Motivatie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Motivatie
Ik ben een sollicitatie formulier aan het invullen voor een drogisterij.. Nu moet ik daarop mijn motivatie beschijven, maar ik weet niet doe..
Ik wil daar wel graag werken omdat ik een nieuwe uitdaging zoek, in mijn huidige baan zijn er geen uitdagingen meer en zal ik niet verder kunnen groeien. Ik wil graag iets leren, niet stil staan. Op mijn huidige werk is het klanten voorzien van informatie een belangrijk onderdeel, wat ook in deze branche zeer belangrijk zal zijn. Het omgaan met klanten vind ik erg fijn, ik werk nu in een speciaal zaak, waarin klanten contact erg belangrijk is. Helaas hebben wij niet veel klanten doordat het een speciaal zaak is, wat bij deze winkel wel het geval is..
hoe zet je zo iets om in een volwassen iets?
Ik wil daar wel graag werken omdat ik een nieuwe uitdaging zoek, in mijn huidige baan zijn er geen uitdagingen meer en zal ik niet verder kunnen groeien. Ik wil graag iets leren, niet stil staan. Op mijn huidige werk is het klanten voorzien van informatie een belangrijk onderdeel, wat ook in deze branche zeer belangrijk zal zijn. Het omgaan met klanten vind ik erg fijn, ik werk nu in een speciaal zaak, waarin klanten contact erg belangrijk is. Helaas hebben wij niet veel klanten doordat het een speciaal zaak is, wat bij deze winkel wel het geval is..
hoe zet je zo iets om in een volwassen iets?
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Motivatie
Ik vind het getypte stukje eigenlijk een beetje rommelig. Probleem zo helder en kort te formuleren waar jij daar graag wilt werken. Ik denk (persoonlijk) dat je niet teveel moet schrijven over de minpunten van je huidige werk.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Inderdaad, je moet vooral benadrukken waarom je daar wilt werken(en dat hoeft niet door uit te leggen waarom je je oude baan niet meer wilt). Alle positieve punten in je stukje moet je verwerken in een verhaal met kwaliteiten van jezelf. Je bent een sociaal mens en daarom vind je het geweldig om met mensen te werken. Leren is een uitdaging voor je en doe je graag bla.bla. Dus je kwaliteiten betrekken bij de functie en hetgeen dat ze vragen.Carola589 schreef:Ik vind het getypte stukje eigenlijk een beetje rommelig. Probleem zo helder en kort te formuleren waar jij daar graag wilt werken. Ik denk (persoonlijk) dat je niet teveel moet schrijven over de minpunten van je huidige werk.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
haha bovenstaande was ook niet de motivatie die ik wilde sturen, dit was naar jullie (en ook naar mijzelf toe) de uitleg waarom ik daar heen zou willen.. Daar moest ik dus iets logisch/ leuks van maken...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Motivatie motivatie... scriptie
» Motivatie
» Afstuderen-motivatie-topic :)
» Geen motivatie
» Motivatie kwijt
» Motivatie
» Afstuderen-motivatie-topic :)