Overlijden collega?
+5
sterremaan
Jerry
minoessepoes
TGR
Bubbelicious
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Overlijden collega?
Lieve allemaal,
Vorige week kregen wij te horen dat een collega van mij was in elkaar gestort, en na onderzoek bleek dat hij meerdere hersentumoren had. Nu worden we straks bij elkaar geroepen omdat hij inmiddels niet meer aanspreekbaar is en het dus heel snel gaat. Nu ben ik hier zo ontzettend verdrietig over, maar het lijkt wel alsof dat not-done is, momdat het 'maar' een collega is. NU is het ook vooral een mannenwereld, maar ik weet dus niet zo goed hoe ik met dit verdriet om moet gaan. Ik heb mn collega vorige week wel een brief gestuurd, maar naar het ziekenhuis en daar lag hij inmiddels niet meer. Volgens mij wordt dit wel doorgestuurd, maar ik ben bang dat hij hier niets meer van mee heeft meegekregen.
Sorry, ik weet dat jullie hier ook niets mee kunnen, maar ik voel me zo radeloos
Vorige week kregen wij te horen dat een collega van mij was in elkaar gestort, en na onderzoek bleek dat hij meerdere hersentumoren had. Nu worden we straks bij elkaar geroepen omdat hij inmiddels niet meer aanspreekbaar is en het dus heel snel gaat. Nu ben ik hier zo ontzettend verdrietig over, maar het lijkt wel alsof dat not-done is, momdat het 'maar' een collega is. NU is het ook vooral een mannenwereld, maar ik weet dus niet zo goed hoe ik met dit verdriet om moet gaan. Ik heb mn collega vorige week wel een brief gestuurd, maar naar het ziekenhuis en daar lag hij inmiddels niet meer. Volgens mij wordt dit wel doorgestuurd, maar ik ben bang dat hij hier niets meer van mee heeft meegekregen.
Sorry, ik weet dat jullie hier ook niets mee kunnen, maar ik voel me zo radeloos
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Overlijden collega?
O jee wat een ontzettende rot situatie.
En ik vind niet dat het not done is dat je er zoveel verdriet om hebt. Het gaat er toch om wat voor een band je met elkaar hebt ?
Ik weet dat wanneer een collega van mij komt te overlijden (wat niet te hopen is) en of dat nu een man of vrouw is, ik er ontzettend stuk van zou zijn !
Meid heel veel sterkte !
En ik vind niet dat het not done is dat je er zoveel verdriet om hebt. Het gaat er toch om wat voor een band je met elkaar hebt ?
Ik weet dat wanneer een collega van mij komt te overlijden (wat niet te hopen is) en of dat nu een man of vrouw is, ik er ontzettend stuk van zou zijn !
Meid heel veel sterkte !
Gast- Gast
Zijn vrouw/man, vriendin/vriend of familie een kaartje sturen, of dezelfde brief.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind het niet gek dat zoiets je ontzettend raakt. Hoewel je je collega's misschien niet uitkiest, breng je vaak meer tijd in de week met ze door dan met je vrienden bijvoorbeeld. En als iemand zo snel zo ziek wordt en wegvalt is dat natuurlijk ook een hele schok en heel heftig. Dus wat mij betreft zijn je gevoelens totaal niet not-done.
Veel sterkte ermee! En wat TGR ook al zegt, een kaartje naar de familie sturen als je dat prettig vind.
Veel sterkte ermee! En wat TGR ook al zegt, een kaartje naar de familie sturen als je dat prettig vind.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
iedereen gaat anders om met een verdrietige situatie. Dat jij hiervan van slag bent is helemaal niet raar en je moet het uiten van jouw gevoelens niet laten afhangen van hoe andere mensen dit doen... Sterkte
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is heel erg heftig. En het is dan ook niet gek, dat je met een verschrikkelijk verdrietig gevoel zit. Brieven en post word doorgestuurd, maar tja je weet inderdaad niet of hij het dan gelezen heeft.
Maar misschien een troost. Zijn familie leest het wel.
Misschien dat je, je verdriet op papier kunt zetten. Vaak zeggen woorden veel meer. En het opsturen naar de familie. Zodat je misschien hopelijk jouw verdriet ook een klein beetje plek kunt geven. Heel erg veel sterkte
Maar misschien een troost. Zijn familie leest het wel.
Misschien dat je, je verdriet op papier kunt zetten. Vaak zeggen woorden veel meer. En het opsturen naar de familie. Zodat je misschien hopelijk jouw verdriet ook een klein beetje plek kunt geven. Heel erg veel sterkte
Wat heftig zeg! Iedereen gaat weer anders om met verdriet en ik kan me voorstellen dat dit je heel erg raakt. Misschien kan je het ziekenhuis bellen om te vragen of het wordt doorgestuurd en anders alsnog naar z'n huisadres sturen.
Sterkte!
Sterkte!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
ook ik vind het normaal dat je je zo voelt.
zoals minoessepoes al zegt, je brengt heel veel tijd door met collega's, dus heb je er toch een soort van band mee, en hoort hij in je leven. het zal toch raar zijn als hij er straks niet meer is.
dus doen wat je zelf wilt!
zoals minoessepoes al zegt, je brengt heel veel tijd door met collega's, dus heb je er toch een soort van band mee, en hoort hij in je leven. het zal toch raar zijn als hij er straks niet meer is.
dus doen wat je zelf wilt!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik zit met tranen jullie berichten te lezen. Wat een ontzettende lieve berichten zeg! Heel erg bedankt, ik heb hier echt heel veel aan gehad
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Ik vind het sowieso wel logisch dat je door zo'n gebeurtenis geraakt wordt, niet alleen omdat je diegene kent, maar ook omdat het gewoon heel schokkend is als iemand zo kortgeleden nog rondliep alsof er niks aan de hand was en het dan vervolgens zo snel gaat. Als dat ook nog eens in je directe omgeving gebeurt dan komt zoiets opeens wel heel dichtbij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Natuurlijk mag jij verdriet hebben. Je werkt in een mannenwereld, misschien dat zij zich naar elkaar toe stoer opstellen. Maar ik kan me niet voorstellen dat zij er geen verdriet van hebben en ik kan me ook niet voorstellen dat zij het raar zullen vinden wanneer jij je emoties toont. Misschien is het voor hun juist wel een opening om dit ook te kunnen/durven.
Op mijn afdeling is een jaar of vijf geleden ook een collega overleden, ze pleegde zelfmoord. Ik werkte daar toen nog niet en ken haar ook niet, maar het heeft mijn collega's diep geraakt en veel verdriet gedaan. Haar naam valt nog regelmatig, ook onder de mannelijke collega's.
Op mijn afdeling is een jaar of vijf geleden ook een collega overleden, ze pleegde zelfmoord. Ik werkte daar toen nog niet en ken haar ook niet, maar het heeft mijn collega's diep geraakt en veel verdriet gedaan. Haar naam valt nog regelmatig, ook onder de mannelijke collega's.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» overlijden
» Overlijden grootouder
» Mijn moeder gaat overlijden
» Bekende Nederlanders die overlijden.
» Mijn oma gaat overlijden
» Overlijden grootouder
» Mijn moeder gaat overlijden