voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
ShallY schreef:Bij ons is de pil nu ook weg..ben nu nog ongesteld van mijn laatste pilstrip en dan zien we het wel. Ik ben zo bezig met zwanger worden enz maar ben ook verschrikkelijk bang
Bang voor wat mij misschien te wachten staat wbt niet zwanger kunnen worden, allerlei onderzoeken die daar misschien bij komen kijken etc.
Eigenlijk moet ik niet op de feiten vooruit lopen en het positieve ervan in blijven zien en vanuit gaan dat het wel goed zit. En me nog niet druk maken over iets wat nog niet van orde is. Maar het is wel moeilijk, als je 3 voorbeelden hebt die moeilijk zwanger konden worden.
Herkenbaar!! Maar ik was toch echt in de tweede ronde zwanger van onze zoon :-)))
We waren ook echt in shock (die waren we overigens snel te boven hoor
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
@ roos: wij waren ook snel zwanger, maar vond je achteraf niet jammer? Ik vind het achteraf best snel, te snel. Went snel maar gevoel dat ik fase van zwanger worden heb gemist.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:@ roos: wij waren ook snel zwanger, maar vond je achteraf niet jammer? Ik vind het achteraf best snel, te snel. Went snel maar gevoel dat ik fase van zwanger worden heb gemist.
Ik had best graag snel zwanger willen zijn hoor
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Flower_L schreef:@ roos: wij waren ook snel zwanger, maar vond je achteraf niet jammer? Ik vind het achteraf best snel, te snel. Went snel maar gevoel dat ik fase van zwanger worden heb gemist.
Kan me helemaal voorstellen. Wij mogen ook zeker niet klagen, maar we hadden nauwelijks besloten zwanger te raken en ik was het al. Dan moet je ineens wennen, en is anders dan eerst lekker wegdromen. Althans, zo zag ik dat altijd voor me....toen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Muppetje schreef:Flower_L schreef:@ roos: wij waren ook snel zwanger, maar vond je achteraf niet jammer? Ik vind het achteraf best snel, te snel. Went snel maar gevoel dat ik fase van zwanger worden heb gemist.
Kan me helemaal voorstellen. Wij mogen ook zeker niet klagen, maar we hadden nauwelijks besloten zwanger te raken en ik was het al. Dan moet je ineens wennen, en is anders dan eerst lekker wegdromen. Althans, zo zag ik dat altijd voor me....toen.
Ik wist al n jaar precies wanneer ik zou stoppen met de pil... Voor mijn gevoel wacht ik dus al zoooo vreselijk lang.
Muppetje- Ratel
wij zijn al bijna een jaar bezig, van mij mag het nu wel een keer hoor haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Muppetje schreef:Als je niet naar je afscheiding wil kijken, wat ik kan begrijpen, is temperaturen of testen volgens mij de enige optie..
en ehh...(sprry ik ben echt een leek wat dit betreft!)
Hoe zit het met je temperatuur dan? Die is hoger op je vruchtbare dagen??
testen wil ik nog niet gaan aanschaffen, omdat ik nog maar net gestopt ben. Als ik nou straks máándene bezig ben wil ik dat wel gaan overwegen, maar nu nog niet...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Muppetje schreef:Als je niet naar je afscheiding wil kijken, wat ik kan begrijpen, is temperaturen of testen volgens mij de enige optie..
testen wil ik nog niet gaan aanschaffen, omdat ik nog maar net gestopt ben. Als ik nou straks máándene bezig ben wil ik dat wel gaan overwegen, maar nu nog niet...
Je hebt als je een gehele cyclus temperatuurt eigenlijk een temperatuur die voor je eisprong laag ligt en na je eisprong hoog. De dag na je eisprong gaat je temperatuur omhoog. Ik zit bijvoorbeeld voor mijn eisprong op 36,4-36,5 en na mijn eisprong stijg ik richting de 37-37,2. Vlak voordat je ongesteld word daalt je temperatuur weer.
Je moet 's ochtends temperaturen voordat je opstaat.
Met temperaturen zie je dus pas achteraf wanneer je je eisprong hebt gehad.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:JaneDoe schreef:Muppetje schreef:Als je niet naar je afscheiding wil kijken, wat ik kan begrijpen, is temperaturen of testen volgens mij de enige optie..
Je hebt als je een gehele cyclus temperatuurt eigenlijk een temperatuur die voor je eisprong laag ligt en na je eisprong hoog. De dag na je eisprong gaat je temperatuur omhoog. Ik zit bijvoorbeeld voor mijn eisprong op 36,4-36,5 en na mijn eisprong stijg ik richting de 37-37,2. Vlak voordat je ongesteld word daalt je temperatuur weer.
Je moet 's ochtends temperaturen voordat je opstaat.
Met temperaturen zie je dus pas achteraf wanneer je je eisprong hebt gehad.
oke, dankjewel!
JD- Ratel
[img] [/img]
Dit is een voorbeeld van deze maand. Hier kun je dus goed zien dat ik op dag 13 mijn eisprong heb gehad.
Dit is een voorbeeld van deze maand. Hier kun je dus goed zien dat ik op dag 13 mijn eisprong heb gehad.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Flower_L schreef:Muppetje schreef:Flower_L schreef:@ roos: wij waren ook snel zwanger, maar vond je achteraf niet jammer? Ik vind het achteraf best snel, te snel. Went snel maar gevoel dat ik fase van zwanger worden heb gemist.
Wij waren ook in een klap zwanger, en eigenlijk vond ik het daardoor dus eigenlijk ook niet zo 'bijzonder'. Pas toen ik ontzettend veel bloedverlies had, en de kans heel groot was dat ik een miskraam had gehad, kwam het besef pas wat er gaande was eigenlijk.
Gast- Gast
dat s inderdaad een handig schema Amber!
JD- Ratel
De site die Amber gebruikt gebruik ook, is erg handig
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:De site die Amber gebruikt gebruik ook, is erg handig
je bedoelt fertilityfriend.com?
Ik ga t morgen eens even rustig lezen...
JD- Ratel
jezzie gefeliciteerd !
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Gister toch maar even een test van etos eigen merk gekocht. Mijn vriend zat me echt een beetje aan te moedigen om te testen gisteravond.
Binnen enkele seconden al meteen twee strepen. Ga vandaag nog 1tje halen van clearblue, zodat ik meer bevestiging heb.
Binnen enkele seconden al meteen twee strepen. Ga vandaag nog 1tje halen van clearblue, zodat ik meer bevestiging heb.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Gefeliciteerd!
Muppetje- Ratel
Hoewel ik er weinig verstand van heb, lijkt dit me logisch:
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
JaneDoe schreef:Muppetje schreef:De site die Amber gebruikt gebruik ook, is erg handig
je bedoelt fertilityfriend.com?
Ik ga t morgen eens even rustig lezen...
Ja die bedoel ik. Maar je moet er dan wel elke dag mee bezig zijn natuurlijk. Maargoed, dat ben je toch wel. Ik vind het persoonlijk een kleine moeite
Muppetje- Ratel
@ Muppetje dank je wel!!
@ sanne84 dank je wel!!
Ik denk ook dat het wel goed zit. Maar wil toch graag die bevestiging van een duurdere test met indicator.
@ sanne84 dank je wel!!
Ik denk ook dat het wel goed zit. Maar wil toch graag die bevestiging van een duurdere test met indicator.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Gefeliciteerd Maddie!
@flower, de tweede ronde is zeker snel. Ik 'moest' wachten tot mijn vriend zover was.
Het kon me dus niet snel genoeg gaan. Eind augustus was hij er helemaal klaar voor en eind november had ik de test in handen.
Ik ben ergens bang dat het nu veel langer gaat duren. De tijd zal het leren.... Ben wel blij dat we al gestopt zijn met de pil :-)
@flower, de tweede ronde is zeker snel. Ik 'moest' wachten tot mijn vriend zover was.
Het kon me dus niet snel genoeg gaan. Eind augustus was hij er helemaal klaar voor en eind november had ik de test in handen.
Ik ben ergens bang dat het nu veel langer gaat duren. De tijd zal het leren.... Ben wel blij dat we al gestopt zijn met de pil :-)
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Roos schreef:ShallY schreef:Bij ons is de pil nu ook weg..ben nu nog ongesteld van mijn laatste pilstrip en dan zien we het wel. Ik ben zo bezig met zwanger worden enz maar ben ook verschrikkelijk bang
Bang voor wat mij misschien te wachten staat wbt niet zwanger kunnen worden, allerlei onderzoeken die daar misschien bij komen kijken etc.
Eigenlijk moet ik niet op de feiten vooruit lopen en het positieve ervan in blijven zien en vanuit gaan dat het wel goed zit. En me nog niet druk maken over iets wat nog niet van orde is. Maar het is wel moeilijk, als je 3 voorbeelden hebt die moeilijk zwanger konden worden.
Herkenbaar!! Maar ik was toch echt in de tweede ronde zwanger van onze zoon :-)))
We waren ook echt in shock (die waren we overigens snel te boven hoor
Daarom! Ik moet gewoon positief blijven!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Maddie gefeliciteerd!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Maddie, Gefeliciteerd!
Ik ben weer veel te veel bezig met het letten op mijn lichaam, waardoor ik straks weer signalen ga zien, die er misschien niet zijn. Ik ga bezigheidstherapie zoeken.
Ik ben weer veel te veel bezig met het letten op mijn lichaam, waardoor ik straks weer signalen ga zien, die er misschien niet zijn. Ik ga bezigheidstherapie zoeken.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:Maddie, Gefeliciteerd!
Haha heel herkenbaar, zolang je druk bent met andere dingen gaat het vaak goed, maar als je even rustig zit dan voel je weer van alles...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012