Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang doen jullie met handdoeken?

+24
Roze Roos
Merai
patjuhhh
VeryCherry
SoGood
Alias
samantjuh89
Ella
Angela_1986
Sarah1985
Snoes
Caresses
candy
Mysterious
Roxi3
Kathi
Phileine
Eris
Zwerver
Sterre
minoessepoes
Monte
silly-one
Ambivalence
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  samantjuh89 di 4 jan 2011 - 8:25

Hoe ouder de handdoek; hoe lekkerder hij afdroogt! Het beste is dan nog in de zomer als hij buiten heeft gehangen!

Wij hadden vroeger ook altijd handdoeken die al wat ouder waren. Als ze nog goed zijn gooi je ze toch niet weg?
samantjuh89
samantjuh89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:34

'Als ze goed zijn, gooi je ze toch niet weg?'

Ik kan me voorstellen dat mensen die van mooie spulletjes houden het wel doen. De kleuren worden gewoon erg viezig na verloop van tijd. Ik hecht er te weinig waarde aan. Vind handdoeken ook zo duur om zo even nieuw aan te schaffen. Dan ga ik liever op reis. Om die reden heb ik ook nog steeds geen gordijnen in mijn huiskamer haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:59

Wij gooien ze ook niet weg zodra ze kapot zijn. Alles gaat vaak naar de oude-lorren-stapel, ook eventueel als de handdoeken er niet meer uit zien. Deze oude lorren gebruiken we voor schoonmaken van hele vieze handen (maakt hetniet uit dat handdoek vies blijft) of voor andere klusjes. Zo raak je je oude handdoeken een keer nuttig kwijt. Ik heb nu ook handdoeken hier op mijn kamer die wat minder worden en juist die gebruik ik voor wat smerigere klusjes (vieze handen afvegen etc.).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:59

Oude handdoeken zou je ook nog kunnen doneren aan opvangcentra voor bv knaagdieren.

Gast
Gast

Bericht  Alias di 4 jan 2011 - 12:22

Ik gebruik mijn handdoeken nu ruim drie jaar. Nog geen slijtage e.d. maar ik blijf ze denk ik ook gewoon gebruiken tot ze echt kapot gaan.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 12:52

Mijn handdoeken gebruik ik al ruim twee jaar. Ze zijn van de Action. Ik heb onlangs nog bijgekocht, omdat ze het allemaal zo geweldig houden.

Maar mochten ze het niet meer houden en de gaten vallen erin, of ze zijn gaar, dan scheur ik ze uitelkaar en gebruik ik ze als poetsdoek. En vervolgens belanden ze in de afvalbak. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:18

Isa, zijn het een beetje betaalbare handdoeken bij de Action? Of zijn ze heel klein?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:08

Wij hebben oude & nieuw handdoeken, 1x in de zoveel tijd koop ik nieuwe omdat ik mijn badkameraccesoires een ander kleurtje wil geven of omdat we gaan verhuizen. Maar de oude handdoeken gaan dan naar mijn vriend toe voor in zijn voetbalkast, dan kan die op de voetbal lekker met de oude handdoeken gaan rampetampen smile

Ik vind trouwens de handdoeken van de Hema het fijnst! Die drogen tenminste ..
Die van de Blokker daarentegen vind ik helemaal ruk, die nemen niet eens water op!
Maar ik vind ze wel mooi, daarom liggen ze nog in de kast Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:16

tamm86 schreef:Wij hebben oude & nieuw handdoeken, 1x in de zoveel tijd koop ik nieuwe omdat ik mijn badkameraccesoires een ander kleurtje wil geven of omdat we gaan verhuizen. Maar de oude handdoeken gaan dan naar mijn vriend toe voor in zijn voetbalkast, dan kan die op de voetbal lekker met de oude handdoeken gaan rampetampen smile

Ik vind trouwens de handdoeken van de Hema het fijnst! Die drogen tenminste ..
Die van de Blokker daarentegen vind ik helemaal ruk, die nemen niet eens water op!
Maar ik vind ze wel mooi, daarom liggen ze nog in de kast Very Happy

Eens mijne zijn allemaal van de Hema.

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 5 jan 2011 - 2:24

Bij mij zijn ze niet kapot maar wel verkleurd en op sommigen zitten chloorvlekken en haarverfvlekken. Ik gooi ze niet weg maar zodra ik ergens anders ga wonen koop ik wel nieuwe. Voor visite enzo leg ik altijd expres wel de mooiste klaar. Twisted Evil
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:33

Ik woon nu 5 jaar op m'n zelf en ik ben nu bezig met m'n tweede set handdoeken. M'n vorige waren op zich
nog wel goed maar we gingen verhuizen en ik mocht van m'n peettante nieuwe handdoeken uitzoeken als
cadeau. We hebben ze nu ruim een jaar in gebruik en zien er nog goed uit. Ze zijn trouwens van de Hema.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:51

Zusje van Bert schreef:Isa, zijn het een beetje betaalbare handdoeken bij de Action? Of zijn ze heel klein?

Volgens mij zijn ze 1,97 euro per handdoek en ze hebben de normale afmetingen. smile

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 5 jan 2011 - 3:09

Onze handdoeken zijn nu 2,5 jaar oud en ik heb ze gekocht bij de Ikea, ik zweer echt bij die handdoeken. Ik heb wel eens andere gekocht, maar die vond ik toch niet zo fijn, dus die heb ik nu gebombardeerd tot haarverf-handdoek Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  patjuhhh wo 5 jan 2011 - 5:48

ik heb mijn handdoeken wel gehad vanaf mijn geboorte tot mijn 17de ofzo. de meeste handdoeken die ik nu heb zijn nu zo'n 3 jaar oud en gaan ook nog echt niet weg.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 5:52

CherrieLola schreef:Onze handdoeken zijn nu 2,5 jaar oud en ik heb ze gekocht bij de Ikea, ik zweer echt bij die handdoeken. Ik heb wel eens andere gekocht, maar die vond ik toch niet zo fijn, dus die heb ik nu gebombardeerd tot haarverf-handdoek Very Happy

ik ook ikea handdoeken, perfect!

Gast
Gast

Bericht  Merai wo 5 jan 2011 - 6:01

Die van ons zijn ook van de hema, heerlijke handdoeken! We hadden hiervoor een bij elkaar geraapt zootje wat we beide van huis uit hadden meegekregen toen we op onszelf gingen. Daar vielen echt de gaten in en bovendien stond het verschrikkelijk lelijk. Sommige van die handdoeken waren net zo oud als wijzelf (25). Nu dus toch maar nieuwe en die blijven voorlopig!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 7:57

Isa schreef:
Zusje van Bert schreef:Isa, zijn het een beetje betaalbare handdoeken bij de Action? Of zijn ze heel klein?

Volgens mij zijn ze 1,97 euro per handdoek en ze hebben de normale afmetingen. smile

Kijk das niet duur Very Happy. Ik zal eens kijken maar ben bang dat ik standaard een groter formaat gewend ben haha Very Happy. Thanx!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 20:58

Zusje van Bert schreef:
Isa schreef:

Kijk das niet duur Very Happy. Ik zal eens kijken maar ben bang dat ik standaard een groter formaat gewend ben haha Very Happy. Thanx!

Verwend nest :P Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 21:14

Ik heb zelfs nog handdoeken die van mijn oma zijn geweest, mijn oma is al 8 jaar niet meer. Maar die handdoeken gebruik ik nog steeds.

Verder hebben wij geen witte handoeken of creme kleur.
Mijn handdoeken komen bij Ikea en Hema vandaan.

Heb laatst nog mooie grote douchelakens bij de Ikea gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 5 jan 2011 - 21:58

Monte schreef:Ik deel mijn mening met je moeder. Als ze nog goed zijn(geen gaten of dat ze heel stug zijn) dan blijf ik ze gebruiken ongeacht hoe oud ze zijn.

Die mening deel ik ook!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Winegum wo 5 jan 2011 - 22:32

Zusje van Bert schreef:
Isa schreef:

Volgens mij hebben ze ook een maat groter bij de action. Zal wel iets duurder zijn, maar dat lijkt me ook wel logisch. Ik zal mijn handdoeken pas weg gooien als er gaten in komen, of als ze er niet meer uit zien.Ik heb ze pas een jaar, dus ze zien er nog wel goed uit.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:20

tamm86 schreef:
Zusje van Bert schreef:
Isa schreef:

Verwend nest :P Wink

I like it big :P

En thanx winegum! Ik zal wel ff kijken als ik naar de sportschool ga, zit daar vlakbij een action... Nu eerst die stap dan nog maken Wink.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch do 6 jan 2011 - 11:29

Ik heb geen idee hoe lang ik ermee zal doen, ik heb deze 1,5 jaar terug gekocht. Ik had eerst wel een jaren oud strandlaken, telt dat ook Very Happy
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Minx do 6 jan 2011 - 13:20

mijn moeder heeft dat probleem van niet bij elkaar passende handdoeken gewoon opgelost door nooit allemaal dezelfde kleuren handdoeken te kopen. wij hebben daarom ook handdoeken in de kleuren: wit, antraciet, roze, geel, blauw, en ik denk dat ik er nog wel wat vergeet. Alle kleuren door elkaar geeft ook weer eenheid :P. Daarbij gaan ze bij ons idd ook pas weg als de gaten er in vallen.
Een paar jaar terug gebruikten wij: 52 handdoeken in de week met zijn vijfen en dan heb je er wel veel nodig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Dennenappel do 6 jan 2011 - 23:32

Bij de Hema hebben ze soms ook de handdoeken in de aanbieding voor €2,-. Ze hebben mooie kleuren en volgens mij is de kwaliteit ook goed.
Wij hebben ze op het werk, nog niet zo lang, maar tot nu toe blijven ze erg mooi!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: