Welk boek lees jij nu?
+187
Maris82
Guusje
Destino
Auxo
Dikkie Dik
Enelya
Printje
Jip
Willem
Bisq
Cow
Sorella
luenca
Moira
L!ND@
June
*Bloempje*
Kaninchen
Fortissimo
eigenwijs
Aardbei
Isis
SaS
Takkie
Bimbam
Appeltje
Ragazza
Benthe
_Mashimaro_
PeperMunt
Sazzle
Evalynn
sokpop
Shopaholic
Linnie1985
Snirp
Green_Pepper
Ella
Starla
Vino
Katrien
Star007
Océane
Zwerver
Lonely Goatherd
madam
Ilovethe90s
Manderijn
burritosaus
Sam
Blond
Hoochie
Arwyn
Bolleke
Susan
Zonnetje
Elliot
Verona
Linda
Antibes
Sissi
Aziraphale
Vogeltje
Rizzo
bloemenmeisje
Mari
Nala
applestar
Erza Scarlet
Slakje
Sunshine
IlikeBali
Shopelle
Parisienne
Melis1985
Niki
Annemoontje
TukTuk
Dolphinne
*Lookie*
Red Velvet
SuperGrover
Pompoen
kippiee
Jezzie
sanne-84
Ilargi
Le Chat Noir
heartsdale
ChocoChip
Aagje!
Rebecca
Herfstblaadjes
Gympie
dolfijntje24
Leine
Phileine
Jerry
Snoes
Bosjesvrouw
Coco
troela
Lady Starstruck
_Cyn_
Winegum
nina
Middleme
SoGood
Kqip
Jade
dolfijn1982
Ellusss
Filoria
TNMN
Japie
SarahKey
Cherry Darling
anne87
Guus
Fiwen
Elysia
sweetgirl
mosio
boekenwurm83
SleepingBeauty
Caresses
Puzzle
Kerel
SnowWhite
Tullow
Poisongirl
Polly
M@niek
Tinus
Tesss
Ooh La La!
CarpeDiem
PrimaBella
Inge
Frappuccino
ThinkPink
Sweety
Muurvlindertje
dr_oupy
Stuiterbal
silly-one
Zora
Minx
Chocoholic
Sterre
Fem
Blair
patjuhhh
Bay
Suus
Error
rianne27
_Lacey_
Shy
Cheesegirl
Erin
Tyrael
Oasis
mo-lola
Eliesje
Raindrop
Caramba
Silver
bolus26
Pannetoet
litllejoy
Lady4
Sushi
FireButterfly
Sugarfall
rapa nui
Marin
Yael
Summerlovin
Bliss
Lotus
girli
Jeanette
Kaat
Burn
Salander
Atelier Madame
191 plaatsers
Pagina 4 van 44
Pagina 4 van 44 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 24 ... 44
Re: Welk boek lees jij nu?
Birgit schreef:
Kon er niet goed inkomen, ligt nu op de stapel gelezen.
Nu bezig in
Christianna is een moderne jonge vrouw, zoals zovele andere. Het enige verschil is dat zij prinses van een Europees vorstendom is. Haar toekomst lijkt uitgestippeld, maar zij wil zich inzetten om armoede en ellende te bestrijden. Ze vertrekt naar een vluchtelingenkamp in Afrika. Daar houdt ze haar afkomst angstvallig geheim, ook voor de jonge arts Parker Williams met wie ze samenwerkt.
Christiannas verlangen naar vrijheid neemt echter een gevaarlijke wending wanneer het kamp aangevallen wordt. In een schokkend moment verandert haar leven zoals ze nooit had kunnen voorzien.
Gast- Gast
Ik lees Jodi Picoult - De andere zoon op mijn ereadertje:
Mooi en fascinerend boek, zie je ook eens hoe het eraantoe gaat in het hoofd van een autistische jongen.
Mooi en fascinerend boek, zie je ook eens hoe het eraantoe gaat in het hoofd van een autistische jongen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Eclipse van Stephanie Meyer.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik ga ook beginnen in het boek 'Zoek het maar uit' van Chantal van Gastel. Hoor er erg positieve verhalen over, dus ben heel benieuwd!
Fem- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 20-11-11
Oh die wil ik ook nog wel lezen Babydoll.
Ik ga in dit boek beginnen..
Ik ga in dit boek beginnen..
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Helen Vreeswijk- Loverboys
Mo is knap, spannend en een beetje mysterieus. Mo is een loverboy, hij is doelbewust op zoek naar jonge meisjes die zich niet goed in hun vel voelen en niet al te stevig in de schoenen staan. Mo overlaadt hen met cadeaus en doet alles om de meisjes naar de zin te maken. Ze worden allebei smoorverliefd op hem en dat is precies wat hij wil. Hij speelt de twee vriendinnen tegen elkaar uit, maar de meiden willen hem niet teleurstellen en zeker niet verliezen. Om te bewijzen dat ze van hem houden, gaan ze ver. Veel te ver. Door toedoen van Mo komen ze in de prostitutie terecht. Dan volgt een barre strijd om te ontsnappen aan zijn terreur.
Opzich wel een mooi boek, makkelijk door te lezen maar vind het zelf nogal met kindertaal geschreven.
Mo is knap, spannend en een beetje mysterieus. Mo is een loverboy, hij is doelbewust op zoek naar jonge meisjes die zich niet goed in hun vel voelen en niet al te stevig in de schoenen staan. Mo overlaadt hen met cadeaus en doet alles om de meisjes naar de zin te maken. Ze worden allebei smoorverliefd op hem en dat is precies wat hij wil. Hij speelt de twee vriendinnen tegen elkaar uit, maar de meiden willen hem niet teleurstellen en zeker niet verliezen. Om te bewijzen dat ze van hem houden, gaan ze ver. Veel te ver. Door toedoen van Mo komen ze in de prostitutie terecht. Dan volgt een barre strijd om te ontsnappen aan zijn terreur.
Opzich wel een mooi boek, makkelijk door te lezen maar vind het zelf nogal met kindertaal geschreven.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik lees nu De laatste Mazurka van Andrew Tarnowski
Op de ochtend van de jacht stond Sophie naast Andrew in de sneeuw, gehuld in bontjas en hoed onder een stralendblauwe hemel. In de verte jankten de honden en schreeuwden de drijvers. Toen bukte Andrew en schreef met zijn vinger in de sneeuw 'Kocham Cie'. Ik hou van je.
Vóór 1945 was Polen een bijna tolstojaanse wereld van wolvenjachten en extravagante overvloed naast schrijnende armoede, in een landschap van wuivende graanvelden en donkere bossen. Gebroken door de oorlog werd het door het communisme gereduceerd tot een grauwe uniformiteit en ging een levenswijze voor altijd verloren.
In deze dramatische kroniek die leest als een roman verhaalt Andrew Tarnowski over de opkomst en ondergang van zijn aristocratische Poolse familie, die in de loop van de twintigste eeuw wordt verscheurd door de twee wereldoorlogen en bittere interne spanningen. Hun vaderland geruïneerd door invasie en tirannie, moeten de Tarnowski's strijden tegen onteigening en ballingschap, jaloezie, verborgen liefdesgeheimen en verraad.
Op eerlijke, tedere en soms pijnlijke wijze brengt de auteur De laatste Mazurka tot leven. in een exotische setting, rijk aan detail en vurige personages, loopt de tumulteuze geschiedenis van een dynastie (met een fikse scheut wodka) parallel aan de perikelen van het twintigste eeuwse Polen.
Op de ochtend van de jacht stond Sophie naast Andrew in de sneeuw, gehuld in bontjas en hoed onder een stralendblauwe hemel. In de verte jankten de honden en schreeuwden de drijvers. Toen bukte Andrew en schreef met zijn vinger in de sneeuw 'Kocham Cie'. Ik hou van je.
Vóór 1945 was Polen een bijna tolstojaanse wereld van wolvenjachten en extravagante overvloed naast schrijnende armoede, in een landschap van wuivende graanvelden en donkere bossen. Gebroken door de oorlog werd het door het communisme gereduceerd tot een grauwe uniformiteit en ging een levenswijze voor altijd verloren.
In deze dramatische kroniek die leest als een roman verhaalt Andrew Tarnowski over de opkomst en ondergang van zijn aristocratische Poolse familie, die in de loop van de twintigste eeuw wordt verscheurd door de twee wereldoorlogen en bittere interne spanningen. Hun vaderland geruïneerd door invasie en tirannie, moeten de Tarnowski's strijden tegen onteigening en ballingschap, jaloezie, verborgen liefdesgeheimen en verraad.
Op eerlijke, tedere en soms pijnlijke wijze brengt de auteur De laatste Mazurka tot leven. in een exotische setting, rijk aan detail en vurige personages, loopt de tumulteuze geschiedenis van een dynastie (met een fikse scheut wodka) parallel aan de perikelen van het twintigste eeuwse Polen.
Gast- Gast
Ik heb net twee boeken gekocht: Bonita Avenue van Peter Buwalda en Hhhh (Himmlers hersens heten Heydrich) van Laurent Binet.
Gast- Gast
Ik ben net begonnen in Bella Italia van Suzanne Vermeer. Lang geleden dat ik een thriller heb gelezen, dus ik ben benieuwd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was bezig in Het huis waar jij van hield van Tatiana de Rosnay maar heb m na 100 pagina's teruggebracht naar de bieb. Kwam er niet doorheen.
Gast- Gast
Deze:
Ik zag dat boek liggen en herinnerde me dat Lady4 deze serie (women's murder club) aanraadde. Hij leest wel lekker, een beetje als een CSI aflevering.
Ik zag dat boek liggen en herinnerde me dat Lady4 deze serie (women's murder club) aanraadde. Hij leest wel lekker, een beetje als een CSI aflevering.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb dit weekend Verblind van Mel Wallis de Vries gelezen, was wel spannend en las wel lekker weg, net als haar andere boeken. Verder Zadelpijn en ander damesleed van Liza van Sambeek, was wel een leuk boek, maar ik vond het wel een beetje een mutsenclubje, dat irriteerde me wel een beetje af en toe.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik lees nu Weerzin van René Appel. Moet wel echt tijd maken om te lezen.. maar als ik eenmaal bezig ben
Gast- Gast
Ik ben sinds een paar dagen geleden begonnen met the Mind Gym: Relaties.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik lees nu 2 boeken door elkaar:
- De afrekening van Michael Robotham
- Eva braun - leven met Hitler van Heike Gortemaker
- De afrekening van Michael Robotham
- Eva braun - leven met Hitler van Heike Gortemaker
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Lauren Weisberger - Champagne in Chateau Marmont. Ben pas net begonnen dus nog geen idee wat ik ervan vind.
Gast- Gast
Nu bezig in;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lees nu Het monsterverbond van Carolien Roodvoets, gewoon wel interessant.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ík ga vandaag beginnen in
Roos is veertien. Ze voelt zich onzeker over zichzelf, over haar lichaam en over haar verliefdheid op een populaire jongen van school. Wanneer er een nieuw meisje in de klas komt, wordt Roos nog onzekerder. Dan begint ook de chaos in haar hooft. Ze begrijpt steeds minder van zichzelf, trekt zich meer en meer terug en maakt met iedereen ruzie. Ze vindt zichzelf dik, veel te dik en besluit drastisch te gaan lijnen. Eerst door niet meer te snoepen, dan door minder te eten en ten slotte door over te geven, laxeermiddelen te gebruiken en fanatiek te gaan sporten. Eindelijk heeft Roos het gevoel dat ze haar leven weer onder controle heeft. Op school haalt ze alleen nog maar goede cijfers. Ze voelt zich gesteund door pro-ana sites op internet, die haar enige echte contact met de buitenwereld vormen. Roos wordt dunner en dunner, maar ze heeft niet door dat haar leven in gevaar komt.
Roos is veertien. Ze voelt zich onzeker over zichzelf, over haar lichaam en over haar verliefdheid op een populaire jongen van school. Wanneer er een nieuw meisje in de klas komt, wordt Roos nog onzekerder. Dan begint ook de chaos in haar hooft. Ze begrijpt steeds minder van zichzelf, trekt zich meer en meer terug en maakt met iedereen ruzie. Ze vindt zichzelf dik, veel te dik en besluit drastisch te gaan lijnen. Eerst door niet meer te snoepen, dan door minder te eten en ten slotte door over te geven, laxeermiddelen te gebruiken en fanatiek te gaan sporten. Eindelijk heeft Roos het gevoel dat ze haar leven weer onder controle heeft. Op school haalt ze alleen nog maar goede cijfers. Ze voelt zich gesteund door pro-ana sites op internet, die haar enige echte contact met de buitenwereld vormen. Roos wordt dunner en dunner, maar ze heeft niet door dat haar leven in gevaar komt.
Gast- Gast
Ik ben éindelijk Shadow of the Wind aan het lezen van Carlos Ruiz Zafon. Mooi boek! En bij m'n vriend thuis lees ik Een Keukenmeiden Roman.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Ik ben éindelijk Shadow of the Wind aan het lezen van Carlos Ruiz Zafon. Mooi boek! En bij m'n vriend thuis lees ik Een Keukenmeiden Roman.
Dat is echt een van mijn lievelingsboeken! Heb er heel erg van genoten.
Ik heb net deze gekocht:
Door de beschrijving lijkt 'ie me heel mooi, maar ik las net in reviews dat 'ie traag en saai blijkt. Ik ben benieuwd!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 4 van 44 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 24 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek lees jij nu?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
Pagina 4 van 44
Permissies van dit forum: