Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Ugly Betty za 17 dec 2011 - 3:14

Gefeliciteerd!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Weegschaal za 17 dec 2011 - 3:24

Gefeliciteerd!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L za 17 dec 2011 - 5:15

Gefeliciteerd Jezzie! Lekker van genieten!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  MADDIE za 17 dec 2011 - 5:31

Jezzie, gefeliciteerd!!! Wat leuk voor jullie!!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  MADDIE za 17 dec 2011 - 5:35

Ik moet nog steeds ongesteld worden. Vorige maand had ik opeens een hele lange cyclus. Normaal 31/32 dagen en toen opeens 42 dagen. Dacht er ook wel veel aan toen. Vandaag zit ik op 42 dagen en nog geen ongi te bekennen. Volgens mij houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek. Hoop wel op iets anders, maar probeer het zo vaak mogelijk los te laten.

Hoe is het bij jullie?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Bericht  Puzzle za 17 dec 2011 - 5:48

Gefeliciteerd Jezzie!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  CCC za 17 dec 2011 - 6:00

Gefeliciteerd Jezzie! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Flower_L za 17 dec 2011 - 6:12

@ Pussycat: haha, dus toch maar gestopt smile merk je dat wanneer je wel ovulatietesten gebruikt, er meer mee bezig bent?

@ Nillis: al momentje kunnen vinden smile Weet nog niet zo goed in hoeverre ik er tzt mee bezig zal zijn, we zullen wel zien.

@ Dani: spannende tijden dus. Toen wij besloten zomer 2009 om met de pil te stoppen, had ik ook nog geen vast contract, maar ik wist voor 99% zeker dat dat wel goed kwam. En dat kwam ook gelukkig 4 maanden voor ik beviel. Voor 2de kindje weet ik niet of ik weer dat risico zou nemen.

@ JaneDoe: kan me voorstellen dat je nu gewoon EEN teken wilt. Liefst een positieve test, maar een ongesteldheid zou ook wel heel fijn zijn.

@ Roos: fijn een vast contract! Nu op naar het trouwen en dan kan het gaan gebeuren smile

@ Maddie: ook onzekerheid dus. Hopelijk kun je gedachte op iets anders zetten, wachten blijft gewoon zo vervelend!

Hier begint het steeds meer te kriebelen. Vanochtend bij een binnenspeeltuin geweest, en een ventje kwam naar mij toe, met verhaal dat hij morgen (geen idee hoe hij erbij kwam...moeders stond naar mijn idee nog niet zo op knappen) grote broer zou worden, van een zusje. En dat hij babies heel lief vond, en liep de hele tijd achter L. aan te aaien. Nu denken meer kindjes dat L. nog een baby is, omdat hij weinig haar heeft. Wel heel schattig! Lijkt me zo leuk dat L. dat straks ook kan doen bij een evt. broertje of zusje. Aaien en kusjes geven.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Caramba za 17 dec 2011 - 7:41

Ik meld mij ook weer eens. Iets meer dan een maand niet meer gereageerd, was mijn bedoeling ook.
Ik begin disndag met mijn laatste pillenstrip smile
Vriend zei van de week, tijdens boodschappen doen, we kunnen maar alvast condooms meenemen, want je stopt over een maand met de pil. Hij staat er gelukkig helemaal achter.

Na het stoppen ga ik vaker reageren. Maar in mei/april gaan we er wel meer voor, is het eerder, dan is het natuurlijk ook goed. Word een Spannend jaar!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Dani za 17 dec 2011 - 7:59

Jezzie, van harte gefeliciteerd!
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224

Bericht  JD za 17 dec 2011 - 13:24

MADDIE schreef:Ik moet nog steeds ongesteld worden. Vorige maand had ik opeens een hele lange cyclus. Normaal 31/32 dagen en toen opeens 42 dagen. Dacht er ook wel veel aan toen. Vandaag zit ik op 42 dagen en nog geen ongi te bekennen. Volgens mij houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek. Hoop wel op iets anders, maar probeer het zo vaak mogelijk los te laten.

Hoe is het bij jullie?

Eerste cyclus was bij mij maar 14 dagen, en nu zit ik op de 44 dagen....dus ook niet echt een pijl op te trekken. Denk dat mijn lichaam ook nog een beetje zoekende is hoe het nu gaat werken zonder die hormonen van de pil in mijn lijf. Al hoop ik wel echt dat ik nu snel ongesteld ga worden...
Door deze onregelmatige cyclus snap ik ook niet zo erg meer wanneer ik nu weer vruchtbaar ben....

@ Jezzie, wat super! Gefeliciteeeerd!!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  sanne-84 za 17 dec 2011 - 16:36

Jezzie: gefeliciteerd! Ik wil over een paar maanden ook zo'n droom..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  MADDIE za 17 dec 2011 - 23:26

@ flower, Het is echt schattig hoe kinderen soms over een broertje of zusje kunnen praten smile

@ Jane doe, ik ben al een tijd gestopt met de pil. kreeg er toen migraine van. Vind het ook lastig om te bepalen wanneer ik vruchtbaar ben inderdaad.

@ all, nog geen ongi.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Bericht  CCC za 17 dec 2011 - 23:27

Maddie: waarom doe je niet een test? Of heb je dat al gedaan?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Ellebel za 17 dec 2011 - 23:34

JaneDoe schreef:
MADDIE schreef:Ik moet nog steeds ongesteld worden. Vorige maand had ik opeens een hele lange cyclus. Normaal 31/32 dagen en toen opeens 42 dagen. Dacht er ook wel veel aan toen. Vandaag zit ik op 42 dagen en nog geen ongi te bekennen. Volgens mij houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek. Hoop wel op iets anders, maar probeer het zo vaak mogelijk los te laten.

Hoe is het bij jullie?

Eerste cyclus was bij mij maar 14 dagen, en nu zit ik op de 44 dagen....dus ook niet echt een pijl op te trekken. Denk dat mijn lichaam ook nog een beetje zoekende is hoe het nu gaat werken zonder die hormonen van de pil in mijn lijf. Al hoop ik wel echt dat ik nu snel ongesteld ga worden...
Door deze onregelmatige cyclus snap ik ook niet zo erg meer wanneer ik nu weer vruchtbaar ben....

Ik heb 88 dagen op mijn eerste menstuatie moeten wachten en langer komt ook nog wel voor. Alles is dus mogelijk, helaas..

Jezzie: gefeliciteerd! Geniet ervan Very Happy
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Pussycat zo 18 dec 2011 - 0:08

Jezzie Gefeliciteerd! Blijkbaar zijn die dromen toch betrouwbaar dus Very Happy

Janedoe vervelend zeg als je niet weet wanneer je nu vruchtbaar bent of ongesteld kunt worden.
Maar voor mijn gevoel zei je vaker tussendoor wat bloed verloren te hebben toch?

@ weet niet meer wie het vroeg, maar ja als ik ovulatietesten gebruik ben ik duidelijk er meer mee bezig dan wanneer ik ze niet gebruik. Want als je geen positieve test hebt dan kijk je al uit naar de volgende dag, want misschien is die dan wel positief. En je moet er dan echt elke dag mee bezig zijn natuurlijk en omdat die van mij zo vaag waren snap ik er toch niks van haha.
Dus dan maar lekker doen wanneer we er zin in hebben zwanger word ik vast wel.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  MADDIE zo 18 dec 2011 - 6:01

@ choclat cupcake: Ik heb al vaker getest en dan lijkt het net of mijn lichaam wacht met ongesteld worden tot na de test. En om nou elke keer te testen, dat vind ik frustrerend ook. Ik ga als ik voor kerst nog niet ongesteld ben geworden wel testen. Als het raak is dus heel blij de feestdagen in.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Bericht  Silver zo 18 dec 2011 - 21:23

@Maddie, hier ook. Very Happy Spannend!

We gaan hier een spannende week tegemoet. smile
Vorige keer verloor ik oud bloed ten tijde van de innesteling. Deze keer niets gemerkt. Gister was ik wel erg misselijk, maar dat kan ook met de vette kibbeling te maken hebben laughcry Nu weer dat draaïerige zweferige gevoel. Ik haal geen testen in huis, wil mezelf besparen voor de spanning en stress smile. Moet zoals het nu staat kerst ongie worden. Fijne periode dus. laughcry En is er na de kerstdagen geen ongie te bespeuren haal ik wel een test.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  nillis zo 18 dec 2011 - 23:24

Jezzie, gefeliciteerd

Maddie, spannend

FF, hopelijk blijft de ongi uit en ben je gewoon zwanger met kerst, dat zullen leuke dagen zijn.

all, hier volgens mij de vruchtbare dagen gehad en ondanks bruiloft en werken toch seks gehad, dus zullen zien. Hopelijk ben ik er niet zo mee bezig als vorige maand, maar ben er bang voor.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  MADDIE ma 19 dec 2011 - 7:13

@ fryske flinter ook spannend voor jou zeg!! Ik zit nu op 44 dagen... Maar ja.. dat zegt bij mij niets den ik.

@ Nillis, fijn dat je toch tijd hebt gehad tussen al die bezigheden. Ik hoop ook dat het raak is. Wel spannend!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Bericht  Caramba ma 19 dec 2011 - 7:44

Ben de laatste paar dagen tijdens de 1 na laatste pil niet zo handig geweest.
In de 2de week van de strip ben ik wel heel vaak de pil vergeten laughcry
Nu zou ik ongesteld moeten worden, maar het is er niet of nauwelijks.
Morgen begin ik met de laatste strip, dan ontpillen. Ben die krengen nu ook wel zat, zeker als ik ze vergeet, dan denk ik ben ze liever kwijt dan rijk.

Ik vergat vaak wel een pil, maar als ik mij hier aan herinnerde kon ik de vergeten pil, nog wel innemen.
Maar deze strip, ben wel zo vaak 1 vergeten, kwam er dan na een aantal dagen achter hoeveel ik vergeten was laughcry
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  ShallY ma 19 dec 2011 - 9:29

Bij ons is de pil nu ook weg..ben nu nog ongesteld van mijn laatste pilstrip en dan zien we het wel. Ik ben zo bezig met zwanger worden enz maar ben ook verschrikkelijk bang Sad
Bang voor wat mij misschien te wachten staat wbt niet zwanger kunnen worden, allerlei onderzoeken die daar misschien bij komen kijken etc.
Eigenlijk moet ik niet op de feiten vooruit lopen en het positieve ervan in blijven zien en vanuit gaan dat het wel goed zit. En me nog niet druk maken over iets wat nog niet van orde is. Maar het is wel moeilijk, als je 3 voorbeelden hebt die moeilijk zwanger konden worden.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  JD ma 19 dec 2011 - 9:34

Pussycat schreef:Jezzie Gefeliciteerd! Blijkbaar zijn die dromen toch betrouwbaar dus Very Happy

Janedoe vervelend zeg als je niet weet wanneer je nu vruchtbaar bent of ongesteld kunt worden.
Maar voor mijn gevoel zei je vaker tussendoor wat bloed verloren te hebben toch?

@ weet niet meer wie het vroeg, maar ja als ik ovulatietesten gebruik ben ik duidelijk er meer mee bezig dan wanneer ik ze niet gebruik. Want als je geen positieve test hebt dan kijk je al uit naar de volgende dag, want misschien is die dan wel positief. En je moet er dan echt elke dag mee bezig zijn natuurlijk en omdat die van mij zo vaag waren snap ik er toch niks van haha.
Dus dan maar lekker doen wanneer we er zin in hebben zwanger word ik vast wel.

Klopt over dat bloedverlies, maar dat zette net niet genoeg door om het een menstruatie te noemen....ik heb om de week ongeveer 1 dag of nacht bloedverlies.... en als ik dat elke keer een mestruatie moet noemen heb ik al zo'n beetje 9 cyclussen van 7 dagen gehad;)

Ik weet dat mijn cyclus nu nog niet eens zo superlang is, t kan nog erger....en voorlopig voel ik ook nog geen menstruatie aankomen, alleen wat ik nu niet meer snap...

Ik heb mijn vruchtbare dagen berekend aan de hand van een cyclus van 28 dagen, aangezien dit mijn eerste cyclus is, en je niet vtv weet hoelang die cyclus wordt. Maar hoe weet ik nu, in deze lopende cyclus, nou wanneer ik vruchtbaar ben?
Ik weet dat er gezegd wordt "als je draderige afscheiding hebt", maar heb nou niet zin om elke dag mn hand erin te stoppen om te kijken of ik al draadjes kan trekken haha, om t maar even vies te benoemen;)

Dus....hoe weet ik dit?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 9:36

nou.. niet JaneDoe. Je kunt nou eenmaal niet in je lijf kijken. Je kunt hoogstens letten op wat signalen zoals die afscheiding, maar ook lang niet iedere vrouw heeft dat. Je kunt gewoon het beste regelmatig sex hebben, op die manier zal een eitje altijd de kans hebben om bevrucht te worden (sperma kan sowieso 48 uur overleven in je baarmoeder en in uitzonderlijke gevallen wel tot 6 dagen).

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 19 dec 2011 - 9:37

Als je niet naar je afscheiding wil kijken, wat ik kan begrijpen, is temperaturen of testen volgens mij de enige optie..

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende