Welk boek lees jij nu?
+187
Maris82
Guusje
Destino
Auxo
Dikkie Dik
Enelya
Printje
Jip
Willem
Bisq
Cow
Sorella
luenca
Moira
L!ND@
June
*Bloempje*
Kaninchen
Fortissimo
eigenwijs
Aardbei
Isis
SaS
Takkie
Bimbam
Appeltje
Ragazza
Benthe
_Mashimaro_
PeperMunt
Sazzle
Evalynn
sokpop
Shopaholic
Linnie1985
Snirp
Green_Pepper
Ella
Starla
Vino
Katrien
Star007
Océane
Zwerver
Lonely Goatherd
madam
Ilovethe90s
Manderijn
burritosaus
Sam
Blond
Hoochie
Arwyn
Bolleke
Susan
Zonnetje
Elliot
Verona
Linda
Antibes
Sissi
Aziraphale
Vogeltje
Rizzo
bloemenmeisje
Mari
Nala
applestar
Erza Scarlet
Slakje
Sunshine
IlikeBali
Shopelle
Parisienne
Melis1985
Niki
Annemoontje
TukTuk
Dolphinne
*Lookie*
Red Velvet
SuperGrover
Pompoen
kippiee
Jezzie
sanne-84
Ilargi
Le Chat Noir
heartsdale
ChocoChip
Aagje!
Rebecca
Herfstblaadjes
Gympie
dolfijntje24
Leine
Phileine
Jerry
Snoes
Bosjesvrouw
Coco
troela
Lady Starstruck
_Cyn_
Winegum
nina
Middleme
SoGood
Kqip
Jade
dolfijn1982
Ellusss
Filoria
TNMN
Japie
SarahKey
Cherry Darling
anne87
Guus
Fiwen
Elysia
sweetgirl
mosio
boekenwurm83
SleepingBeauty
Caresses
Puzzle
Kerel
SnowWhite
Tullow
Poisongirl
Polly
M@niek
Tinus
Tesss
Ooh La La!
CarpeDiem
PrimaBella
Inge
Frappuccino
ThinkPink
Sweety
Muurvlindertje
dr_oupy
Stuiterbal
silly-one
Zora
Minx
Chocoholic
Sterre
Fem
Blair
patjuhhh
Bay
Suus
Error
rianne27
_Lacey_
Shy
Cheesegirl
Erin
Tyrael
Oasis
mo-lola
Eliesje
Raindrop
Caramba
Silver
bolus26
Pannetoet
litllejoy
Lady4
Sushi
FireButterfly
Sugarfall
rapa nui
Marin
Yael
Summerlovin
Bliss
Lotus
girli
Jeanette
Kaat
Burn
Salander
Atelier Madame
191 plaatsers
Pagina 24 van 44
Pagina 24 van 44 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44
Re: Welk boek lees jij nu?
Vijftig tinten grijs.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween. Tot nu toe een erg leuk boek!
Gast- Gast
Birgit schreef:Hier even een weekje zonder boek maar er liggen er al 2 klaar voor de busreis van volgende week:
In De ooggetuige speelt het zichtvermogen een belangrijke rol. Een jonge slechtziende vrouw is getuige van een overval met dodelijke afloop. Hoe goed heeft zij de daders kunnen zien? Wat doen de daders als ze vernemen dat zij niet blind is maar slechtziend?
'Hij was mama's favoriet. Ik was zijn kleine zusje, en zijn slachtoffer,' aldus Vicky Jaggers. Hun moeder aanbad de grond waarop David liep en hij kon nooit iets kwaad doen. Ook Vicky was als klein meisje dol op haar grote broer. Tot hij Vicky op de ergst denkbare manier verraadde. Hij verkrachtte haar meerdere malen en bedreigde haar met de afschuwelijkste dingen om te voorkomen dat ze iemand vertelde over de hel waar hij haar doorheen liet gaan. Op haar twaalfde kwam Vicky er achter dat ze zwanger was van haar broer, die dan zeventien is, maar ze was zo bang dat ze tegen iedereen loog over de vader. Achttien jaar lang hield ze haar mond, tot haar broer zo'n groot gevaar was geworden voor de vrouwen in zijn omgeving, dat ze niet anders kon dan haar verhaal vertellen. Zoals David zelf in zijn proces zei: 'Ik ben gewoon slecht. Ik had op mijn zeventiende al hulp moeten krijgen, maar niemand hielp.' In 2005 werd hij veroordeeld tot levenslang. Ik was zijn kleine zusje is Vicky's aangrijpende en dappere verhaal, waarmee ze hoopt dit hoofdstuk van haar leven af te sluiten.
Behalve deze, ook nog gelezen in de vakantie:
http://www.bol.com/nl/p/oversteken/1001004008503894/
http://www.bol.com/nl/p/in-mijn-dromen/9200000001287348/
http://www.bol.com/nl/p/een-goede-vrouw/1001004010970080/
http://www.bol.com/nl/p/geheimen/1001004006435884/
http://www.bol.com/nl/p/isabelle/1001004010965864/
http://www.bol.com/nl/p/in-het-maanlicht/1001004010968624/
Gast- Gast
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net het boek van René van der Gijp uit. Vanavond begin ik in Karin Slaughter - Gevallen
Gast- Gast
Ik heb
Miss Communicatie - Astrid Harrewijn & Bedrogen Liefde - Anita Verkerk deze week gelezen! Nu straks weer een nieuwe uitzoeken.
Miss Communicatie - Astrid Harrewijn & Bedrogen Liefde - Anita Verkerk deze week gelezen! Nu straks weer een nieuwe uitzoeken.
Gast- Gast
"Hoe wikkel je een sari om", kijken of ik daarna nog steeds graag naar India wil voor mijn stage
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Mag ik je nummer even van Sophie Kinsella, ga er straks in beginnen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Heb dit boek al meer dan een jaar in huis, maar nooit geen zin gehad om er in te beginnen. Nu ik eindelijk wel begonnen ben, vind ik het wel een mooi en interessant boek.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Zonnetje schreef:Raindrop schreef:Mag ik je nummer even? van Sophie Kinsella.
Die vond ik leuk. Ik heb alle boeken van haar.
Ik vind haar boeken echt geweldig! Er zit ook veel humor in he. Leuk dat je al haar boeken hebt! Ik leen ze altijd van de bieb haha, enige nadeel is dat haar boeken bijna altijd uitgeleend zijn (omdat veel mensen haar boeken geweldig vinden denk ik haha).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik ben gister trouwens begonnen aan dit boek:
Ik moet nog even in het verhaal komen maar denk dat het ook een leuk boek is
Ik moet nog even in het verhaal komen maar denk dat het ook een leuk boek is
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
De kaft van onderstaand boek vind ik er in ieder geval al erg leuk uit zien! Ik heb al tijden geen boek gelezen, maar heb gisteren een boek geleend: 'Myrthe van Anita Verkerk. Ik moet nog beginnen. Had hier al gelezen dat boeken van Karin Slaughter leuk zijn, maar die waren er helaas niet.
Gast- Gast
Ik ben nu bezig in
Magnolia Gold leidt het leven waar veel vrouwen van dromen. Als hoofdredacteur van de populaire glossy Lady woont ze in het hippe Manhattan en heeft ze een kast vol designerkleding. Maar haar droombaan verandert in een nachtmerrie na een rampzalige restyling van het blad. De nieuwe hoofdredacteur Bebe Blake is de populairste talkshowpresentatrice van het land en heeft totaal geen verstand van bladen maken. Liever maakt ze zich druk over de kijkcijfers van haar talkshow en haar foto's in de roddelbladen. Termen als budget en deadline laten haar volledig koud. Aan Magnolia de weinig glossy eer haar geliefde blad van de ondergang te redden...
Magnolia Gold leidt het leven waar veel vrouwen van dromen. Als hoofdredacteur van de populaire glossy Lady woont ze in het hippe Manhattan en heeft ze een kast vol designerkleding. Maar haar droombaan verandert in een nachtmerrie na een rampzalige restyling van het blad. De nieuwe hoofdredacteur Bebe Blake is de populairste talkshowpresentatrice van het land en heeft totaal geen verstand van bladen maken. Liever maakt ze zich druk over de kijkcijfers van haar talkshow en haar foto's in de roddelbladen. Termen als budget en deadline laten haar volledig koud. Aan Magnolia de weinig glossy eer haar geliefde blad van de ondergang te redden...
Gast- Gast
50 tinten grijs van E.L James
En als ik die uit heb 'wij zijn ons brein' van Dick Swaab
En als ik die uit heb 'wij zijn ons brein' van Dick Swaab
Gast- Gast
Simone van der Vlugt - Schaduwzuster. En ik heb Stuk van Judith Visser net uit, érg slecht einde had het.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Babydoll schreef:Simone van der Vlugt - Schaduwzuster. En ik heb Stuk van Judith Visser net uit, érg slecht einde had het.
Het einde weet ik niet meer (ik heb hem een jaar geleden ongeveer gelezen), maar ik kan me herinneren dat ik het erg fascinerend vond hoe je bepaalde dingen in je hoofd voor jezelf kan rechtvaardigen. Al ging het op een gegeven moment wel iets te ver dat het niet meer realistisch was in mijn ogen. Maar verder vond ik het een leuk boek!
Gast- Gast
Confusion schreef:Babydoll schreef:Simone van der Vlugt - Schaduwzuster. En ik heb Stuk van Judith Visser net uit, érg slecht einde had het.
Het einde weet ik niet meer (ik heb hem een jaar geleden ongeveer gelezen), maar ik kan me herinneren dat ik het erg fascinerend vond hoe je bepaalde dingen in je hoofd voor jezelf kan rechtvaardigen. Al ging het op een gegeven moment wel iets te ver dat het niet meer realistisch was in mijn ogen. Maar verder vond ik het een leuk boek!
Klopt, dat vond ik idd ook erg fascinerend. Alleen had ik verwacht dat er wel een uitleg zou komen over hoe het meisje nou uiteindelijk gevonden is, het leek wel alsof de schrijfster nog maar weinig tijd had en er gauw wat van heeft gemaakt.
Laatst aangepast door Babydoll op za 21 jul 2012 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik ga hem denk ik nog maar eens een keer lezen. Ik ben te veel van het verhaal alweer kwijt geraakt :-).
Gast- Gast
Het ene moment ziet de toekomst van June Nealon en haar gezin er rooskleurig uit, het volgende moment wordt ze geconfronteerd met de moord op haar man en een van haar kinderen. De dader, Shay Bourne, wordt ter dood veroordeeld. De wereld heeft hem niets gegeven, en hij heeft de wereld niets te bieden. Dan gebeurt er iets wat alles verandert voor hem. Nu krijgt hij nog een laatste kans op verzoening. Junes elfjarige dochter Claire heeft een nieuw hart nodig en dat wil Shay haar geven. Maar zal June zijn aanbod kunnen accepteren?
Zou jíj je wraakgevoelens opzij zetten om je dochter te redden?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Momenteel lees ik:
Vakantiepret?! van Marielle Bovenkamp.
Tot nu toe erg leuk!
Vakantiepret?! van Marielle Bovenkamp.
Tot nu toe erg leuk!
Ik ben net gisteren begonnen in Hypnose van Lars Kepler
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
justhanna schreef:Ik ben net gisteren begonnen in Hypnose van Lars Kepler
Die heb ik ook in de kast staan..! Hou je mij op de hoogte hoe je hem vind?
Ik ben Bon Bini Beach van Suzanne Vermeer aan het lezen..ik ben ondertussen bij hoofdstuk 8 en hij is wel aardig tot nu toe..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik ben gisteren begonnen in Terug naar Wharton Park van Lucinda Riley
Gast- Gast
Ik ben dit boek aan het lezen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 24 van 44 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek lees jij nu?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
Pagina 24 van 44
Permissies van dit forum: