overlijden
+6
Lejow
lieke89
rapa nui
L!ND@
FireButterfly
TwistedAngel
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
overlijden
Zojuist krijg ik het bericht dat mijn nicht is bevallen. helaas wisten zij/wij sinds gisteren dat ze een dood kindje op de wereld zouden brengen.
Nu wil ik hen graag een kaartje sturen, maar weet niet wat ik er in moet zetten.Wie kan mij helpen?
Nu wil ik hen graag een kaartje sturen, maar weet niet wat ik er in moet zetten.Wie kan mij helpen?
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Re: overlijden
Ik zou ze heel veel sterkte wensen met het verlies van hun kindje.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
+1FireButterfly schreef:Ik zou ze heel veel sterkte wensen met het verlies van hun kindje.
Gecondoleerd meid. Ik heb het van dichtbij meegemaakt helaas. Mijn zwager en schoonzusje hebben hun kindje ook levenloos op de wereld gezet. Wij hebben toen een mooie kaart gekocht om ze sterkte te wensen, maar ook om onze gevoelens naar hun te uitten. Meer kan je helaas ook niet doen, behalve er voor ze te zijn. Sterkte!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt geloof ik ook kaartjes die hier speciaal op van toepassing zijn. Verder zou ik ze inderdaad heel veel sterkte toe wensen en dat je in gedachten bij ze bent.
Gast- Gast
Een collega van me heeft samen met vrienden een tekst van Blof gebruikt voor een advertentie toen andere vrienden van hun een doodgeboren kindje kregen: Zo mooi:
Alle deuren stonden open,
je kwam eraan.
En alles was er klaar voor;
We maakten de gebaren die je maakt als iemand welkom is.
Zo welkom dat het bijna pijn doet,
de pijn van het er bijna zijn.
Zo mooi,
je was zo mooi,
zo mooi.
Je had nog mooier mogen worden maar je kon het niet.
En wij blijven altijd op je wachten.
je kwam eraan.
Zo mooi,
je was zo mooi,
zo mooi.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Een collega van me heeft samen met vrienden een tekst van Blof gebruikt voor een advertentie toen andere vrienden van hun een doodgeboren kindje kregen: Zo mooi:
je kwam eraan.
Zo mooi,
je was zo mooi,
zo mooi.
Die wilde ik inderdaad ook al noemen.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
wauw dat is wel een heel mooie tekst...
We zijn wel even met beide voeten op de grond gezet, mijn zus is nu zwanger, ongeveer 16 weken nu van een tweeling.. Dan mag je wel in je handen knijpen dat het nu goed gaat.. maar je weet nu even heel goed dat het later nog mis kan gaan. dit kindje is 18 dec geboren, ze waren 18 jan uitgerekend..
We zijn wel even met beide voeten op de grond gezet, mijn zus is nu zwanger, ongeveer 16 weken nu van een tweeling.. Dan mag je wel in je handen knijpen dat het nu goed gaat.. maar je weet nu even heel goed dat het later nog mis kan gaan. dit kindje is 18 dec geboren, ze waren 18 jan uitgerekend..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
wat ontzettend verdrietig! Mensen in mijn omgeving hebben dat ook eens meegemaakt. Ik heb hen destijds een kaart gestuurt met een christelijk gedichtje omdat ik wist dat zij erg gelovig waren. Later hebben ze ook gezegt dat ze veel aan dat gedichtje hebben gehad. Maarja, dit soort dingen blijven moeilijk
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Oh bah, wat een verdrietig en naar nieuws zeg
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gecondoleerd!
Ik vind dit altijd zo verdrietig. Zou zelf ook niet goed weten wat ik dan op een kaartje moet zetten.
Ik vind dit altijd zo verdrietig. Zou zelf ook niet goed weten wat ik dan op een kaartje moet zetten.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Ik heb wel eens een kaart gestuurd met ongeveer deze tekst:
We zijn diep geschokt door het onverwachte overlijden van ..... Woorden schieten tekort bij dit
enorme verdriet.
We denken aan jullie en wensen jullie kracht, moed en vooral steun bij elkaar
We zijn diep geschokt door het onverwachte overlijden van ..... Woorden schieten tekort bij dit
enorme verdriet.
We denken aan jullie en wensen jullie kracht, moed en vooral steun bij elkaar
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Pfff, rillingen over m'n rug. Wat ontzettend naar en verdrietig! Gecondoleerd!
De tekst van Blof die ik hier zag is wel heel mooi.
En wat Nora schrijft ook.
De tekst van Blof die ik hier zag is wel heel mooi.
En wat Nora schrijft ook.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik vind dit zo verdrietig altijd
Ik ook. Dan staat iets heel moois en iets heel triests ineens zo dicht bij elkaar
Gast- Gast
Ik zou er iets persoonlijks opzetten en niet zo'n standaard tekst. Iets wat uit je hart komt. Ik lees nog wel eens de kaarten die ik heb gekregen na het overlijden van mijn zoon. Dat doet me toch nog best veel.
Gast- Gast
yvonne schreef:Ik zou er iets persoonlijks opzetten en niet zo'n standaard tekst. Iets wat uit je hart komt. Ik lees nog wel eens de kaarten die ik heb gekregen na het overlijden van mijn zoon. Dat doet me toch nog best veel.
Wat ik altijd moeilijk vind is, je bent toch ouders geworden. Ik zou daar in zo'n situatie ook wat over willen schrijven, maar wat is dan een fijne manier?
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Inderdaad iets persoonlijks. Er zijn veel mooie gedichtjes te vinden maar juist aan persoonlijke woorden heb je zo veel. Schrijf op wat het met je doet, desnoods dat je er geen woorden voor hebt. Dat je er voor ze bent, aan ze denkt of wat dan ook. Wat zullen zij het moeilijk hebben. Jij ook sterkte meis .
Gast- Gast
Wat vreselijk Iets persoonlijks zal ze meer raken dan een gedicht, denk ik. Ik zou geen standaard zinnen gebruiken, maar echt iets vanuit je hart laten komen. Sterkte
Gast- Gast
Youandi schreef:Wat vreselijk Iets persoonlijks zal ze meer raken dan een gedicht, denk ik. Ik zou geen standaard zinnen gebruiken, maar echt iets vanuit je hart laten komen. Sterkte
+1
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Soortgelijke onderwerpen
» Overlijden grootouder
» Mijn moeder gaat overlijden
» Overlijden collega?
» Bekende Nederlanders die overlijden.
» Mijn oma gaat overlijden
» Mijn moeder gaat overlijden