DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
@ Maura:
Ja, ik heb al voor dat bedrijf gewerkt en destijds was het heel erg leuk. Het betaald alleen slecht, het is via een uzb en het nadeel is dat ze je in principe elk moment weer op straat kunnen zetten.
Maar goed, dat ze me terugwillen zegt misschien al genoeg
En wat betreft eten, ik val meestal af in december. Ben helemaal geen fan van chocolade en al dat vette eten. Twee jaar geleden viel ik rond de Kerst twee kilo af in een week tijd
Ja, ik heb al voor dat bedrijf gewerkt en destijds was het heel erg leuk. Het betaald alleen slecht, het is via een uzb en het nadeel is dat ze je in principe elk moment weer op straat kunnen zetten.
En wat betreft eten, ik val meestal af in december. Ben helemaal geen fan van chocolade en al dat vette eten. Twee jaar geleden viel ik rond de Kerst twee kilo af in een week tijd
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:Ik niet. Nog lang niet de helft zelfs. Iets meer dan 10 kg meer als een kwart.Maura schreef:Whahaha, heerlijk motto. Dat is ook het motto van een ex-collega. Het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel en vet is. Maar goed, zij weegt dan ook 200 kg.
Zij vroeger ook niet. Toen was ze nog zwemster.
Gast- Gast
200 kg, pff dat is echt veel. Dat je dan niet gigantisch last krijgt van je knieën en andere ledematen.
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:@ Maura:
Het is jammer dat het minder verdiend, maar wel goed voor jou dat ze je terugwillen. Misschien willen ze je nu wel een contract aanbieden? Zou altijd goed zijn.
Gast- Gast
_Chance schreef:
hahaha nou beter toch? of zeg ik nu iets verkeerds
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Een ex-collega van mijn vriend moest ook afvallen, want anders zou die ontslagen worden...
Die heeft vast geen kantoorbaan dan?ExpressoB schreef:Een ex-collega van mijn vriend moest ook afvallen, want anders zou die ontslagen worden...
Gast- Gast
_Chance schreef:200 kg, pff dat is echt veel. Dat je dan niet gigantisch last krijgt van je knieën en andere ledematen.
Ze loopt met krukken, want ze heeft inderdaad last van haar knieen. Ze heeft een speciale stoel, die wij altijd liefkozend een loveseat noemden. Het is gewoon een ontzettend lieve vrouw, maar haar leven is heel eentonig.
We namen altijd koeken e.d. voor haar mee van de Jumbo (want dat kan ze zelf niet aflopen). Dan had ze een speciale bestelling. Ik nam eens granenkoeken mee, waar ik het lef vandaan haalde. Dat was toch veel te gezond.
Ze kan ook niet naar een normaal toilet. Ze ging altijd de invalidetoilet in vanwege de ruimte.
Ik weet niet of ik zo zou kunnen leven. Maar goed, ze zegt dat ze gewoon ontzettend van eten houdt en dat het haar niet meer uitmaakt hoeveel ze weegt.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:_Chance schreef:
hahaha nou beter toch? of zeg ik nu iets verkeerds
Haha ja, ik hoef ook niet per se in januari met dieët. Er zou wel wat vanaf mogen hoor (10 kilo ofzo ), maar het zijn geen december kilo's.
Blond- Lady Post-a-lot
Maura schreef:_Chance schreef:200 kg, pff dat is echt veel. Dat je dan niet gigantisch last krijgt van je knieën en andere ledematen.
Ze loopt met krukken, want ze heeft inderdaad last van haar knieen. Ze heeft een speciale stoel, die wij altijd liefkozend een loveseat noemden. Het is gewoon een ontzettend lieve vrouw, maar haar leven is heel eentonig.
We namen altijd koeken e.d. voor haar mee van de Jumbo (want dat kan ze zelf niet aflopen). Dan had ze een speciale bestelling. Ik nam eens granenkoeken mee, waar ik het lef vandaan haalde. Dat was toch veel te gezond.
Ze kan ook niet naar een normaal toilet. Ze ging altijd de invalidetoilet in vanwege de ruimte.
Ik weet niet of ik zo zou kunnen leven. Maar goed, ze zegt dat ze gewoon ontzettend van eten houdt en dat het haar niet meer uitmaakt hoeveel ze weegt.
Ik denk dat veel mensen dat zeggen, maar in werkelijkheid wel degelijk heel ongelukkig zijn met hun gewicht.
Maar goed, ik word al depressief als ik 2 kilo aankom. En dat is geen geintje.
Blond- Lady Post-a-lot
Vroeger wilde ik niet meer wegen dan 60 en daar zit ik nu 20 overheen. Nooit echt geweten hoe het voelt om dik te zijn, maar ik krijg er nu aardig een idee van.
Ik heb trouwens een oliebollenkraam voor het huis staan. En als ik op het balkon sta, dan ruikt het naar oliebollen. Mensen die hier komen zeggen continu dat ze zich niet kunnen bedwingen als ze dat dag in dag uit zouden zien. Geen last van. Ik vind dat zoooooooooooooooooooo niet lekker. Woon hier drie jaar en nog nooit een oliebol of iets dergelijks gekocht.
Ik heb trouwens een oliebollenkraam voor het huis staan. En als ik op het balkon sta, dan ruikt het naar oliebollen. Mensen die hier komen zeggen continu dat ze zich niet kunnen bedwingen als ze dat dag in dag uit zouden zien. Geen last van. Ik vind dat zoooooooooooooooooooo niet lekker. Woon hier drie jaar en nog nooit een oliebol of iets dergelijks gekocht.
Gast- Gast
Ik woog 55 kg voor ik aan de antidepressiva ging etc, maar daar wil ik niet naar terug. Voor ik zwanger werd woog ik 66, was er toen 10 afgevallen na het stoppen met die AD. 60 kg zou nu mooi zijn vind ik, nog ruim 2 kg te gaan...
Gast- Gast
Dan heb je het netjes gedaan en dat met twee kinderen.
Achteraf snap ik nog niet hoe het mij is 'overkomen', maar het is zo en dikke mensen zijn gezellig, dus nu ben ik dik en niet gezellig mens. Want gezelligheid is niet echt mijn middelste naam. Dat is Jantje.
Achteraf snap ik nog niet hoe het mij is 'overkomen', maar het is zo en dikke mensen zijn gezellig, dus nu ben ik dik en niet gezellig mens. Want gezelligheid is niet echt mijn middelste naam. Dat is Jantje.
Gast- Gast
Nou, dan is het niet echt dat je zegt, overgewicht. Maar ik snap wel dat je iets kwijt wilt. Ik vind je een mooie vrouw.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zou al blij zijn met een normaal figuur
Die heb je! Ik heb jouw foto van je kerstoutfit gezien en dat is toch normaal?
Gast- Gast
Wat weeg je dan en hoe lang ben je?Reva schreef:Ik zou al blij zijn met een normaal figuur
Gast- Gast
Reva schreef:Is geen kerstoutfit
Jurk al bezorgd?
Kreeg net een berichtje dat hij bij het DHL punt kan worden afgehaald. Doe ik vanavond wel even. Want ik neem aan dat ik niet daar kan zeggen dat ik hem niet meer wil.
Gast- Gast
@ Reva: Dan ben ik nu wel heel benieuwd naar een foto van jou
Blond- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Wat weeg je dan en hoe lang ben je?Reva schreef:Ik zou al blij zijn met een normaal figuur
Denk niet dat ze hier op zal antwoorden. Volgens mij valt het allemaal wel mee....wat betreft haar figuur/gewicht.
Oh ja om op je andere vraag ook te antwoorden Stofzuiger: nee hij heeft geen kantoorbaan maar kreeg vrijstelling van bepaalde testen en nu is de maat vol. Hij was heel erg dik geworden, sinds zijn relatie over is gegaan (best sneu eigenlijk) nu moet hij mega veel afvallen, anders is hij zijn baan kwijt.
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: