DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja asociaal! Vorige week zaterdag heb ik 24 minuten erover gedaan om parkeerplaats te vinden bij de supermarkt. 24 minuten!! Het is dat ik echt moest, anders was ik zo weer weggegaan.Reva schreef:Kolere, wat is het eng druk bij de supermarkt... Staat zelfs man in oranje pakje de auto's te begeleiden. Belachelijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kerstavond heb ik juist weer niet zoveel mee. Wij hebben niet echt veel verplichtingen om eerlijk te zijn, dat scheelt ook weer natuurlijk!Zelda schreef:nee ik zie er een beetje tegenop. Het verplichte familie gebeuren enzo....alleen kerstavond vind ik wel leuk.Rush schreef:Vind je het echt niet leuk? Ik vier voor het eerst kerst met cadeautjes. Love it haha!Zelda schreef:O bah, de feestdagen. Moet nog gaan kerst shoppen vanavond.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Reva schreef:Kolere, wat is het eng druk bij de supermarkt... Staat zelfs man in oranje pakje de auto's te begeleiden. Belachelijk!
Kerstshoppen! Daarom ben ik gisteravond om half negen naar de Jumbo gegaan om mijn boodschappen te halen. Mijn vader wilde dat ik vandaag nog even in de rij bij de AH ga staan. Maar dat doen we niet.
Amstelbier is in de reclame bij de Appie. Ik was dinsdagavond bij mijn vader en hij zou om 19.00u even richting de AH gaan om de aanbieding te halen. Ik dacht:"Misschien handig om ook even wat in te slaan". Ik naar de Appie, blijken mensen bier te hebben gehamsterd. Het meisje van de kassa vertelde me dat het met kratten tegelijk de deur uitging. Maar de volgende dag zou het er weer zijn. Ik mijn stief gebeld en die zou de volgende dag gaan. Om 10.30u werd het aangeleverd, heeft ze twee kratten meegenomen en vervolgens mij gesmst dat ik snel moest zijn. Het scheen om 12.00u alweer uitverkocht te zijn. Terwijl ze echt twee van die ijzeren pallets hadden.
Gast- Gast
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat ik nu zwaarder ben als gisteravond, terwijl ik alleen nog maar een kop koffie op heb? Gister had ik net gegeten toen ik op de weegschaal stond en had ik ook nog eens meer kleren aan...
Gast- Gast
Nee, hebben we ook al gehad. Ga altijd eerst kolven en naar toilet voor ik ga wegen, dat maakt behoorlijk verschil.Maura schreef:Misschien moet je nog naar het toilet, Stofzuiger?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Nee, hebben we ook al gehad. Ga altijd eerst kolven en naar toilet voor ik ga wegen, dat maakt behoorlijk verschil.Maura schreef:Misschien moet je nog naar het toilet, Stofzuiger?
Zie, je hebt zelf de oorzaak al gevonden.
Gast- Gast
Ongesteld worden ?
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Huh? Ik heb alle dingen juist gedaan die ik normaal ook doe. Of zie ik iets over het hoofd?Maura schreef:Stofzuiger schreef:Nee, hebben we ook al gehad. Ga altijd eerst kolven en naar toilet voor ik ga wegen, dat maakt behoorlijk verschil.Maura schreef:Misschien moet je nog naar het toilet, Stofzuiger?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Huh? Ik heb alle dingen juist gedaan die ik normaal ook doe. Of zie ik iets over het hoofd?Maura schreef:Stofzuiger schreef:Nee, hebben we ook al gehad. Ga altijd eerst kolven en naar toilet voor ik ga wegen, dat maakt behoorlijk verschil.Maura schreef:Misschien moet je nog naar het toilet, Stofzuiger?
Je moet nog kolven.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:O nee, dat hoop ik nietStella_ schreef:Ongesteld worden ?
Dan ben ik normaal ook 2 kilo zwaarder dus het zou best goed kunnen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Nee, dat heb ik net gedaan voor ik ging wegenMaura schreef:Stofzuiger schreef:Huh? Ik heb alle dingen juist gedaan die ik normaal ook doe. Of zie ik iets over het hoofd?Maura schreef:Stofzuiger schreef:Nee, hebben we ook al gehad. Ga altijd eerst kolven en naar toilet voor ik ga wegen, dat maakt behoorlijk verschil.Maura schreef:Misschien moet je nog naar het toilet, Stofzuiger?
Je moet nog kolven.
Gast- Gast
Nee, dat wil ik echt nog niet hoor, bevalt me best zoStella_ schreef:Stofzuiger schreef:O nee, dat hoop ik nietStella_ schreef:Ongesteld worden ?
Dan ben ik normaal ook 2 kilo zwaarder dus het zou best goed kunnen.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Nee, dat heb ik net gedaan voor ik ging wegenMaura schreef:Stofzuiger schreef:Huh? Ik heb alle dingen juist gedaan die ik normaal ook doe. Of zie ik iets over het hoofd?Maura schreef:Stofzuiger schreef:Nee, hebben we ook al gehad. Ga altijd eerst kolven en naar toilet voor ik ga wegen, dat maakt behoorlijk verschil.Maura schreef:Misschien moet je nog naar het toilet, Stofzuiger?
Je moet nog kolven.
Zeg dat dan ook. Nou, ik heb verder geen opties meer. Behalve dan een Bosche Bol die je wel of niet hebt gegeten, gisteravond.
Gast- Gast
Gisteren voor 2e kerstdag een beetje chips, koekjes, nootjes in huis gehaald. Want ik heb het nooit in huis en ik heb er ook geen moeite mee om te laten staan. Tot dat ze begonnen met praten, de zakken chips en nootjes; Eet me, eet me, eet me toch, Maura. Grrrrrrrrrrr!
Gast- Gast
Het staat er tochMaura schreef:Stofzuiger schreef:Nee, dat heb ik net gedaan voor ik ging wegenMaura schreef:Stofzuiger schreef:Huh? Ik heb alle dingen juist gedaan die ik normaal ook doe. Of zie ik iets over het hoofd?Maura schreef:Stofzuiger schreef:Nee, hebben we ook al gehad. Ga altijd eerst kolven en naar toilet voor ik ga wegen, dat maakt behoorlijk verschil.Maura schreef:Misschien moet je nog naar het toilet, Stofzuiger?
Je moet nog kolven.
Zeg dat dan ook. Nou, ik heb verder geen opties meer. Behalve dan een Bosche Bol die je wel of niet hebt gegeten, gisteravond.
Ach, het zal wel. Heb vanavond een etentje, dus had lekker geweest als het iets lager was uitgevallen. Maar goed, ik heb altijd honger, ben onverzadigbaar dus zal me vanavond ook vast niet inhouden als er een hoop lekkers is
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Het staat er tochMaura schreef:Stofzuiger schreef:Nee, dat heb ik net gedaan voor ik ging wegenMaura schreef:Stofzuiger schreef:Huh? Ik heb alle dingen juist gedaan die ik normaal ook doe. Of zie ik iets over het hoofd?Maura schreef:Stofzuiger schreef:Nee, hebben we ook al gehad. Ga altijd eerst kolven en naar toilet voor ik ga wegen, dat maakt behoorlijk verschil.Maura schreef:Misschien moet je nog naar het toilet, Stofzuiger?
Je moet nog kolven.
Ach, het zal wel. Heb vanavond een etentje, dus had lekker geweest als het iets lager was uitgevallen. Maar goed, ik heb altijd honger, ben onverzadigbaar dus zal me vanavond ook vast niet inhouden als er een hoop lekkers is
Lezen is niet mijn ding voor twaalf uur. Nu het na twaalven is, lees ik het inderdaad.
Gast- Gast
@ Maura:
Je komt helemaal niet arrogant over Ik denk dat het heel goed is om rust en afstand te nemen en goed te bedenken wat je nu eigenlijk wil.
Ik was vorige week zo gestresst vanwege baanzoekstress, dat mijn vriendinnen ook zeiden dat ik eens een tijdje rust moest zoeken en er niet zo mee bezig moest zijn. Maar ik kan dat niet en ben dus nog steeds een gestressde kip wat betreft werk. (Ook al weet ik dat ik 8 februari weer wat heb, ik vind het al een ramp dat ik vanaf morgen dus zes-en een halve week niets heb.)
Je komt helemaal niet arrogant over Ik denk dat het heel goed is om rust en afstand te nemen en goed te bedenken wat je nu eigenlijk wil.
Ik was vorige week zo gestresst vanwege baanzoekstress, dat mijn vriendinnen ook zeiden dat ik eens een tijdje rust moest zoeken en er niet zo mee bezig moest zijn. Maar ik kan dat niet en ben dus nog steeds een gestressde kip wat betreft werk. (Ook al weet ik dat ik 8 februari weer wat heb, ik vind het al een ramp dat ik vanaf morgen dus zes-en een halve week niets heb.)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
het schijnt dat het 2dagen duurt voordat 'het' eraan zit.. als je je de vorige dag vol hebt gegeten je pas het de dag erna kan merken(zien)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
_Chance schreef:@ Maura:
Het is gewoon stress en daarom heb ik ook expres even afstand genomen. In eerste instantie zou dat slechts 2 weken zijn, maar dat zijn 2 maanden geworden. En aangezien ik het financieel nog kan behapstukken is de stress ook veel minder aanwezig. Vanaf 2 januari ga ik op zoek. Maar nu moet ik nog even kijken wat ik precies wil.
Maar wel goed dat je sowieso vanaf 8 feb. weer iets hebt. Is het ook leuk en aanlokkelijk om het te doen?
Gast- Gast
Ik eet me iedere dag volExpressoB schreef:het schijnt dat het 2dagen duurt voordat 'het' eraan zit.. als je je de vorige dag vol hebt gegeten je pas het de dag erna kan merken(zien)
Mijn motto van de laatste tijd is daarom ook: Het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel is
6 boterhammen als ontbijt/ lunch is heel normaal tegewoordig.
Gast- Gast
Whahaha, heerlijk motto. Dat is ook het motto van een ex-collega. Het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel en vet is. Maar goed, zij weegt dan ook 200 kg.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik eet me iedere dag volExpressoB schreef:het schijnt dat het 2dagen duurt voordat 'het' eraan zit.. als je je de vorige dag vol hebt gegeten je pas het de dag erna kan merken(zien)
Mijn motto van de laatste tijd is daarom ook: Het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel is
6 boterhammen als ontbijt/ lunch is heel normaal tegewoordig.
6boterhammen, dat krijg ik echt niet weg als ontbijt of als lunch haha.
als iets niet lekker is, dan moet ik het ook niet
veel plezier alvast bij het etentje vanavond of eigenlijk moet ik zeggen; smakelijk eten
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik niet. Nog lang niet de helft zelfs. Iets meer dan 10 kg meer als een kwart.Maura schreef:Whahaha, heerlijk motto. Dat is ook het motto van een ex-collega. Het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel en vet is. Maar goed, zij weegt dan ook 200 kg.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: