Gossip Girl
+2
Jeanette
Tunrida
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gossip Girl
Ik ben nieuw op het forum en vroeg me af: zijn hier nog meer Gossip Girl verslaafden?! Ik download altijd de afleveringen, dus loop gelijk met Amerika. Vond het einde van seizoen vier echt balen.. Chuck & Blair horen bij elkaar! Nu tot september (!) wachten op seizoen vijf..
Tunrida- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11
Re: Gossip Girl
Ik heb alle boeken gelezen en die vond ik erg leuk. De serie vind ik stukken minder en volg ik ook niet meer.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik heb alle boeken gelezen en die vond ik erg leuk. De serie vind ik stukken minder en volg ik ook niet meer.
Ik heb de boeken ook gelezen, een jaar of vijf/zes geleden. Kan me eigenlijk niet herinneren of die kloppen met de serie. Snap niet hoe je de serie niet leuk kunt vinden haha.. Ben echt verslaafd. Ook echt in staat om alles nog een keer te gaan kijken, maar daar heb ik geen tijd voor!
Tunrida- Fluisteraar
Ik kijk het ook! Ik vind het echt zo'n leuke serie
De boeken heb ik overigens nooit gelezen.
De boeken heb ik overigens nooit gelezen.
Gast- Gast
Ik ben echt een verslaafde.. Heb alle seizoenen op dvd en kijk altijd via curcirca.com (de dag dat het erop komt te staan vanaf amerika )
Ik kan ook gerust een heel weekend dvdtjes kijken..
Ben ook helemaal verliefd op die relatie tussen Chuck en Blair.. (ookal - vooral in de eerste seizoenen - is chuck zo'n manipulatieve, egocentrische kerel).. Die chemisty tijdens het acteren vliegt van het scherm.. Ik hou er echt van.
Maar stiekem ga ik er wel vanuit dat die zwangerschapstest wel van Blair is! Ze is gewoon in verwachting van Chuck.. Ben echt benieuwd naar seizoen 5!
Ik kan ook gerust een heel weekend dvdtjes kijken..
Ben ook helemaal verliefd op die relatie tussen Chuck en Blair.. (ookal - vooral in de eerste seizoenen - is chuck zo'n manipulatieve, egocentrische kerel).. Die chemisty tijdens het acteren vliegt van het scherm.. Ik hou er echt van.
Maar stiekem ga ik er wel vanuit dat die zwangerschapstest wel van Blair is! Ze is gewoon in verwachting van Chuck.. Ben echt benieuwd naar seizoen 5!
Gast- Gast
Ik download het altijd via Torrentz, gaat ook goed. Engelse ondertitel erbij van bierdopje.com, dinsdag GG-dag!
Chuck is echt erg manipulatief.. Heerlijk toch! Always drama when Chuck's around! Maar ook wel leuk dat ie nu iets volwassener begint te worden. Oe, ik hoop dat de test van Blair is! En dan komt de vraag wie de vader is... Ik voorspel weer een hoop drama. De test zal niet van Serena zijn, die is vrij braaf geweest de laatste paar afleveringen..
Hoeveel nachtjes is het nog?
Chuck is echt erg manipulatief.. Heerlijk toch! Always drama when Chuck's around! Maar ook wel leuk dat ie nu iets volwassener begint te worden. Oe, ik hoop dat de test van Blair is! En dan komt de vraag wie de vader is... Ik voorspel weer een hoop drama. De test zal niet van Serena zijn, die is vrij braaf geweest de laatste paar afleveringen..
Hoeveel nachtjes is het nog?
Tunrida- Fluisteraar
Ze heeft het nog nooit met die prins gedaan.. Dus volgens mij moet het wel van chuck zijn.. (helemaal omdat er toen gezegt werd "three weeks later" ... en toen dus die test..
Jaah pff septemberr haha ik heb geen flauw idee ik ga vanaf augustus wel dagen tellen
Ik heb wel mijn favo filmpjes op youtube. Dit is er 1 van.
Jaah pff septemberr haha ik heb geen flauw idee ik ga vanaf augustus wel dagen tellen
Ik heb wel mijn favo filmpjes op youtube. Dit is er 1 van.
Gast- Gast
Oehh.. Dat filmpje! Heerlijk! Ik volg ook GG_quotes op twitter. Die posten leuke quotes en filmpjes.
Klopt ja, met de prins is ze nog niet naar bed gegaan volgens mij. Maar ja, de makers van Gossip Girl houden wel van een leuke plottwist. Wie weet... Ik begin vast met aftellen.
Klopt ja, met de prins is ze nog niet naar bed gegaan volgens mij. Maar ja, de makers van Gossip Girl houden wel van een leuke plottwist. Wie weet... Ik begin vast met aftellen.
Tunrida- Fluisteraar
Oooohhh ik loop al weer achter lees ik!
Ik download het ook altijd, en heb al een aantal afleveringen gezien van seizoen 4 maar nog niks met een zwangerschapstest!
Vanavond eerst maar eens de download aangooien
Ik download het ook altijd, en heb al een aantal afleveringen gezien van seizoen 4 maar nog niks met een zwangerschapstest!
Vanavond eerst maar eens de download aangooien
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
jaaa ergens zou ik het jammer vinden dat blair zwanger is van chuck omdat het een tikkie voorspelbaar is...
(ik kijk via hulu/sidereel, net als Glee, Greys Anatomy, Modern Family en How I met your mother -> ook een zwangere in de finale btw)
maar eigenlijk kan je er een soort van vanuit gaan dat het huwlijk niet doorgaat, anders hadden we allang ergens gelezen dat Blair eruit gaat toch?
(ik kijk via hulu/sidereel, net als Glee, Greys Anatomy, Modern Family en How I met your mother -> ook een zwangere in de finale btw)
maar eigenlijk kan je er een soort van vanuit gaan dat het huwlijk niet doorgaat, anders hadden we allang ergens gelezen dat Blair eruit gaat toch?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de boeken nooit gelezen maar de serie kijk ik wel, vanaf seizoen 2 ofzo ben ik begonnen.
Ik had verwacht dat het heel kinderachtig zou zijn maar ik vind het echt super!!
Krijg wel altijd commentaar van mn vriend want die vind er echt geen drol aan haha :p
Download ook altijd alles.. ik vind het echt vervelend om achter te lopen!
Ik had verwacht dat het heel kinderachtig zou zijn maar ik vind het echt super!!
Krijg wel altijd commentaar van mn vriend want die vind er echt geen drol aan haha :p
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Goochempie schreef:jaaa ergens zou ik het jammer vinden dat blair zwanger is van chuck omdat het een tikkie voorspelbaar is...
Leighton Meester doet nog 2 seizoenen mee, dan stopt ze ermee. Ik denk dat dan heel gossip girl wel kan stoppen eerlijk gezegt..
Haha ach, die voorspelbaarheid vind ik ook wel lekker.. Blair en Chuck horen gewoon bij elkaar
Gast- Gast
Possom schreef:Ik heb de boeken nooit gelezen maar de serie kijk ik wel, vanaf seizoen 2 ofzo ben ik begonnen.
haha mijn vriend kijkt het wel Maar wel pas als hij een hele DVD met 4 afleveringen kan downloaden.
Vanavond gaat hij 18/19/20/21 kijken.. Ik kijk weer lekker mee
Gast- Gast
Tsja, ik weet niet of Blair er uit gaat als ze trouwt met Louis, misschien gaan ze in NY wonen. Maar ze hoort bij Chuck! Voorspelbaarheid mag wel tot op zekere hoogte, anders word je helemaal gek van de rare verhaallijnen..
Ik vind het gewoon zo'n heerlijke serie! De knappe acteurs (de enige lelijkerds in de hele serie zijn Dorotha en Cyrus, haha), de mooie kleding, de luxe, de omgeving NY, de schemes and scandals. I love it!
Punk'd: dat je vriend meekijkt!! Die van mij krijg ik echt niet zo gek. Die kijkt sowieso nooit tv..
Ik vind het gewoon zo'n heerlijke serie! De knappe acteurs (de enige lelijkerds in de hele serie zijn Dorotha en Cyrus, haha), de mooie kleding, de luxe, de omgeving NY, de schemes and scandals. I love it!
Punk'd: dat je vriend meekijkt!! Die van mij krijg ik echt niet zo gek. Die kijkt sowieso nooit tv..
Tunrida- Fluisteraar
Punk'd schreef:
Leighton Meester doet nog 2 seizoenen mee, dan stopt ze ermee. Ik denk dat dan heel gossip girl wel kan stoppen eerlijk gezegt..
Haha ach, die voorspelbaarheid vind ik ook wel lekker.. Blair en Chuck horen gewoon bij elkaar
Neee Gossip Girl kan nooit stoppen, haha. Dan gaan we gewoon door met die nieuwe generatie (die je op het einde van seizoen vier zag, op de reünie op Constance)
Tunrida- Fluisteraar
die van mij kijkt ook hoor
maar het is niet z'n favo... dat zijn Greys anatomy en Modern Family
haha mijn vriend die kijkt gewoon stilletjes mee (ik ben om heeel eerlijk te zijn vaak de baas over de afstandsbediening) en dan een paar weken later zegt hij ineens 'Ohw leuk, verborgen gebreken komt vanavond!'
@ Punk'd, is ook zo dat chuck en blair bij elkaar horen... daarom geloofde ik al niks van die hele verloving
maar het is niet z'n favo... dat zijn Greys anatomy en Modern Family
haha mijn vriend die kijkt gewoon stilletjes mee (ik ben om heeel eerlijk te zijn vaak de baas over de afstandsbediening) en dan een paar weken later zegt hij ineens 'Ohw leuk, verborgen gebreken komt vanavond!'
@ Punk'd, is ook zo dat chuck en blair bij elkaar horen... daarom geloofde ik al niks van die hele verloving
Guus- Kletskop
Tunrida schreef:Punk'd schreef:
Neee Gossip Girl kan nooit stoppen, haha. Dan gaan we gewoon door met die nieuwe generatie (die je op het einde van seizoen vier zag, op de reünie op Constance)
haha nee dan stop ik met kijken als dat gebeurd, een serie is bijna nooit meer leuk als de orginele cast uit elkaar is gevallen
Guus- Kletskop
Ik ben ook verslaafd, haha! Als de aflevering in Amerika uit is download ik 'm ook meteen En heb hier ook alle seizoenen tot nu toe staan. Kan ook echt een marathon houden met een vriendin, haha.
Op internet had ik ook gelezen dat Blake en Ed er mee willen stoppen omdat zij zich willen focussen op de filmindustrie. Maar per wanneer dat is weet ik niet!
De test zal ook wel van Blair zijn en zwanger van Chuck. Ik denk dat die twee uiteindelijk wel bij elkaar komen 'en ze leefden nog lang en gelukkig' Maar dat is ooit!
Op internet had ik ook gelezen dat Blake en Ed er mee willen stoppen omdat zij zich willen focussen op de filmindustrie. Maar per wanneer dat is weet ik niet!
De test zal ook wel van Blair zijn en zwanger van Chuck. Ik denk dat die twee uiteindelijk wel bij elkaar komen 'en ze leefden nog lang en gelukkig' Maar dat is ooit!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Hier vind ik weer dat Ed niet wil stoppen: http://www.dose.ca/Westwick+Leaving+Gossip+Girl+After/4251835/story.html
Vind de naam Ed trouwens echt totaal niet bij hem passen! Wat vinden jullie trouwens van die cousin Charlie (of beter gezegd Ivy)?
Dit is trouwens ook een leuke website van GG, samenvattingen van afleveringen, reviews, quotes, enz. http://www.tvfanatic.com/shows/gossip-girl/
Vind de naam Ed trouwens echt totaal niet bij hem passen! Wat vinden jullie trouwens van die cousin Charlie (of beter gezegd Ivy)?
Dit is trouwens ook een leuke website van GG, samenvattingen van afleveringen, reviews, quotes, enz. http://www.tvfanatic.com/shows/gossip-girl/
Tunrida- Fluisteraar
Ik denk wel dat die schrijfster gelijk heeft. Seizoen 5 (en anders 6) zal wel het laatste seizoen worden. Er is daarna niets meer te vertellen.. Dan heeft iedereen het met iedereen gedaan, iedereen heeft alles gehad (van psychoses, tot anorexia tot weet ik veel wat haha).
Die Charlie vind ik echt vervelend.. opdondere naar waar ze vandaan komt
Die Charlie vind ik echt vervelend.. opdondere naar waar ze vandaan komt
Gast- Gast
Echt he, wat een stom wijf is dat. Komt even lekker alles weer verpesten! Ja, met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat er na nog 2 seizoenen GG niet veel meer in zal zitten qua verhaallijnen. Alhoewel GTST het ook al jaren volhoudt
Tunrida- Fluisteraar
Beter dat hij toch nog niet weg gaat
Charlie vind ik helemaal niets, haha. Vond het ook niet heel veel toevoegen moet ik eerlijk zeggen, dus ben benieuwd of het nog een andere wending krijgt als ze contact opzoekt met Georgina.
Het zal mij ook niets verbazen als het na seizoen 5 of 6 stopt. Op een gegeven moment heb je ook alles al gehad (net zoals bij Grey's) en moet je stoppen op je hoogtepunt. Als je te lang doorgaat is het allemaal niet meer sterk en loopt het met een sisser af.
Dan wordt het gewoon genieten van de acteurs in films, haha.
Charlie vind ik helemaal niets, haha. Vond het ook niet heel veel toevoegen moet ik eerlijk zeggen, dus ben benieuwd of het nog een andere wending krijgt als ze contact opzoekt met Georgina.
Het zal mij ook niets verbazen als het na seizoen 5 of 6 stopt. Op een gegeven moment heb je ook alles al gehad (net zoals bij Grey's) en moet je stoppen op je hoogtepunt. Als je te lang doorgaat is het allemaal niet meer sterk en loopt het met een sisser af.
Dan wordt het gewoon genieten van de acteurs in films, haha.
SnowWhite- Kletskop
SnowWhite schreef:Ik ben ook verslaafd, haha! Als de aflevering in Amerika uit is download ik 'm ook meteen :) En heb hier ook alle seizoenen tot nu toe staan. Kan ook echt een marathon houden met een vriendin, haha.
De test zal ook wel van Blair zijn en zwanger van Chuck. Ik denk dat die twee uiteindelijk wel bij elkaar komen 'en ze leefden nog lang en gelukkig' :P Maar dat is ooit!
Blake heeft volgens mij al heel wat films gemaakt, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het meeste lachwekkend. Ik bedoel, die film Piranha waar Vanessa in zat was echt een heule slechte film. En dan krijgt ze een award voor beste nieuwkomer.. dat soort dingen snap ik dan echt niet :O
Ik ben dus ook een beetje bang om de Roommate te gaan kijken haha. Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze super leuk in de serie, maar sommige filmkeuzes die ze maken daar snap ik dus echt niks van. Heeft iemand m al gezien trouwens, die film met Blair, the Roommate?
En serieus als Blair en Chuck niet bij elkaar komen ga ik gillen!
Oh en ik moest best lachen dat Chuck/Ed nu in een film zit die Chalet Girl heet, gaat ie van Gossip Girl naar Chalet Girl :p
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ik heb Blake alleen nog maar in Sisterhood of the traveling pants gezien.
The Roommate heb ik gezien, aparte rol zal ik maar zeggen. Zo slecht vond ik Leighton niet, maar je bent haar gewend als Blair Waldorf natuurlijk.
The Roommate heb ik gezien, aparte rol zal ik maar zeggen. Zo slecht vond ik Leighton niet, maar je bent haar gewend als Blair Waldorf natuurlijk.
SnowWhite- Kletskop
SnowWhite schreef:Ik heb Blake alleen nog maar in Sisterhood of the traveling pants gezien.
Dat is echt een superleuke fim Ik vind Ed echt zoooo sexy als hij zijn eigen accent weer aanneemt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is er gebeurd met Gossip Girl?
» New girl
» I kissed a girl and i liked it
» When I was just a little girl [fototopic]
» Scary little girl prank
» New girl
» I kissed a girl and i liked it
» When I was just a little girl [fototopic]
» Scary little girl prank