Wat gebeurd er met mijn lieve baby?
+13
Zonneschijn
June
Reva
Steep
Charles
Mrs. Jansen
xxjojootjexx
tweeling
Sun88
Luce
Pink!
Thunder
Paper Crown
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat gebeurd er met mijn lieve baby?
Sinds zondag heeft Julian iets nieuws.. Niet zo heel leuks om eerlijk te zijn. Hij doet zo agressief. Voorheen als je hem veel kusjes op zijn gezichtje gaf ging hij hard lachen maar nu knijpt hij je hard vast met die handjes en hapt naar je gezicht met een bepaald grommetje erbij. Niet lief. Hij doet t ook met zijn knuffels, die plet hij helemaal fijn, doet een grommetje en bijt keihard in de knuf.
Herkent iemand dit? Doet namelijk best zeer als hij je gezicht vastpakt en zijn nagels in je wangen zet..
Herkent iemand dit? Doet namelijk best zeer als hij je gezicht vastpakt en zijn nagels in je wangen zet..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Wat gebeurd er met mijn lieve baby?
Haha, de wondere wereld van het ontdekken.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Hoort erbij idd, straks komt ook slaan enzo dat maakt geluid en geeft reactie.ik zou me er niet te druk over maken.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Dat is zijn motoriek die nog niet zo goed ontwikkeld is
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
heel herkenbaar en haren trekken, heel vaak hard haren trekken
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Haha heel herkenbaar...ik word ook mishandeld knijpen, krassen, slaan, trappen en haren trekken...zo leuk
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Haha heel herkenbaar...ik word ook mishandeld knijpen, krassen, slaan, trappen en haren trekken...zo leuk
Ja echt ik word ook mishandeld. Hij beet zondag mijn neus, trok aan mijn haar en kneep mijn gezicht en gromde naar me en wel 3x. Erg hoor.
Maar eigenlijk wil hij jou ook kusjes geven, alleen weet hij niet hoe
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ook hier een lieve baby die af en toe transformeert naar een gillende (niet van plezier) en knijpende draak.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Hahahaha, doet mijn zoon ook. Dan eerst is het lief en leuk. En dan ineens krijgt hij zo'n gestoorde blik en gaat heel hard en gemeen knijpen terwijl hij toekijkt wat er gebeurd .
Dochter kijkt soms ook ineens verwilderd en gaat dan haar arm naar me uitstrekken met alle macht om me vervolgens in mijn gezicht te meppen.
Ik vind het ook niet leuk.
Dochter kijkt soms ook ineens verwilderd en gaat dan haar arm naar me uitstrekken met alle macht om me vervolgens in mijn gezicht te meppen.
Ik vind het ook niet leuk.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Gelukkig, het is dus normaal. Had hem bijna in een mozesmandje gedaan en in een slootje gezet. Maar nu hou ik hem toch.
Haha, Charles, idd zo'n gestoorde blik en dan flink bijten met zijn tandloze kaakjes. :roll:Draak
Haha, Charles, idd zo'n gestoorde blik en dan flink bijten met zijn tandloze kaakjes. :roll:Draak
Die van mij heeft alle tanden en bijt ook.. Ook als aanval, als een sluipschutter/bijter..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Kleine monsters zijn het! Maar Julian doet het 'bewust', als mijn man bij hem komt gaat ie lief praten tegen hem en als ik dan weer met mijn gezicht dichtbij kom valt hij me aan.Steep schreef:Die van mij heeft alle tanden en bijt ook.. Ook als aanval, als een sluipschutter/bijter..
Mijn zoon krijgt dan een rimpel op zijn neus hahaha...en hij heeft 5 tanden.
Charles- Kletskop
Paper Crown schreef:Gelukkig, het is dus normaal. Had hem bijna in een mozesmandje gedaan en in een slootje gezet. Maar nu hou ik hem toch.
Mocht je je bedenken, stuur dan even een whatsapp in welke sloot
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Hier ik heb het op foto! Bij zijn zusje doet 'ie het ook, het arme kind. Dan trekt ie een naar snoetje en gaat heel hard knijpen en krabben terwijl hij kijkt wat er gebeurt. Goede moeder ben ik he, fotograferen is het nieuwe corrigeren.
weg
weg
Laatst aangepast door Charles op di 7 mei 2013 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt
Charles- Kletskop
O, weet het makkelijk gemaakt, leg ik hem voor je deur in een mozesmandje.Reva schreef:Paper Crown schreef:Gelukkig, het is dus normaal. Had hem bijna in een mozesmandje gedaan en in een slootje gezet. Maar nu hou ik hem toch.
Hahaha Charles, ik zie het! Wat een gemeen joch, hij is niet gek die J. van jou! Ik vind het trouwens echt wonderful hoe je twee van die draken vasthoudt. Je wordt er superhandig in denk ik, maar woef, zwaaaaaaaaaar!
Die foto, hahaha! Charles kijkt lachend toe hoe haar zoon haar dochter pijn probeert te doen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Haar eierstokken geven hem niet terug als jij je bedenkt, dus denk goed na voor je het doet!Paper Crown schreef:O, weet het makkelijk gemaakt, leg ik hem voor je deur in een mozesmandje.Reva schreef:Paper Crown schreef:Gelukkig, het is dus normaal. Had hem bijna in een mozesmandje gedaan en in een slootje gezet. Maar nu hou ik hem toch.
June- Kletskop
June schreef:Die foto, hahaha! Charles kijkt lachend toe hoe haar zoon haar dochter pijn probeert te doen.
Ja joh, dat is toch hartstikke grappig, als je kinderen elkaar pijn doen hahaha.
Dit was een serieuze poging tot statieportret maar helaas pakte het anders uit.
Charles- Kletskop
Hahaha, ik vind de foto wel heel leuk! Het zielige gezicht van je dochter maakt het ook zo mooi compleet.
June- Kletskop
Klinkt heel erg bekend allemaal! Begint lief maar dan... haha.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Haha, niet alle ontwikkelingen zijn even pijnloos.
Mijn dochter was laatst met haar armen aan het zwaaien en sloeg mij per ongeluk in het gezicht. Ik roep hard 'au' blijkbaar vond ze dit erg grappig en krijg zo nog een harde klets.
Mijn dochter was laatst met haar armen aan het zwaaien en sloeg mij per ongeluk in het gezicht. Ik roep hard 'au' blijkbaar vond ze dit erg grappig en krijg zo nog een harde klets.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Hahaha sorry, ik moet lachen om dit topic. Het is niet grappig en ik kan het me helemaal voorstellen maar ik zie die lieve kindjes al helemaal grommend en nasty voor me haha. Die foto van Charles ook hahaha.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn lieve blijde baby...
» Waar is mijn lieve kleine baby gebleven?
» mijn lieve lieve kater is overleden..
» Mijn haar, wat is er gebeurd?!
» Mijn lieve oma
» Waar is mijn lieve kleine baby gebleven?
» mijn lieve lieve kater is overleden..
» Mijn haar, wat is er gebeurd?!
» Mijn lieve oma
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: