Wat is er gebeurd met Gossip Girl?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is er gebeurd met Gossip Girl?
Iemand een idee? Op net 5 kan ik er niks over vinden en ineens wordt het niet meer uitgezonden op de maandag. En we zaten midden in het derde seizoen
Edit: laat maar, ik lees net dat ze tijdelijk WEER zijn gestopt. Boehoe! Dan maar weer online kijken.
Edit: laat maar, ik lees net dat ze tijdelijk WEER zijn gestopt. Boehoe! Dan maar weer online kijken.
Gast- Gast
Re: Wat is er gebeurd met Gossip Girl?
Typisch Net5, die stopt altijd halverwege een seizoen. Ook al met Grey's Anatomy en Desperate Housewife's.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Darcy schreef:Iemand een idee? Op net 5 kan ik er niks over vinden en ineens wordt het niet meer uitgezonden op de maandag. En we zaten midden in het derde seizoen
Maar het 3e seizoen was toch al geweest? Ik zit al te wachten op het 4e seizoen
En blijkbaar was privat practice belangrijker?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ze zitten nog middenin het derde seizoen op net 5! Vorige keer waren ze ook al gestopt na een paar aflveringen van seizoen drie en een paar weken geleden weer begonnen en nu dus weer gestopt. Ik ben nu maar weer online gaan kijken.
Gast- Gast
Darcy schreef:Nee ze zitten nog middenin het derde seizoen op net 5! Vorige keer waren ze ook al gestopt na een paar aflveringen van seizoen drie en een paar weken geleden weer begonnen en nu dus weer gestopt. Ik ben nu maar weer online gaan kijken.
Ach nadeel is, geen subs, voordeel is, geen reclame's
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ze afgelopen weken uitzonden waren toch herhalingen dus ik vind het niet zooo erg.
Wil wel dat ze weer met de nieuwe afleveringen beginnen!
Wil wel dat ze weer met de nieuwe afleveringen beginnen!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
maar iemand enig idee waar desperate housewives is gebleven? van grey's anatomy had ik al een aankondiging gezien dat het ging stoppen....maar van desperate housewives niks.....ga ik er dinsdag helemaal voor zitten, komt er een of andere ***film....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gossip Girl
» New girl
» Pistorius, wat is daar gebeurd?
» Wat gebeurd er met mijn lieve baby?
» Kerstverhaal, wie weet het volledig en is het waar gebeurd?
» New girl
» Pistorius, wat is daar gebeurd?
» Wat gebeurd er met mijn lieve baby?
» Kerstverhaal, wie weet het volledig en is het waar gebeurd?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: