Pistorius, wat is daar gebeurd?
+7
Derpy
Minx
luisa
TukTuk
Rush
Alex
Sent
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pistorius, wat is daar gebeurd?
Zon bizar bericht, ik volg het al sinds het vorige week gebeurde. Toen dacht ik nog "het zal je maar gebeuren dat je je partner per ongeluk doodt, wat afschuwelijk!".
Het verhaal werd gaandeweg steeds gekker, toen die bebloede cricketbat, en vandaag de aanklacht voor moord (zie nu.nl) waarbij wat details vrijgegeven zijn, zoals dat hij het lichaam heeft versleept na de badkamerdeur opengebroken te hebben.
Wat denken jullie?
Het verhaal werd gaandeweg steeds gekker, toen die bebloede cricketbat, en vandaag de aanklacht voor moord (zie nu.nl) waarbij wat details vrijgegeven zijn, zoals dat hij het lichaam heeft versleept na de badkamerdeur opengebroken te hebben.
Wat denken jullie?
Sent- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12
Re: Pistorius, wat is daar gebeurd?
Ik denk dat hij zijn vriendin bewust om het leven heeft gebracht. Welk weldenkend persoon denkt serieus dat een inbreker zich verstopt in de badkamer waar hij geen kant op kan en schiet vervolgens lukraak vier keer door de deur, zonder zich te bedenken dat het misschien wel eens zijn vriendin zou kunnen zijn die in de badkamer is? Ik geloof er geen fuck van.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, gaandeweg ben ik daar ook in gaan geloven hoor. Echt een heel bizar verhaal.
(Sowieso, hoezo schiet je direct op een inbreker door een deur heen. Ik zou de deur dichthouden en de politie bellen ).
(Sowieso, hoezo schiet je direct op een inbreker door een deur heen. Ik zou de deur dichthouden en de politie bellen ).
Sent- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12
Sent schreef:Ja, gaandeweg ben ik daar ook in gaan geloven hoor. Echt een heel bizar verhaal.
Ook dat. Daarom geloof ik er dus geen reet van. Hij is zo schuldig als wat.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ze moest gewoon dood, denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik hoop nog altijd dat 'ie onschuldig is. Op zich heeft 'ie een aardig verhaal en komen er nog steeds her en der feiten binnen die weer worden ingetrokken of veranderd. Ik ben heel benieuwd.
Gast- Gast
Vind het ook een bizar verhaal, ergens "hoop" ik toch dat het een stom ongeluk was, het hele verhaal is zo'n bizar contrast met deze foto's
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Rood schreef:Ik hoop nog altijd dat 'ie onschuldig is. Op zich heeft 'ie een aardig verhaal en komen er nog steeds her en der feiten binnen die weer worden ingetrokken of veranderd. Ik ben heel benieuwd.
Mee eens.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
hoor net op het nieuws dat het pistool onder het bed lag aan de kant waar reeva sliep...
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dan moet het hem toch wel opgevallen zijn dat zij niet in bed lag lijkt me.Minx schreef:hoor net op het nieuws dat het pistool onder het bed lag aan de kant waar reeva sliep...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij mijn vroegere buren hebben ze ingebroken door de ruit van de badkamer in te tikken en daardoor naar binnen te klimmen, dus dat zou nog kunnen, maar als je iets hoort in huis, stoot je toch degene die naast je ligt aan om te vragen of hij/zij ook iets hoort? Het valt je vast op dat diegene er niet meer ligt.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ik vind het zo'n gek verhaal, en ik vind het ook echt moeilijk om er een mening over te vormen. Ik hoop dat het bizar ongeluk was, maar ik krijg ergens ook gekke kriebels in mijn onderbuik, dat het wel een heel bizar ongeluk zou zijn, en dat het bijna niet mogelijk is om dit 'per ongeluk' te doen.
Overigens krijg ik naar aanleiding van dit topic zin om te discussieren over Ernst Louwes, kennen jullie hem nog? Van de Deventer Moordzaak.
Overigens krijg ik naar aanleiding van dit topic zin om te discussieren over Ernst Louwes, kennen jullie hem nog? Van de Deventer Moordzaak.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja. Mijn moeder heeft samengewerkt met de man van die weduwe. Zij is ervan overtuigd dat die klusjesman het heeft gedaan.Elliot schreef:Ik vind het zo'n gek verhaal, en ik vind het ook echt moeilijk om er een mening over te vormen. Ik hoop dat het bizar ongeluk was, maar ik krijg ergens ook gekke kriebels in mijn onderbuik, dat het wel een heel bizar ongeluk zou zijn, en dat het bijna niet mogelijk is om dit 'per ongeluk' te doen.
Derpy- Prater
Oh echt Derpy! Wat bizar, da's toch wel dichtbij ineens. Ik vind dat ook zo'n lastige situatie. Ik heb veel dossiers gelezen, en ook dat boek van Ernst Louwes zelf, en ik vind hem toch ook wel erg verdacht hoor. Het is allemaal net te toevallig. Maar inderdaad, die klusjesman staat op een gedeelde eerste plaats qua verdachten.
Elliot- Ratel
Ik moet bij zijn naam steeds aan 'Pistolius' denken
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Maar was zijn boek niet juist bedoeld om zichzelf minder verdacht te maken? Ik weet het ook niet, het is allemaal verdacht.Elliot schreef:Oh echt Derpy! Wat bizar, da's toch wel dichtbij ineens. Ik vind dat ook zo'n lastige situatie. Ik heb veel dossiers gelezen, en ook dat boek van Ernst Louwes zelf, en ik vind hem toch ook wel erg verdacht hoor. Het is allemaal net te toevallig. Maar inderdaad, die klusjesman staat op een gedeelde eerste plaats qua verdachten.
Ik heb pas de docu The Staircase 2 gezien, over een man die wordt veroordeeld wegens de moord op zijn vrouw, maar zegt dat hij het niet heeft gedaan.
Derpy- Prater
Ja dat boek is heel erg vanuit een slachtofferrol geschreven, het is een soort opsomming van alle misstappen die het OM volgens hem hebben begaan. Niet echt een betrouwbare bron denk ik
Elliot- Ratel
Nu moet de rechercheur van die zaak zelf voorkomen omdat die ook wordt verdacht van moord. In elk geval betrokken bij een schietincident.
Het verhaal wordt steeds raarder.
Het verhaal wordt steeds raarder.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Hij mag zijn proces thuis afwachten.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn haar, wat is er gebeurd?!
» Wat is er gebeurd met Gossip Girl?
» Daar is hij dan!
» Kerstverhaal, wie weet het volledig en is het waar gebeurd?
» tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.
» Wat is er gebeurd met Gossip Girl?
» Daar is hij dan!
» Kerstverhaal, wie weet het volledig en is het waar gebeurd?
» tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: