Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

+17
PluDan
Davinia
Lenthe
Caramba
Toet
Rush
Suus
Sweety
Blond
Chocolate Cookie
Muppie
Bliss
Caresses
Nora
ExpressoB
Jeanette
Jenny010
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  PluDan do 22 dec 2011 - 7:05

Eerder ging ik ieder weekend flink stappen tot diep in de nacht, maar ik ben een beetje burgelijk geworden nerd .
Van mij hoeft het niet meer zo nodig, heb die tijd wel een beetje gehad.
Ik werk zo wie zo al om het weekend en dan vind ik het heerlijk als ik het andere weekend een beetje rust heb.
Ga dan nog wel regelmatig naar vrienden ofzo.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Lenthe do 22 dec 2011 - 7:25

Jenny010 schreef:Klinkt allemaal erg leuk! Ik herken het wel wat sommige zeggen.. Ik ben sinds een tijdje ook weer single, en heb dan ook weer heel erg de behoefte om uit te gaan. Alleen zijn mijn vriendinnen wat meer aan het settelen, en willen die niet altijd! Ik zelf ga eigenlijk altijd naar Arnhem.. Een enkele keer kom ik wel eens in Nijmegen. Misschien leuk om eens een keer een 'uitgaansmeeting' te houden?? Mensen die geïnteresseerd zijn??
Klinkt leuk!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Alias za 24 dec 2011 - 2:32

Ja ik ga ook graag op stap. Het liefst naar harddance feestjes in een discotheek, of anders trance/hardcore. De grotere feesten/festivals zijn niets voor mij. Waar ik naartoe ga is verschillend, maar niet helemaal naar de andere kant van het land, dus binnen de regio Brabant, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland.

@ Expresso B, ik denk dat ik pas geleden 2 keer in de discotheek ben geweest waar jij het over hebt! Zit je in de zelf in de organisatie?
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  M_as za 24 dec 2011 - 4:04

Ik ga graag naar de kroeg met een groep vrienden. Waar vanalles wat gedraaid wordt!
In de zomer vind ik de tentfeesten heerlijk
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Roza za 24 dec 2011 - 4:08

Princess schreef:
Bliss schreef:Ik hou ook van uitgaan! Niet zozeer in discotheken, daar kom ik eigenlijk nooit (meer). Ik ga het liefst naar een bruine kroeg of een danscafé. Beetje dansen/drinken/kletsen, love it!
Verder ga ik in de zomer graag naar festivals, heerlijk smile

Dit dus!

+1

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  ExpressoB ma 26 dec 2011 - 6:06

Carrie schreef:
ExpressoB schreef:Als je meer informatie wilt over onze club, dan hoor ik het wel.

Zit jij in het management of vrienden van je?

'wij' hebben een eigen discotheek voor een man of 1600. Mijn vriend is bedrijfsleider, zijn Pa is de eigenaar.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  ExpressoB ma 26 dec 2011 - 6:09

Sweety schreef:Ik vind het wel leuk om eens in de zoveel tijd te gaan stappen maar niet elk weekend. Ik ben de laatste paar keer naar G.aypalace geweest met een vriend, maar verder eigenlijk niet meer. Als ik ga stappen is het inR.otterdam .

Kom dan eens naar vl..aardingen, 10min van rotterdam smile
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  ExpressoB ma 26 dec 2011 - 6:12

Alias schreef:Ja ik ga ook graag op stap. Het liefst naar harddance feestjes in een discotheek, of anders trance/hardcore. De grotere feesten/festivals zijn niets voor mij. Waar ik naartoe ga is verschillend, maar niet helemaal naar de andere kant van het land, dus binnen de regio Brabant, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland.

@ Expresso B, ik denk dat ik pas geleden 2 keer in de discotheek ben geweest waar jij het over hebt! Zit je in de zelf in de organisatie?

Serieus?! Welk feest was je??
Het zit aan de kade ..
Ben er bijna altijd wel, help mee met van alles maar sta niet achter de bar. Doe alles vrijwillig.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Ella ma 26 dec 2011 - 7:33

Roza schreef:
Princess schreef:
Bliss schreef:Ik hou ook van uitgaan! Niet zozeer in discotheken, daar kom ik eigenlijk nooit (meer). Ik ga het liefst naar een bruine kroeg of een danscafé. Beetje dansen/drinken/kletsen, love it!
Verder ga ik in de zomer graag naar festivals, heerlijk smile

Dit dus!

+1

+1
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Blond ma 26 dec 2011 - 10:00

Jenny010 schreef:Klinkt allemaal erg leuk! Ik herken het wel wat sommige zeggen.. Ik ben sinds een tijdje ook weer single, en heb dan ook weer heel erg de behoefte om uit te gaan. Alleen zijn mijn vriendinnen wat meer aan het settelen, en willen die niet altijd! Ik zelf ga eigenlijk altijd naar Arnhem.. Een enkele keer kom ik wel eens in Nijmegen. Misschien leuk om eens een keer een 'uitgaansmeeting' te houden?? Mensen die geïnteresseerd zijn??

Ede is ook wel leuk om te stappen, en redelijk dicht bij Arnhem smile
Vind het trouwens een leuk idee!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Alias ma 26 dec 2011 - 13:13

ExpressoB schreef:
Alias schreef:Ja ik ga ook graag op stap. Het liefst naar harddance feestjes in een discotheek, of anders trance/hardcore. De grotere feesten/festivals zijn niets voor mij. Waar ik naartoe ga is verschillend, maar niet helemaal naar de andere kant van het land, dus binnen de regio Brabant, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland.

@ Expresso B, ik denk dat ik pas geleden 2 keer in de discotheek ben geweest waar jij het over hebt! Zit je in de zelf in de organisatie?

Serieus?! Welk feest was je??
Het zit aan de kade ..
Ben er bijna altijd wel, help mee met van alles maar sta niet achter de bar. Doe alles vrijwillig.

Ja dat is em, kan bijna niet missen! Ik was bij ihds en lashed. Ik vind het echt een leuke discotheek, beide keren super leuke sfeer, gezellig en mooie lasers. Boven gedeelte met de banken ook top!
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  ExpressoB ma 26 dec 2011 - 13:46

Wat leuk zeg! Ik was op beide feesten, bij lashed was ik er niet de hele nacht.
Waren wel top feesten hè. Bedankt voor je complimenten over de club smile
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? - Pagina 2 Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum