Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

+17
PluDan
Davinia
Lenthe
Caramba
Toet
Rush
Suus
Sweety
Blond
Chocolate Cookie
Muppie
Bliss
Caresses
Nora
ExpressoB
Jeanette
Jenny010
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Jenny010 di 20 dec 2011 - 4:05

Zoals ik hierboven al aangeef.. Wie houdt er hier van uitgaan/stappen.. Voor degene die er van houden, waar ga je dan heen? En waarom vind je dat zo leuk??
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Jeanette di 20 dec 2011 - 5:00

Ik! Very Happy

Ik hou enorm van hardstyle/hardcore feestjes, al ga ik daar de laatste tijd iets minder naar toe helaas.

Verder ga ik vaak naar Tilburg, maar sjees eigenlijk overal wel heen. Ik vind de Matrixx en wat vroeger Outland was ook erg leuk!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  ExpressoB di 20 dec 2011 - 6:44

Ik ben elke vrijdag en zaterdag in 'onze' discotheek/club te vinden! Wij geven allerlei soorten feesten. Hardcore, hardstyle, nederlands talig, trance, house.. Dus wie het leuk vind om een keer te komen stappen bij ons, wij zitten in Vl.aar.dingen
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 6:46

Sindskort ben ik weer helemaal into het stappen. Ik ga altijd met vrienden naar de kroeg en ontmoet daar weer andere vrienden en kennissen. Het waren de laatste twee weekenden weer enorm gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  ExpressoB di 20 dec 2011 - 6:50

Als je meer informatie wilt over onze club, dan hoor ik het wel.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Nora di 20 dec 2011 - 7:23

Ik ben niet zo van het uitgaan qua discotheekd/dansen enzo. Vind een avondje film, spelletje, café beetje praten veel leuker:)
Maar sommige mensen noemen dat geen uitgaan:)
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:22

ExpressoB schreef:Als je meer informatie wilt over onze club, dan hoor ik het wel.

Zit jij in het management of vrienden van je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Caresses di 20 dec 2011 - 9:27

De tijd waarin ik stappen leuk vond is voorbij. Een enkele keer vind ik het nog wel leuk.
Ik ben nu meer van de festivals (techno/house).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Bliss di 20 dec 2011 - 9:29

Ik hou ook van uitgaan! Niet zozeer in discotheken, daar kom ik eigenlijk nooit (meer). Ik ga het liefst naar een bruine kroeg of een danscafé. Beetje dansen/drinken/kletsen, love it!
Verder ga ik in de zomer graag naar festivals, heerlijk smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Muppie di 20 dec 2011 - 9:34

Ik vind uitgaan erg leuk! Sinds ik weer single ben (nu alweer een maand of acht) ga ik weer veel meer uit, meestal naar een van de kroegen hier in de buurt, of soms naar Breda.
In grote discotheken kom ik zelden, daar hou ik niet zo van.
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Chocolate Cookie di 20 dec 2011 - 9:41

Ik hou van uitgaan! Vind eigenlijk heel veel wel leuk. Als de sfeer maar goed is! Helaas heb ik alleen weinig vriendinnen die er ook van houden, dus ben al een behoorlijke tijd niet meer uitgeweest. Wel jammer!

Edit: Oja, ik ben verder niet van de hardcore feestjes ofzo! Daar zul je mij dan weer net niet zien Wink
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 19:47

Bliss schreef:Ik hou ook van uitgaan! Niet zozeer in discotheken, daar kom ik eigenlijk nooit (meer). Ik ga het liefst naar een bruine kroeg of een danscafé. Beetje dansen/drinken/kletsen, love it!
Verder ga ik in de zomer graag naar festivals, heerlijk smile

Dit dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Blond di 20 dec 2011 - 20:43

Uitgaan vind ik echt heerlijk! Lekker dansen, kletsen, wijntjes drinken!
In mijn woonplaats ga ik meestal naar danscafe's. Verder ga ik wel naar Utrecht (Havana), Nijmegen (Basscafe, Billabong), Arnhem (Pianobar), en naar Den Bosch (twee keer bellen).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Sweety di 20 dec 2011 - 21:24

Ik vind het wel leuk om eens in de zoveel tijd te gaan stappen maar niet elk weekend. Ik ben de laatste paar keer naar G.aypalace geweest met een vriend, maar verder eigenlijk niet meer. Als ik ga stappen is het in R.otterdam.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Suus di 20 dec 2011 - 21:37

Princess schreef:
Bliss schreef:Ik hou ook van uitgaan! Niet zozeer in discotheken, daar kom ik eigenlijk nooit (meer). Ik ga het liefst naar een bruine kroeg of een danscafé. Beetje dansen/drinken/kletsen, love it!
Verder ga ik in de zomer graag naar festivals, heerlijk smile

Dit dus!
Dit geldt ook voor mij smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Rush di 20 dec 2011 - 21:49

Suus schreef:
Princess schreef:
Bliss schreef:Ik hou ook van uitgaan! Niet zozeer in discotheken, daar kom ik eigenlijk nooit (meer). Ik ga het liefst naar een bruine kroeg of een danscafé. Beetje dansen/drinken/kletsen, love it!
Verder ga ik in de zomer graag naar festivals, heerlijk smile

Dit dus!
Dit geldt ook voor mij smile
Ja same here!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Toet wo 21 dec 2011 - 0:42

Ja, ik hou ook van uitgaan! Ik ga ieder weekend uit, nu vaak de stad in (Nijmegen/Tilburg) naar de wat grotere kroegen waar je ook lekker kan dansen. Als er een leuk feestje in de Matrixx is ben ik daar te vinden. In de zomer ga ik veel festivals af en zijn hier in de buurt veel feesten (tentfeesten, kermissen) En dan pak ik tussendoor nog regelmatig een leuk house/techno of hardcore/hardstyle feestje. De diversiteit vind ik leuk, ieder weekend wat anders.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Caramba wo 21 dec 2011 - 0:51

Rush schreef:
Suus schreef:
Princess schreef:
Bliss schreef:Ik hou ook van uitgaan! Niet zozeer in discotheken, daar kom ik eigenlijk nooit (meer). Ik ga het liefst naar een bruine kroeg of een danscafé. Beetje dansen/drinken/kletsen, love it!
Verder ga ik in de zomer graag naar festivals, heerlijk smile

Dit dus!
Dit geldt ook voor mij smile
Ja same here!

En ook hier.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Lenthe wo 21 dec 2011 - 1:00

Chocolate Cookie schreef:Ik hou van uitgaan! Vind eigenlijk heel veel wel leuk. Als de sfeer maar goed is! Helaas heb ik alleen weinig vriendinnen die er ook van houden, dus ben al een behoorlijke tijd niet meer uitgeweest. Wel jammer!

Edit: Oja, ik ben verder niet van de hardcore feestjes ofzo! Daar zul je mij dan weer net niet zien Wink

+1 Ik hou van stappen! Het liefst wil ik ieder weekend meerdere keren weg... Kroeg, discotheek, danscafé, als het maar gezellig is en ik lekker kan dansen.
Hier ook helaas weinig vriendinnen die er echt van houden. De meesten zijn inmiddels gesetteld en hebben er veel minder behoefte aan dan ik. Ik probeer het altijd zo te plannen dat ik vaak ieder weekend met een ander afspreek, dus dat ik afwissel met vriendinnen Wink, zodat ik toch wel regelmatig weg ga. Maar ik zou graag nog vaker willen gaan Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Jenny010 do 22 dec 2011 - 4:02

Klinkt allemaal erg leuk! Ik herken het wel wat sommige zeggen.. Ik ben sinds een tijdje ook weer single, en heb dan ook weer heel erg de behoefte om uit te gaan. Alleen zijn mijn vriendinnen wat meer aan het settelen, en willen die niet altijd! Ik zelf ga eigenlijk altijd naar Arnhem.. Een enkele keer kom ik wel eens in Nijmegen. Misschien leuk om eens een keer een 'uitgaansmeeting' te houden?? Mensen die geïnteresseerd zijn??
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 4:36

Ik vind het harstikke leuk maar de meeste vrienden uit mijn omgeving hebben er geen behoefte meer aan. De mensen die het ook leuk vinden om te stappen hebben een hele andere muzieksmaak dan ik (lees hardrock/heavy metal etc).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 4:53

Ik vind het heerlijk om in het weekend gezellig een kroeg op de zoeken of om naar een leuk feest te gaan.

Elk weekend stappen doe ik niet meer, maar toch zeker nog zo'n twee keer per maand Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Jeanette do 22 dec 2011 - 5:44

Jenny010 schreef:Klinkt allemaal erg leuk! Ik herken het wel wat sommige zeggen.. Ik ben sinds een tijdje ook weer single, en heb dan ook weer heel erg de behoefte om uit te gaan. Alleen zijn mijn vriendinnen wat meer aan het settelen, en willen die niet altijd! Ik zelf ga eigenlijk altijd naar Arnhem.. Een enkele keer kom ik wel eens in Nijmegen. Misschien leuk om eens een keer een 'uitgaansmeeting' te houden?? Mensen die geïnteresseerd zijn??

Wat een grappig idee!

En Chance, in de 'Twee keer bellen' in Den Bosch kom ik ook weleens! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Davinia do 22 dec 2011 - 5:59

Suus schreef:
Princess schreef:
Bliss schreef:Ik hou ook van uitgaan! Niet zozeer in discotheken, daar kom ik eigenlijk nooit (meer). Ik ga het liefst naar een bruine kroeg of een danscafé. Beetje dansen/drinken/kletsen, love it!
Verder ga ik in de zomer graag naar festivals, heerlijk smile

Dit dus!
Dit geldt ook voor mij smile

Voor mij ook!
Helaas kan ik wegens ziekte bijna nooit uit, ben dus ook nog nooit in een discotheek geweest. Maar als ik in een danscafé ben geniet ik echt! En afgelopen jaar heb ik festivals ontdekt, dus daar ben ik hopelijk volgend jaar weer veel te vinden.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 6:58

Tuurlijk, ik ga graag naar de kroeg. Drankje, beetje kletsen; gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan? Empty Re: Ik ben benieuwd; wie houdt er hier van uitgaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum