Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Motivatie kwijt

Ga naar beneden

Motivatie kwijt  Empty Motivatie kwijt

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 3:52

Eigenlijk heb ik het de hele opleiding goed volgehouden, maar deze laatste 4 weken voor mijn afstudeerstage begint, raak in de motivatie kwijt. Ik heb er geen zin meer in en ik moet nog heel veel doen. Hoe krijg ik de pep nog even voor de laatste weken?

Ik moet nog een heel ondernemingsplan schrijven en ik heb er de afgelopen 2,5 jaar al 2 geschreven. Ik heb er totaal geen zin in en baal dat ze weer met zo'n opdracht komen.

Ook heb ik nog geen specifieke stageplek en zit ik te twijfelen of ik nog wel naar het buitenland wil. Vorig jaar heb ik dat ook gedaan en nu wil ik weer voor 10 weken, maar ik begin te twijfelen. Waarover precies weet ik niet, maar ik heb gewoon nergens zin meer in.

Hoe krijg ik de spirit terug? Iemand tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatie kwijt  Empty Re: Motivatie kwijt

Bericht  sonly ma 19 dec 2011 - 3:56

Bij mij helpt het (soms) om alles in stukjes te delen. Dus niet je hele stage als 1 brok zien en niet je hele ondernemingsplan in een keer willen doen. Kleinere doelen er van maken en die steeds proberen te halen. Als alles dan wat behapbaarder is, is mijn motivatie vaak weer iets gegroeid, omdat het overzichtelijk blijft.

En qua stage, waarom twijfel je er over dan?
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum