Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zou het echt veel slechter zijn?

+9
Clapperdie
Mint
Aziraphale
Supertalentje
Minx
Mamsie
Raindrop
Rovine
Jilke
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

zou het echt veel slechter zijn? - Pagina 2 Empty Re: zou het echt veel slechter zijn?

Bericht  Aziraphale di 20 dec 2011 - 6:41

Confusion schreef:
Aziraphale schreef:
Jerry schreef:'slechte' brokken bestaan niet, want dat mag helemaal niet verkocht worden smile

Dus je hebt zegmaar Prima, Goed, Beter, Best....

Maar MacDonalds mag (gelukkig) ook gewoon verkocht worden Wink

Maar bij MacDonalds krijgt je ook gewoon een blaadje sla en een beetje ui bij je hamburger. Heel gezond hoor Wink .

Haha Wink Maar gelukkig kan mijn omnivoren-maag dat prima hebben. Granen en groentes zijn voor katten vrij slecht.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zou het echt veel slechter zijn? - Pagina 2 Empty Re: zou het echt veel slechter zijn?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:55

Onze kat krijgt gewoon brokjes van de Aldi en ook het vlees van de Aldi.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 20 dec 2011 - 10:08

Wij geven Carocat Lamb&rice, hier zit ipv granen rijst in. Ben erg tevreden over deze brokken en ook over de prijs (ongeveer 40 tot 50 euro voor 15 kilo ). We hebben 2 katten en doen sinds eind augustus met een zak van 15 kilo, die is nu bijna op.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jerry di 20 dec 2011 - 10:30

waarom is rijst dan wel goed? Katten in het wild eten toch ook geen rijst? Of moet ik er zo niet naar kijken?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:47

Zou sowieso geen supermarktvoer geven. Zit echt veel te veel zout in, wat slecht is voor de nieren. Mijn kat is daar op gegeven moment ook ziek van geweest, ik begin er niet meer aan.

Wij zitten nu op Porta 21 sensible. Betaal voor 20 kg via zooplus 77 euro. Daar doe ik meer dan een half jaar mee met 2 katten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: