zijn? En waarom?
Mezelf, maar lang, slank, sportief en rijk en met name gezond en gelukkig

Wat zou je allemaal willen hebben kwa luxe?
Ik zou niet alles hoeven kopen wat ik maar zou willen, maar geen geldzorgen willen hebben. Ik zou het met name aan mooie reizen uitgeven, maar ik ben ook wel gadget gevoelig, dus een mooie iMac en nieuwe SLR komt er wel Wink En een prachtige inrichting van m'n huis.

Wat zou je kledings stijl zijn? Denk aan mooie jurken.
Alleen maar mooie, dure kleding zou ik niet willen, en ook niet alleen maar in mooie jurken rondlopen, maar ik zou wel genoeg budget willen hebben voor 'zomaar' een mooi missoni jurkje a la deze:
Het droom er maar op los topic! Images?q=tbn:ANd9GcT-GHyX4VtZ70ogVvmTjmv75p6uWIda4OKMbZeCCShFW6YdWF5bxlR15BAz


Of deze bruidsjurk van Elie Saab:
Het droom er maar op los topic! AGLAYA_A Prijs: 12.000 dollar

En verder mooie schoenen kunnen kopen én de ruimte hebben om ze op te bergen angel


Waar zou je wonen?
In Nederland zou ik gewoon willen wonen waar ik ooit waarschijnlijk kom te wonen: H.eemstede-A.erdenhout.
Maar als ik droom, dan zou ik wel in de Adirondacks willen wonen, in de staat New York, op paar uur rijden van NYC, maar in de prachtige natuur aan een meertje, zie foto bij hieronder


En in welk soort huis wil je wonen?
Een huis aan een meer. Zo'n mooi oud houten huis:
Het droom er maar op los topic! 51CGIRiEnOL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU01_

Of een ultramodern huis:
Het droom er maar op los topic! Contemporary-Wooden-House-On-Shores-Of-Lake-1


Met natuurlijk een loft in NYC:
Het droom er maar op los topic! Johncurran


Met wie zou je dan willen daten/ trouwen? (de ideale droomman)


Haha stom, maar met m'n vriend. Maar met Jude Law mag ook, als ie van het kindermeisje afblijft (die er toch niet komt).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 6:42

Youandi schreef:
Het droom er maar op los topic! Herve%20Leger%20Bandage%20Dress

Oeh wat een mooi jurkje, Youandi! Love it! En met mijn droom-slanke lijf zou me dat natuurlijk perfect staan Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 7:01

Bijna alle modellen van Herve Leger zijn lovely! Helaas is de goedkoopste rond de 700 euro.. Sad

Oh en die trouwjurk van jou... I love you Die zou ik ook wel willen, als ik nog een keer zou gaan trouwen..


Laatst aangepast door Youandi op di 20 dec 2011 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Bubbelicious di 20 dec 2011 - 7:02

Het droom er maar op los topic! AGLAYA_A

ahhhhhhhhhhhhhhhh waaauuuuwwww ------------------> I love you

Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 7:07

Ja mooi he! Da's m'n nieuwe droom trouwjurk! Hij's van Elie Saab voor Pronovias en is dus erg duur Wink Helaas!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Bubbelicious di 20 dec 2011 - 7:30

Nou, mocht ik de hoofdprijs winnen in de oudejaarsloterij, dan krijg je hem van me angel
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 7:34

Joy_ schreef:
Youandi schreef:
Het droom er maar op los topic! Herve%20Leger%20Bandage%20Dress

Oeh wat een mooi jurkje, Youandi! Love it! En met mijn droom-slanke lijf zou me dat natuurlijk perfect staan Wink


Ik zit serieus te kwijlen om dit mooie jurkje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 7:47

Wie zou jij dan willen zijn? En waarom? Een beroemde zangeres. Lijkt me fantastisch om op een podium te staan, voor al die mensen en dan onwijs goed te kunnen zingen.
Wat zou je allemaal willen hebben kwa luxe? Ik heb niet veel nodig. Mijn huidige appartement zou al prima zijn, fijn als het afbetaald is ±D.
Wat zou je kledings stijl zijn? Denk aan mooie jurken. Mooie nette kleding, geen jurken.
Waar zou je wonen? Gewoon in de wijk waar ik nu ook woon.
En in welk soort huis wil je wonen? Maakt me weinig uit.
Met wie zou je dan willen daten/ trouwen? (de ideale droomman). Met mijn eerste vriendje laughcry


Het klinkt misschien allemaal vaag, maar heb wel zin in een creatief topic. Want zeg nu zelf bijna ieder klein meisje droomt er toch van om een prinses te zijn. :P [/quote]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 7:54

Eigenlijk zou ik niemand anders willen zijn dan mezelf. Altijd als iemand mij die vraag stelt, dan zit ik uren na te denken over wie ik zou willen zijn. Maar eigenlijk niemand anders dan mezelf. Ik heb ups en ik heb downs (zowel mentaal als fysiek), maar dat maakt mijn leven nog wel tot wie ik ben en eigenlijk droom ik nooit van een andermans leven. Maar dat zal wel dom zijn. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 7:57

Maura schreef:Eigenlijk zou ik niemand anders willen zijn dan mezelf. Altijd als iemand mij die vraag stelt, dan zit ik uren na te denken over wie ik zou willen zijn. Maar eigenlijk niemand anders dan mezelf. Ik heb ups en ik heb downs (zowel mentaal als fysiek), maar dat maakt mijn leven nog wel tot wie ik ben en eigenlijk droom ik nooit van een andermans leven. Maar dat zal wel dom zijn. Embarassed

Dat is toch juist heel fijn? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:01

Maura schreef:Eigenlijk zou ik niemand anders willen zijn dan mezelf. Altijd als iemand mij die vraag stelt, dan zit ik uren na te denken over wie ik zou willen zijn. Maar eigenlijk niemand anders dan mezelf. Ik heb ups en ik heb downs (zowel mentaal als fysiek), maar dat maakt mijn leven nog wel tot wie ik ben en eigenlijk droom ik nooit van een andermans leven. Maar dat zal wel dom zijn. Embarassed

Waarom is dat dom? Ben het met Youandi eens hoor. Ik ben normaal ook vrij nuchter hierin en al helemaal niet jaloers op dit soort mensen. Maar soms is het zo lekker om even weg te dromen in de zin....stel je nu een voor! Helemaal niet raar toch? Net zoals jouw visie smile


Laatst aangepast door Cimic op di 20 dec 2011 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:01

@ Joy; De Adirondacks zijn inderdaad prachtig. Heb er gekampeerd en wil dat zeker nog ooit een keer doen! In mijn droom heb ik trouwens een vakantiehuisje in Zweden, ook zo mooi aan het water. Maar wonen wil ik voor altijd in Nederland Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:06

Cimic schreef:
Maura schreef:Eigenlijk zou ik niemand anders willen zijn dan mezelf. Altijd als iemand mij die vraag stelt, dan zit ik uren na te denken over wie ik zou willen zijn. Maar eigenlijk niemand anders dan mezelf. Ik heb ups en ik heb downs (zowel mentaal als fysiek), maar dat maakt mijn leven nog wel tot wie ik ben en eigenlijk droom ik nooit van een andermans leven. Maar dat zal wel dom zijn. Embarassed

Waarom is dat dom? Ben het met Youandi eens hoor. Ik ben normaal ook vrij nuchter hierin en al helemaal niet jaloers op dit soort mensen. Maar soms is het zo lekker om even weg te dromen in de zin....stel je nu een voor! Helemaal niet raar toch? Net zoals jouw visie smile

Ik zou wel een popstar of een actrice willen zijn. Maar dan zou ik dat wel willen zijn met mezelf in de hoofdrol. Ik kan heel erg jaloers/trots zijn als een ander iets bereikt, iets wat ik ook had willen bereiken, maar dan droom ik niet dat ik degene ben, maar zou ik willen dat ik dat zelf had bereikt of zelf nog ga bereiken. Volgens mij sta ik gewoon graag in de picture met mezelf. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 8:08

Zusje schreef:@ Joy; De Adirondacks zijn inderdaad prachtig. Heb er gekampeerd en wil dat zeker nog ooit een keer doen! In mijn droom heb ik trouwens een vakantiehuisje in Zweden, ook zo mooi aan het water. Maar wonen wil ik voor altijd in Nederland Very Happy.

Ja ik ben gek op dat soort ongerepte natuur met bossen en water. Zweden zou ik ook erg mooi vinden denk ik. Maar ik ben intussen ook zover dat ik liever gewoon in NL blijf wonen in werkelijkheid. Maar dromen mag altijd Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:10

Dromen moet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Blond di 20 dec 2011 - 20:38

Wie zou jij dan willen zijn? En waarom?
Mezelf met het lichaam van Scarlett Johansson. Juist met die borsten. Oh ja, en met haar (lange haar)
Het droom er maar op los topic! Scarlett-johansson_6

Wat zou je allemaal willen hebben kwa luxe?
Een vast contract, een mooi eigen penthouse, schoenen van Manolo Blahnik en Jimmy Choo en een Hermes Birkin tas. En een zonnebril van Tod's.

Wat zou je kledings stijl zijn? Denk aan mooie jurken.
Het droom er maar op los topic! 0013258_800x800

Waar zou je wonen?
In Den Haag

En in welk soort huis wil je wonen?
In een penthouse.

Met wie zou je dan willen daten/ trouwen? (de ideale droomman)

Hehe Leonardo DiCaprio. (Maar bewegend is hij echt way sexier dan op de foto)

Het droom er maar op los topic! VIDEO-Inception-quand-Leonardo-DiCaprio-penetre-dans-nos-reves_image_article_paysage_new
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het droom er maar op los topic! Empty Re: Het droom er maar op los topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum