Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 2 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry ma 19 dec 2011 - 21:39

Nee hè, dan ben ik dus toch niet gek. Als ik nog maar net het huis uit was had ik er nog wel begrip voor dat ze het via mijn ouders laat weten. Maar het is dat ik toevallig donderdag bij mijn paps was anders had ik het niet eens geweten. En daar komt ook nog bij dat ik het heel raar vind om 3 dagen van tevoren te laten weten wanneer je een kinderverjaardag viert. Wij hadden al andere plannen, dus we hadden sowieso niet gekund Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 21:41

ik vind ook dat ze het je zelf had moeten laten weten. Ik bedoel je woont al tijden op jezelf en als je niet bij je vader was had je het niet eens geweten ...

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 19 dec 2011 - 21:43

Ach in maart kan ze in de herkansing, dan wordt haar andere zoontje 1 Wink Als het dan weer zo gaat maak ik me er elk jaar vanaf met een kaart.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 21:54

ben benieuwd haha

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 19 dec 2011 - 22:07

Ik eigenlijk ook, ligt eraan wanneer ze dat viert hoor, want mijn mams is die dag ook jarig.
En ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik volgend jaar op de stomste dag ever jarig ben; op een maandag :shock:
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 19 dec 2011 - 22:12

Ik ben op een donderdag jarig. Ook een stomme dag!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Pompoen ma 19 dec 2011 - 22:14

Ik ben op dinsdag jarig, denk dat het ik het dan in het weekend ervoor of er na vier. 't maakt mij eigenlijk niet zo veel uit op welke dag ik jarig ben, hoewel ik in het weekend wel iets leuker vind. Maar op dinsdag vind ik niet erger dan maandag of vrijdag.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry ma 19 dec 2011 - 22:15

Ik vier mijn verjaardag altijd op de dag zelf, en maandagen zijn echt deprimerend Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 19 dec 2011 - 22:23

Haha, ik mocht van m`n vriend op z`n Hyves de krabbels van z`n ex verwijderen. Dat laat ik me natuurlijk geen 2x zeggen. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen ma 19 dec 2011 - 22:26

VeryCherry schreef:Ik vier mijn verjaardag altijd op de dag zelf, en maandagen zijn echt deprimerend Wink

Oh ja, dat doe ik nooit dus dat scheelt. Ik vier het eigenlijk altijd in het weekend. Wel vier ik het een klein beetje met mijn man op de dag zelf, maar daarbij maakt het me dan eigenlijk niet zo veel uit welke dag het is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry ma 19 dec 2011 - 22:28

Whahaha Rush, natuurlijk laat niemand zich dat twee keer zeggen Wink

Ik heb mijn verjaardag nog nooit op een andere dag gevierd dan dat ik jarig ben. Maar ik was vergeten dat het een schrikkeljaar is komend jaar en dacht dat ik op zondag jarig zou zijn laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 19 dec 2011 - 22:29

VeryCherry schreef:Whahaha Rush, natuurlijk laat niemand zich dat twee keer zeggen Wink

Ik heb mijn verjaardag nog nooit op een andere dag gevierd dan dat ik jarig ben. Maar ik was vergeten dat het een schrikkeljaar is komend jaar en dacht dat ik op zondag jarig zou zijn laughcry
Ik had hem al eens gevraagd om het te verwijderen want ik vind het toch niet echt leuk. Het waren halve liefdesbrieven van 2 18-jarigen destijds. Bah.

Hahaha. Ja het is een schrikkeljaar. Daar heb ik pas in 2013 last van. Ik ben een paar dagen voor de schrikkeldag jarig :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus ma 19 dec 2011 - 22:34

Ik was dit jaar op een dinsdag jarig, heb het maar het weekend erna gevierd, dat beviel wel goed smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Pompoen ma 19 dec 2011 - 22:42

Ja ik zou juist eigenlijk jarig zijn op maandag als 't geen schrikkeljaar was geweest ;-).
Was ook wel leuk geweest eigenlijk want dan had ik op koor kunnen trakteren ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry ma 19 dec 2011 - 23:02

Woohoo, mijn theelichtje is bijna klaar. Ik hoef alleen nog maar de blaadjes Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 19 dec 2011 - 23:43

Ik zie net een foto waarop ik m`n wenkbrauwen niet gedaan heb. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 23:48

Rush, hoe gaat het met afvallen?

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 19 dec 2011 - 23:52

Goed! Ik ben overgestapt op een normaal, gezond eet patroon, met ontbijt haha! Was even wennen, maar ik vind het nu wel lekker eigenlijk.

Anyway, ik verlies nog steeds centimeters. Gewicht weet ik nog niet, maar m`n veel te strakke broek zit niet meer strak, dus het gaat wel goed denk ik zo. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 23:53

Wat goed! smile hoe veel weeg je nu als ik vragen mag?
Hier gaat 't kut qua afvallen, maar ik heb nu mijn motivatie weer terug hoop ik. Mijn doel is eerst 5 kilo en daarna nog 2 of 3 kilo, dan zit ik op mijn ideale gewicht en dan zit ik hopelijk lekkerder in mijn vel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 23:54

wanneer ga je op de weegschaal staan? Wel fijn dat het goed gaat smile

Hoor de trouwens zaterdag hoeveel kg m`n moeder is afgevallen .... rond de 30kg. Maar ze is al een tijdje niet op de weegschaal geweest dus het kan ook nog iets meer zijn. Ben zo trots smile

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 19 dec 2011 - 23:56

Ik heb nog geen weegschaal, maar ik ga vanavond even bij m`n ouders wegen. Ik hoop dat ik 3 of 4 kilo kwijt ben. Dan weeg ik nu 73. Daar wil ik dan nog sowieso 5 vanaf.

Het is wel even moeilijk, want ik moet nu best veel (vaak) iets eten. Ik at nooit tussendoortjes, dus alles wat ik al werd denk ik direct opgeslagen. Door nu regelmatig iets te eten, fruit als tussendoortje enzo, blijft alles tenminste in werking.

Het had wel even tijd nodig voordat ik dat in zag en dat ontbijten echt wel goed is. Embarassed

Het scheelt wel dat ik geen snoeperd ben, ik hou alleen wel van hartige hapjes, augurk in boterhamworst enzo, hmmmm.. En koeken zijn echt mijn struikelpunt, daar moet ik door de week echt vanaf blijven!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 23:59

O dat scheelt inderdaad, dat je geen snoeperd bent! Ik ben dat wel, en mijn vriend ook (hij is ook iets te zwaar). Dus daar moeten we echt wat aan gaan doen.
En ja ontbijten is erg belangrijk, dat doe ik altijd, anders ga ik van mijn stokje.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 20 dec 2011 - 0:00

Rush schreef:Ik heb nog geen weegschaal, maar ik ga vanavond even bij m`n ouders wegen. Ik hoop dat ik 3 of 4 kilo kwijt ben. Dan weeg ik nu 73. Daar wil ik dan nog sowieso 5 vanaf.

Het is wel even moeilijk, want ik moet nu best veel (vaak) iets eten. Ik at nooit tussendoortjes, dus alles wat ik al werd denk ik direct opgeslagen. Door nu regelmatig iets te eten, fruit als tussendoortje enzo, blijft alles tenminste in werking.

Het had wel even tijd nodig voordat ik dat in zag en dat ontbijten echt wel goed is. Embarassed

Het scheelt wel dat ik geen snoeperd ben, ik hou alleen wel van hartige hapjes, augurk in boterhamworst enzo, hmmmm.. En koeken zijn echt mijn struikelpunt, daar moet ik door de week echt vanaf blijven!

Ik zag vanmorgen op de weegschaal dat er weer een kilo vanaf is. Ben nu in totaal 9 kilo afgevallen en er moet nog 11 kilo af. Duuuuuurt lang.. Maar 't gaat langzaam maar 't blijft wel naar beneden gaan, ondanks de pepernoten met sinterklaas en de andere lekkere dingen van de laatste tijd.
Lastig is dat he, om bijtijds te eten, ik vergeet het ook. Maar ik heb ook helemaal geen zin meer in zoetigheid, dus ik moet alleen proberen me niet elke keer als we vers brood hebben me helemaal vol te proppen met brood omdat ik het zo lekker vind ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 0:01

Hmm, brood I love you ik ben gek op brood, die verse Franse stokbrood van de Albert Heijn is zo lekker, maar zo slecht.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 20 dec 2011 - 0:04

Voorheen at ik zo tot 11 uur niks en dan 2 mueslirepen en een fruitkick ofzo en dan ook al snel weer de eerste boterham omdat je dan trek blijft houden.

Nu eet ik `s ochtends een boterham met jam. Tussendoor een liga achtig koekje. Om 1 uur lunch met 2 boterhammen met mager beleg en 1 mandarijn. En `s middags als tussendoortje een liga achtig koekje en een kiwi. En dan `s avonds gewoon avondeten. Een tussendoortje neem ik `s avonds niet, daar heb ik echt geen trek in.

En veel water drinken, maar dat vind ik echt moeilijk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud