DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Heej Lotus.
Stofzuiger > leuke naam
Stofzuiger > leuke naam
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
bedoelde niet specifiek op jou dat het zo rustig was hoor
Maar wat mij dan een beetje dwarszit is er wordt nu bij jou helemaal niet moeilijk over gedaan maar toen ik laatst zei dat ik m`n account wou verwijderen om ook van die sh*tload aan posts kwijt te zijn werd er daar hier nogal moeilijk over gedaan.
Hallo lotus en ibbeltje
Maar wat mij dan een beetje dwarszit is er wordt nu bij jou helemaal niet moeilijk over gedaan maar toen ik laatst zei dat ik m`n account wou verwijderen om ook van die sh*tload aan posts kwijt te zijn werd er daar hier nogal moeilijk over gedaan.
Hallo lotus en ibbeltje
Gast- Gast
Maura schreef:Hoi Ibbeltje! Hoe ist?
Hoi Stofzuiger!
Heej ja wel goed en met jou ?
Niet eerst overleggen, gewoon doenLily schreef:bedoelde niet specifiek op jou dat het zo rustig was hoor
Hallo lotus en ibbeltje
Er zaten natuurlijk best 'heftige' en herkenbare dingen tussen mbt mijn zwangerschap, tijd erna enz. Diw wilde ik gewoon weg hebben.
Gast- Gast
Er werd bij mij toch ook moeilijk over gedaan? Boeiend.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Hoi Ibbeltje! Hoe ist?
Hoi Stofzuiger!
Heej ja wel goed en met jou ?
Ook goed hoor. Zit me te vervelen. Nog 20 minuten en dan mag mijn verf er weer uit. Wat een kolerenwerk is dat wachten toch.
Gast- Gast
Ik ga m`n haren morgenavond verven denk ik. Het moet echt nu haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Vind ik ook, blijf bij jezelf, volg je gevoel. Je hebt geen 'toestemming' nodig toch?
Gast- Gast
Mau > welke kleur zit er in?
Ibbeltje schreef:Mau > welke kleur zit er in?
Donkerbruin --> 800 Poly Palette.
En ik zei net iets, maar toen was opeens het topic gesloten.
Gast- Gast
nee dat klopt, maar ik dacht toen ik meld het hier in het dagcafe even dat de rest dan wist dat ik 'weg' was. maar vervolgens kreeg ik daarop wat reacties.
Gast- Gast
Lily, gewoon doen als jij dat wilt! Maar zet dan wel even net als Stofzuiger je oude naam in je onderschrift
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wanneer ik bovenaan sta qua posts, omdat iedereen hun account heeft verwijderd, dan ben ik genoodzaakt om mijn account te laten verwijderen. Eigenlijk is het daar nu alweer tijd voor, aangezien ik de meeste posts heb behaald in een half jaar tijd.
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Mau > welke kleur zit er in?
Ik ben benieuwd. Maak je foto straks?
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ibbeltje schreef:Mau > welke kleur zit er in?
Dat is ook een vraag die je beter niet kunt stellen. Want het antwoord is toch nee.
Gast- Gast
Maura schreef:Wanneer ik bovenaan sta qua posts, omdat iedereen hun account heeft verwijderd, dan ben ik genoodzaakt om mijn account te laten verwijderen. Eigenlijk is het daar nu alweer tijd voor, aangezien ik de meeste posts heb behaald in een half jaar tijd.
ja ik sta nu op nr 4, is ook erg hoog
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ibbeltje schreef:Mau > welke kleur zit er in?
Dat is ook een vraag die je beter niet kunt stellen. Want het antwoord is toch nee.
damn het viel te proberen
Oh mijn lapje wordt langer en langer
Lily schreef:Maura schreef:Wanneer ik bovenaan sta qua posts, omdat iedereen hun account heeft verwijderd, dan ben ik genoodzaakt om mijn account te laten verwijderen. Eigenlijk is het daar nu alweer tijd voor, aangezien ik de meeste posts heb behaald in een half jaar tijd.
ja ik sta nu op nr 4, is ook erg hoog
Ik alweer op nr. elf. Moet toch eens iets gaan doen met mijn leven. Alhoewel forummen ook leven is, natuurlijk.
Gast- Gast
goed bezig
Ja ik zit eigenlijk voornameljik op het werk op het forum `s avonds thuis zit ik eigenlijk zelden achter de computer.
Ja ik zit eigenlijk voornameljik op het werk op het forum `s avonds thuis zit ik eigenlijk zelden achter de computer.
Gast- Gast
Wij gaan wel redelijk gelijk opMaura schreef:Wanneer ik bovenaan sta qua posts, omdat iedereen hun account heeft verwijderd, dan ben ik genoodzaakt om mijn account te laten verwijderen. Eigenlijk is het daar nu alweer tijd voor, aangezien ik de meeste posts heb behaald in een half jaar tijd.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik op 2
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40