Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gossip Girl

+2
Jeanette
Tunrida
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Gossip Girl

Bericht  Tunrida di 31 mei 2011 - 21:38

Ik ben nieuw op het forum en vroeg me af: zijn hier nog meer Gossip Girl verslaafden?! Ik download altijd de afleveringen, dus loop gelijk met Amerika. Vond het einde van seizoen vier echt balen.. Chuck & Blair horen bij elkaar! Nu tot september (!) wachten op seizoen vijf.. Cry
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Jeanette di 31 mei 2011 - 21:40

Ik heb alle boeken gelezen en die vond ik erg leuk. De serie vind ik stukken minder en volg ik ook niet meer.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Tunrida di 31 mei 2011 - 21:43

Jeanette schreef:Ik heb alle boeken gelezen en die vond ik erg leuk. De serie vind ik stukken minder en volg ik ook niet meer.

Ik heb de boeken ook gelezen, een jaar of vijf/zes geleden. Kan me eigenlijk niet herinneren of die kloppen met de serie. Snap niet hoe je de serie niet leuk kunt vinden haha.. Ben echt verslaafd. Ook echt in staat om alles nog een keer te gaan kijken, maar daar heb ik geen tijd voor!
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:31

Ik kijk het ook! Ik vind het echt zo'n leuke serie Very Happy

De boeken heb ik overigens nooit gelezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:38

Ik ben echt een verslaafde.. Heb alle seizoenen op dvd en kijk altijd via curcirca.com (de dag dat het erop komt te staan vanaf amerika :P )

Ik kan ook gerust een heel weekend dvdtjes kijken..

Ben ook helemaal verliefd op die relatie tussen Chuck en Blair.. (ookal - vooral in de eerste seizoenen - is chuck zo'n manipulatieve, egocentrische kerel).. Die chemisty tijdens het acteren vliegt van het scherm.. Ik hou er echt van.

Maar stiekem ga ik er wel vanuit dat die zwangerschapstest wel van Blair is! Ze is gewoon in verwachting van Chuck.. Ben echt benieuwd naar seizoen 5!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Tunrida di 31 mei 2011 - 23:50

Ik download het altijd via Torrentz, gaat ook goed. Engelse ondertitel erbij van bierdopje.com, dinsdag GG-dag!

Chuck is echt erg manipulatief.. Heerlijk toch! Always drama when Chuck's around! Maar ook wel leuk dat ie nu iets volwassener begint te worden. Oe, ik hoop dat de test van Blair is! En dan komt de vraag wie de vader is... Ik voorspel weer een hoop drama. :P De test zal niet van Serena zijn, die is vrij braaf geweest de laatste paar afleveringen..

Hoeveel nachtjes is het nog?
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:55

Ze heeft het nog nooit met die prins gedaan.. Dus volgens mij moet het wel van chuck zijn.. (helemaal omdat er toen gezegt werd "three weeks later" ... en toen dus die test..

Jaah pff septemberr haha ik heb geen flauw idee Wink ik ga vanaf augustus wel dagen tellen :P

Ik heb wel mijn favo filmpjes op youtube. Dit is er 1 van.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Tunrida wo 1 jun 2011 - 2:06

Oehh.. Dat filmpje! Heerlijk! Ik volg ook GG_quotes op twitter. Die posten leuke quotes en filmpjes.

Klopt ja, met de prins is ze nog niet naar bed gegaan volgens mij. Maar ja, de makers van Gossip Girl houden wel van een leuke plottwist. Wie weet... Ik begin vast met aftellen.
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Vanillivi wo 1 jun 2011 - 2:17

Oooohhh ik loop al weer achter lees ik!

Ik download het ook altijd, en heb al een aantal afleveringen gezien van seizoen 4 maar nog niks met een zwangerschapstest!

Vanavond eerst maar eens de download aangooien Very Happy
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Guus wo 1 jun 2011 - 3:12

jaaa ergens zou ik het jammer vinden dat blair zwanger is van chuck omdat het een tikkie voorspelbaar is...

(ik kijk via hulu/sidereel, net als Glee, Greys Anatomy, Modern Family en How I met your mother -> ook een zwangere in de finale btw)

maar eigenlijk kan je er een soort van vanuit gaan dat het huwlijk niet doorgaat, anders hadden we allang ergens gelezen dat Blair eruit gaat toch? Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Possom wo 1 jun 2011 - 3:13

Ik heb de boeken nooit gelezen maar de serie kijk ik wel, vanaf seizoen 2 ofzo ben ik begonnen.
Ik had verwacht dat het heel kinderachtig zou zijn maar ik vind het echt super!!

Krijg wel altijd commentaar van mn vriend want die vind er echt geen drol aan haha :p
Download ook altijd alles.. ik vind het echt vervelend om achter te lopen!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 3:14

Goochempie schreef:jaaa ergens zou ik het jammer vinden dat blair zwanger is van chuck omdat het een tikkie voorspelbaar is...

(ik kijk via hulu/sidereel, net als Glee, Greys Anatomy, Modern Family en How I met your mother -> ook een zwangere in de finale btw)

maar eigenlijk kan je er een soort van vanuit gaan dat het huwlijk niet doorgaat, anders hadden we allang ergens gelezen dat Blair eruit gaat toch? Wink

Leighton Meester doet nog 2 seizoenen mee, dan stopt ze ermee. Ik denk dat dan heel gossip girl wel kan stoppen eerlijk gezegt..

Haha ach, die voorspelbaarheid vind ik ook wel lekker.. Blair en Chuck horen gewoon bij elkaar Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 3:16

Possom schreef:Ik heb de boeken nooit gelezen maar de serie kijk ik wel, vanaf seizoen 2 ofzo ben ik begonnen.
Ik had verwacht dat het heel kinderachtig zou zijn maar ik vind het echt super!!

Krijg wel altijd commentaar van mn vriend want die vind er echt geen drol aan haha :p
Download ook altijd alles.. ik vind het echt vervelend om achter te lopen!

haha mijn vriend kijkt het wel Very Happy Maar wel pas als hij een hele DVD met 4 afleveringen kan downloaden.

Vanavond gaat hij 18/19/20/21 kijken.. Ik kijk weer lekker mee :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Tunrida wo 1 jun 2011 - 3:19

Tsja, ik weet niet of Blair er uit gaat als ze trouwt met Louis, misschien gaan ze in NY wonen. Maar ze hoort bij Chuck! Voorspelbaarheid mag wel tot op zekere hoogte, anders word je helemaal gek van de rare verhaallijnen..

Ik vind het gewoon zo'n heerlijke serie! De knappe acteurs (de enige lelijkerds in de hele serie zijn Dorotha en Cyrus, haha), de mooie kleding, de luxe, de omgeving NY, de schemes and scandals. I love it! I love you

Punk'd: dat je vriend meekijkt!! Die van mij krijg ik echt niet zo gek. Die kijkt sowieso nooit tv..
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Tunrida wo 1 jun 2011 - 3:23

Punk'd schreef:

Leighton Meester doet nog 2 seizoenen mee, dan stopt ze ermee. Ik denk dat dan heel gossip girl wel kan stoppen eerlijk gezegt..

Haha ach, die voorspelbaarheid vind ik ook wel lekker.. Blair en Chuck horen gewoon bij elkaar Wink

Neee Gossip Girl kan nooit stoppen, haha. Dan gaan we gewoon door met die nieuwe generatie (die je op het einde van seizoen vier zag, op de reünie op Constance) Wink
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Guus wo 1 jun 2011 - 3:25

die van mij kijkt ook hoor smile

maar het is niet z'n favo... dat zijn Greys anatomy en Modern Family

haha mijn vriend die kijkt gewoon stilletjes mee (ik ben om heeel eerlijk te zijn vaak de baas over de afstandsbediening) en dan een paar weken later zegt hij ineens 'Ohw leuk, verborgen gebreken komt vanavond!'

I love you

@ Punk'd, is ook zo dat chuck en blair bij elkaar horen... daarom geloofde ik al niks van die hele verloving Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Guus wo 1 jun 2011 - 3:26

Tunrida schreef:
Punk'd schreef:

Leighton Meester doet nog 2 seizoenen mee, dan stopt ze ermee. Ik denk dat dan heel gossip girl wel kan stoppen eerlijk gezegt..

Haha ach, die voorspelbaarheid vind ik ook wel lekker.. Blair en Chuck horen gewoon bij elkaar Wink

Neee Gossip Girl kan nooit stoppen, haha. Dan gaan we gewoon door met die nieuwe generatie (die je op het einde van seizoen vier zag, op de reünie op Constance) Wink

haha nee dan stop ik met kijken als dat gebeurd, een serie is bijna nooit meer leuk als de orginele cast uit elkaar is gevallen
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  SnowWhite wo 1 jun 2011 - 5:51

Ik ben ook verslaafd, haha! Als de aflevering in Amerika uit is download ik 'm ook meteen smile En heb hier ook alle seizoenen tot nu toe staan. Kan ook echt een marathon houden met een vriendin, haha.

Op internet had ik ook gelezen dat Blake en Ed er mee willen stoppen omdat zij zich willen focussen op de filmindustrie. Maar per wanneer dat is weet ik niet!

De test zal ook wel van Blair zijn en zwanger van Chuck. Ik denk dat die twee uiteindelijk wel bij elkaar komen 'en ze leefden nog lang en gelukkig' :P Maar dat is ooit!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Tunrida wo 1 jun 2011 - 21:23

Hier vind ik weer dat Ed niet wil stoppen: http://www.dose.ca/Westwick+Leaving+Gossip+Girl+After/4251835/story.html

Vind de naam Ed trouwens echt totaal niet bij hem passen! Wat vinden jullie trouwens van die cousin Charlie (of beter gezegd Ivy)?

Dit is trouwens ook een leuke website van GG, samenvattingen van afleveringen, reviews, quotes, enz. http://www.tvfanatic.com/shows/gossip-girl/
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 21:28

Ik denk wel dat die schrijfster gelijk heeft. Seizoen 5 (en anders 6) zal wel het laatste seizoen worden. Er is daarna niets meer te vertellen.. Dan heeft iedereen het met iedereen gedaan, iedereen heeft alles gehad (van psychoses, tot anorexia tot weet ik veel wat haha).

Die Charlie vind ik echt vervelend.. opdondere naar waar ze vandaan komt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Tunrida wo 1 jun 2011 - 23:02

Echt he, wat een stom wijf is dat. Komt even lekker alles weer verpesten! Ja, met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat er na nog 2 seizoenen GG niet veel meer in zal zitten qua verhaallijnen. Alhoewel GTST het ook al jaren volhoudt Wink
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  SnowWhite wo 1 jun 2011 - 23:10

Beter dat hij toch nog niet weg gaat Wink

Charlie vind ik helemaal niets, haha. Vond het ook niet heel veel toevoegen moet ik eerlijk zeggen, dus ben benieuwd of het nog een andere wending krijgt als ze contact opzoekt met Georgina.

Het zal mij ook niets verbazen als het na seizoen 5 of 6 stopt. Op een gegeven moment heb je ook alles al gehad (net zoals bij Grey's) en moet je stoppen op je hoogtepunt. Als je te lang doorgaat is het allemaal niet meer sterk en loopt het met een sisser af.
Dan wordt het gewoon genieten van de acteurs in films, haha.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Possom do 2 jun 2011 - 6:36

SnowWhite schreef:Ik ben ook verslaafd, haha! Als de aflevering in Amerika uit is download ik 'm ook meteen :) En heb hier ook alle seizoenen tot nu toe staan. Kan ook echt een marathon houden met een vriendin, haha.

Op internet had ik ook gelezen dat Blake en Ed er mee willen stoppen omdat zij zich willen focussen op de filmindustrie. Maar per wanneer dat is weet ik niet!

De test zal ook wel van Blair zijn en zwanger van Chuck. Ik denk dat die twee uiteindelijk wel bij elkaar komen 'en ze leefden nog lang en gelukkig' :P Maar dat is ooit!

Blake heeft volgens mij al heel wat films gemaakt, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het meeste lachwekkend. Ik bedoel, die film Piranha waar Vanessa in zat was echt een heule slechte film. En dan krijgt ze een award voor beste nieuwkomer.. dat soort dingen snap ik dan echt niet :O

Ik ben dus ook een beetje bang om de Roommate te gaan kijken haha. Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze super leuk in de serie, maar sommige filmkeuzes die ze maken daar snap ik dus echt niks van. Heeft iemand m al gezien trouwens, die film met Blair, the Roommate?

En serieus als Blair en Chuck niet bij elkaar komen ga ik gillen!

Oh en ik moest best lachen dat Chuck/Ed nu in een film zit die Chalet Girl heet, gaat ie van Gossip Girl naar Chalet Girl :p
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  SnowWhite do 2 jun 2011 - 7:34

Ik heb Blake alleen nog maar in Sisterhood of the traveling pants gezien.

The Roommate heb ik gezien, aparte rol zal ik maar zeggen. Zo slecht vond ik Leighton niet, maar je bent haar gewend als Blair Waldorf natuurlijk.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:36

SnowWhite schreef:Ik heb Blake alleen nog maar in Sisterhood of the traveling pants gezien.


Dat is echt een superleuke fim Very Happy Ik vind Ed echt zoooo sexy als hij zijn eigen accent weer aanneemt I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gossip Girl Empty Re: Gossip Girl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum