Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

+7
ShallY
Annemie
nillis
PapillonRose
mauwmauw
holaagirl
loesje
11 plaatsers

Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  loesje di 20 dec 2011 - 4:50

alex gaat standaard huilen zodra hij op zijn rug moet liggen op het aankleedkussen om hem op te kleden/luier verschonen of op zijn rug in het zwembad is. Ik maak me hier een beetje zorgen om of is dit normaal??
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 4:59

Daar heeft mijn zoontje ook last van en is volgens mij volkomen normaal. Hij vindt het gewoon niet leuk om te moeten liggen. Misschien kun je hem afleiden met iets te spelen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 5:05

En als je hem tijdens het spelen op zijn rug legt?
Ligt hij uit zichzelf wel eens op zijn rug?

Sommige kinderen hebben nu eenmaal een hekel aan verschonen/aankleden dat mag en dat is normaal, maar als hij helemaal nooit op zijn rug zou liggen/en of willen dan zou ik me ook zorgen gaan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 5:10

Heeft hij dit altijd al gehad, of is het iets van de laatste tijd, hoe slaapt en speelt hij, ook wel op z'n rug? Als het pas sinds kort zo is, moet je sowieso even z'n oren na laten kijken. Als het alleen met omkleden/verschonen/badderen is zou ik me er geen zorgen om maken. Onze meid maakt er ook hele drama's van, maar dat is omdat ze omkleden en verschonen niet fijn vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 5:15

Dat is normaal. Hebben de oudste 2 hier ook gehad. Bij mij zat er niks anders meer op dan ze staand te verschonen. Lastig, maar je moet wat, ze werden anders helemaal panisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  loesje di 20 dec 2011 - 6:43

Hij doet het sinds een aantal maanden maar zo als ik het nu van jullie lees vind hij het gewoon niet leuk om op zijn rug te liggen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  holaagirl di 20 dec 2011 - 7:31

N.athan heeft het ook periodes.
Dan gilt hij alles bij elkaar en probeert met alle krachten omhoog te komen. Hij wilt gewoon zitten.
Nu is hij juist weer in een periode dat hij zwaar-relaxed gaat liggen en alles laat gebeuren..
Het wisselt af om de zoveel weken.

Weet wel dat wanneer hij oorpijn heeft, echt pijn heeft met liggen...Maar dan heeft hij ook koorts etc.
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  mauwmauw di 20 dec 2011 - 7:54

herkenbaar,hier is het op moment ook weer drama,meneer wilt gewoon echt niet blijven liggen.Elke keer weer een gevecht met mijn dreumesje.Het is hier ook met vlagen wel en dan weer een tijd niet.kan niet wachten tot hij weer lekker relaxed gaat liggen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  PapillonRose di 20 dec 2011 - 8:03

Hier is het op het moment ook een drama. Het wisselt hier echt per periode. De ene keer vind ze alles best, een tijdje later wil ze vooral graag omdraaien en maar bewegen en weer een andere keer wil ze helemaal niet op het aankleedkussen liggen en is het een drama als het wel moet. Nu weer even een dramaperiode. Van de week probeerde ze zich bijvoorbeeld van de commode af te werken terwijl ik een poepluier verschoonde, dat was erg handig laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  nillis di 20 dec 2011 - 8:17

Hier precies hetzelfde. Het helpt als ik T net voor de tijd afleidt met wat speelgoed en vaak laat ik haar nu eerst zitten en dan leg ik haar daarna neer. Soms gaat het goed en soms niet. het zal wel een fase zijn waar we doorheen moeten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Annemie di 20 dec 2011 - 8:32

Mijn zoontje doet dat ook al maanden, misschien al wel een half jaar, ik geef hem dan iets, bijvoorbeeld een shampoo tube ofzo en dan is hij weer vrolijk, misschien dat je A. iets kunt geven wat hij nog niet kent, dus waar hij eigenlijk nooit mee speelt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  ShallY di 20 dec 2011 - 9:57

loesje schreef:alex gaat standaard huilen zodra hij op zijn rug moet liggen op het aankleedkussen om hem op te kleden/luier verschonen of op zijn rug in het zwembad is. Ik maak me hier een beetje zorgen om of is dit normaal??

Mijn neefje heeft dit ook, en mijn zus dacht gewoon dat dat weer een periode is en dat het wel weer over zou gaan. Nu was ze vorige week op het cb en de arts zag ook dat hij dit niet wilde. Affijn, hij heeft een waterbreukje en de arts denkt dat het daardoor komt. Dat hij pijn heeft als hij op zijn rug ligt. 's Nachts wordt hij ook vaak wakker, en dat is als hij dus op zijn rug ligt.
Maar ja, zeker weten doen ze het niet. Ze is vorige week wel weer direct langs kunnen komen bij de uroloog maar er was niks verontrustends. Hij wordt hier wel aan geoperereerd maar dit doen ze pas als hij 1 jaar is.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  girli di 20 dec 2011 - 11:31

Ik heb zelf altijd dat als ik op mijn rug ga liggen bijvoorbeeld in bed, ik heel snel duizelig en misselijk word. Misschien heeft je kindje dat ook waardoor hij snel gaat huilen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  **_pearl_** di 20 dec 2011 - 12:38

heeft hij moeite met naar bed gaan ?
want misschien legt hij de link ik krijg een schonen luier in moet gaan slapen .
op mijn werk hebben meerdere kinderen dit . als we de luiers verschonen rond de tijd dat ze denken dat ze moeten gaan slapen worden ze heel boos verdrietig echt heel sneu als we dan zeggen je hoeft niet te slapen we doen gewoon een schonen broek aan dan kan je weer lekker spelen dan is het vaak goed .

klets anders wat en probeer hem wat afteleiden ( heb je vast al gedaan )
succes
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  loesje di 20 dec 2011 - 21:09

@ShallY
Wat raar dat ze hem pas met 1 jaar daar aan opereren want alex heeft een liesbreuk gehad en is daar met 5 maanden mee geopereerd omdat hij het uitkrijste van de pijn met name s'avonds en snachts. Hij is na de operatie een heel ander jongetje geworden veel vrolijker!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 22:30

Annemie schreef:Mijn zoontje doet dat ook al maanden, misschien al wel een half jaar, ik geef hem dan iets, bijvoorbeeld een shampoo tube ofzo en dan is hij weer vrolijk, misschien dat je A. iets kunt geven wat hij nog niet kent, dus waar hij eigenlijk nooit mee speelt.

+1, drama is het iedere keer als hij verschoond moet worden. Hij huilt niet echt maar hij kan absoluut niet stil liggen en begint te zeuren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Flip Fluitketel wo 21 dec 2011 - 0:02

Hier is het ook een sinds een paar maanden drama om haar op haar rug te verschonen of aan te kleden. Niets helpt, behalve haar staand verschonen en aankleden. Dan is ze het vrolijkste meisje van de hele wereld.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Theeleut wo 21 dec 2011 - 0:06

Mijn zoontje vind er ook niks aan, maar als we hem afleiden gaat het allemaal zonder mokken wel met draaien.
Ik heb een muziekbeer boven het aankleedkussen hangen, kan die aan trekken. En hij is verzot op badspeeltjes, daar geef ik er 1 van als hij verschoont wordt.

Mijn dochter deed nooit moeilijk als ze verschoond of aangekleed werd.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  ShallY vr 23 dec 2011 - 22:42

loesje schreef:@ShallY
Wat raar dat ze hem pas met 1 jaar daar aan opereren want alex heeft een liesbreuk gehad en is daar met 5 maanden mee geopereerd omdat hij het uitkrijste van de pijn met name s'avonds en snachts. Hij is na de operatie een heel ander jongetje geworden veel vrolijker!

Ja vond ik ook. Maar het was niet gevaarlijk en ze willen wachten tot hij een jaar is. Volgens mij kan een liesbreukje wel gevaarlijk worden toch?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg Empty Re: huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum