Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gebeurd er met mijn lieve baby?

+13
Zonneschijn
June
Reva
Steep
Charles
Mrs. Jansen
xxjojootjexx
tweeling
Sun88
Luce
Pink!
Thunder
Paper Crown
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat gebeurd er met mijn lieve baby? Empty Wat gebeurd er met mijn lieve baby?

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 19:13

Sinds zondag heeft Julian iets nieuws.. Niet zo heel leuks om eerlijk te zijn. Hij doet zo agressief. Voorheen als je hem veel kusjes op zijn gezichtje gaf ging hij hard lachen maar nu knijpt hij je hard vast met die handjes en hapt naar je gezicht met een bepaald grommetje erbij. Niet lief. Hij doet t ook met zijn knuffels, die plet hij helemaal fijn, doet een grommetje en bijt keihard in de knuf.

Herkent iemand dit? Doet namelijk best zeer als hij je gezicht vastpakt en zijn nagels in je wangen zet..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gebeurd er met mijn lieve baby? Empty Re: Wat gebeurd er met mijn lieve baby?

Bericht  Thunder ma 6 mei 2013 - 19:17

Haha, de wondere wereld van het ontdekken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Wat gebeurd er met mijn lieve baby? Empty Re: Wat gebeurd er met mijn lieve baby?

Bericht  Pink! ma 6 mei 2013 - 19:20

Hoort erbij idd, straks komt ook slaan enzo dat maakt geluid en geeft reactie.ik zou me er niet te druk over maken.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Luce ma 6 mei 2013 - 19:45

Dat is zijn motoriek die nog niet zo goed ontwikkeld is Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Sun88 ma 6 mei 2013 - 19:52

heel herkenbaar en haren trekken, heel vaak hard haren trekken
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  tweeling ma 6 mei 2013 - 20:00

Haha heel herkenbaar...ik word ook mishandeld Laughing knijpen, krassen, slaan, trappen en haren trekken...zo leuk Yes
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 20:10

tweeling schreef:Haha heel herkenbaar...ik word ook mishandeld Laughing knijpen, krassen, slaan, trappen en haren trekken...zo leuk Yes

Ja echt ik word ook mishandeld. Hij beet zondag mijn neus, trok aan mijn haar en kneep mijn gezicht en gromde naar me en wel 3x. Erg hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx ma 6 mei 2013 - 20:35

Maar eigenlijk wil hij jou ook kusjes geven, alleen weet hij niet hoe

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mrs. Jansen ma 6 mei 2013 - 20:55

Ook hier een lieve baby die af en toe transformeert naar een gillende (niet van plezier) en knijpende draak. Yes
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Charles ma 6 mei 2013 - 20:57

Hahahaha, doet mijn zoon ook. Dan eerst is het lief en leuk. En dan ineens krijgt hij zo'n gestoorde blik en gaat heel hard en gemeen knijpen terwijl hij toekijkt wat er gebeurd Neutral .

Dochter kijkt soms ook ineens verwilderd en gaat dan haar arm naar me uitstrekken met alle macht om me vervolgens in mijn gezicht te meppen. Neutral

Ik vind het ook niet leuk.

Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 21:17

Gelukkig, het is dus normaal. Had hem bijna in een mozesmandje gedaan en in een slootje gezet. Maar nu hou ik hem toch.
Haha, Charles, idd zo'n gestoorde blik en dan flink bijten met zijn tandloze kaakjes. :roll:Draak
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Steep ma 6 mei 2013 - 21:19

Die van mij heeft alle tanden en bijt ook.. Ook als aanval, als een sluipschutter/bijter..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 21:27

Steep schreef:Die van mij heeft alle tanden en bijt ook.. Ook als aanval, als een sluipschutter/bijter..
Kleine monsters zijn het! Maar Julian doet het 'bewust', als mijn man bij hem komt gaat ie lief praten tegen hem en als ik dan weer met mijn gezicht dichtbij kom valt hij me aan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles ma 6 mei 2013 - 21:29

Mijn zoon krijgt dan een rimpel op zijn neus hahaha...en hij heeft 5 tanden.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reva ma 6 mei 2013 - 21:30

Paper Crown schreef:Gelukkig, het is dus normaal. Had hem bijna in een mozesmandje gedaan en in een slootje gezet. Maar nu hou ik hem toch.
Haha, Charles, idd zo'n gestoorde blik en dan flink bijten met zijn tandloze kaakjes. :roll:Draak

Mocht je je bedenken, stuur dan even een whatsapp in welke sloot Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Charles ma 6 mei 2013 - 21:31

Hier ik heb het op foto! Bij zijn zusje doet 'ie het ook, het arme kind. Dan trekt ie een naar snoetje en gaat heel hard knijpen en krabben terwijl hij kijkt wat er gebeurt. Goede moeder ben ik he, fotograferen is het nieuwe corrigeren.

weg

Laatst aangepast door Charles op di 7 mei 2013 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 21:36

Reva schreef:
Paper Crown schreef:Gelukkig, het is dus normaal. Had hem bijna in een mozesmandje gedaan en in een slootje gezet. Maar nu hou ik hem toch.

O, weet het makkelijk gemaakt, leg ik hem voor je deur in een mozesmandje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 21:37

Hahaha Charles, ik zie het! Wat een gemeen joch, hij is niet gek die J. van jou! Ik vind het trouwens echt wonderful hoe je twee van die draken vasthoudt. Je wordt er superhandig in denk ik, maar woef, zwaaaaaaaaaar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June ma 6 mei 2013 - 21:45

Die foto, hahaha! Charles kijkt lachend toe hoe haar zoon haar dochter pijn probeert te doen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  June ma 6 mei 2013 - 21:46

Paper Crown schreef:
Reva schreef:

O, weet het makkelijk gemaakt, leg ik hem voor je deur in een mozesmandje.
Haar eierstokken geven hem niet terug als jij je bedenkt, dus denk goed na voor je het doet!
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Charles ma 6 mei 2013 - 21:58

June schreef:Die foto, hahaha! Charles kijkt lachend toe hoe haar zoon haar dochter pijn probeert te doen.

Ja joh, dat is toch hartstikke grappig, als je kinderen elkaar pijn doen hahaha. Embarassed

Dit was een serieuze poging tot statieportret maar helaas pakte het anders uit.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  June ma 6 mei 2013 - 22:02

Hahaha, ik vind de foto wel heel leuk! Het zielige gezicht van je dochter maakt het ook zo mooi compleet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zonneschijn ma 6 mei 2013 - 22:16

Klinkt heel erg bekend allemaal! Begint lief maar dan... haha.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  missy. di 7 mei 2013 - 3:03

Haha, niet alle ontwikkelingen zijn even pijnloos.
Mijn dochter was laatst met haar armen aan het zwaaien en sloeg mij per ongeluk in het gezicht. Ik roep hard 'au' blijkbaar vond ze dit erg grappig en krijg zo nog een harde klets.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 3:15

Hahaha sorry, ik moet lachen om dit topic. Het is niet grappig en ik kan het me helemaal voorstellen maar ik zie die lieve kindjes al helemaal grommend en nasty voor me haha. Die foto van Charles ook hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: