Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk boek lees jij nu?

+187
Maris82
Guusje
Destino
Auxo
Dikkie Dik
Enelya
Printje
Jip
Willem
Bisq
Cow
Sorella
luenca
Moira
L!ND@
June
*Bloempje*
Kaninchen
Fortissimo
eigenwijs
Aardbei
Isis
SaS
Takkie
Bimbam
Appeltje
Ragazza
Benthe
_Mashimaro_
PeperMunt
Sazzle
Evalynn
sokpop
Shopaholic
Linnie1985
Snirp
Green_Pepper
Ella
Starla
Vino
Katrien
Star007
Océane
Zwerver
Lonely Goatherd
madam
Ilovethe90s
Manderijn
burritosaus
Sam
Blond
Hoochie
Arwyn
Bolleke
Susan
Zonnetje
Elliot
Verona
Linda
Antibes
Sissi
Aziraphale
Vogeltje
Rizzo
bloemenmeisje
Mari
Nala
applestar
Erza Scarlet
Slakje
Sunshine
IlikeBali
Shopelle
Parisienne
Melis1985
Niki
Annemoontje
TukTuk
Dolphinne
*Lookie*
Red Velvet
SuperGrover
Pompoen
kippiee
Jezzie
sanne-84
Ilargi
Le Chat Noir
heartsdale
ChocoChip
Aagje!
Rebecca
Herfstblaadjes
Gympie
dolfijntje24
Leine
Phileine
Jerry
Snoes
Bosjesvrouw
Coco
troela
Lady Starstruck
_Cyn_
Winegum
nina
Middleme
SoGood
Kqip
Jade
dolfijn1982
Ellusss
Filoria
TNMN
Japie
SarahKey
Cherry Darling
anne87
Guus
Fiwen
Elysia
sweetgirl
mosio
boekenwurm83
SleepingBeauty
Caresses
Puzzle
Kerel
SnowWhite
Tullow
Poisongirl
Polly
M@niek
Tinus
Tesss
Ooh La La!
CarpeDiem
PrimaBella
Inge
Frappuccino
ThinkPink
Sweety
Muurvlindertje
dr_oupy
Stuiterbal
silly-one
Zora
Minx
Chocoholic
Sterre
Fem
Blair
patjuhhh
Bay
Suus
Error
rianne27
_Lacey_
Shy
Cheesegirl
Erin
Tyrael
Oasis
mo-lola
Eliesje
Raindrop
Caramba
Silver
bolus26
Pannetoet
litllejoy
Lady4
Sushi
FireButterfly
Sugarfall
rapa nui
Marin
Yael
Summerlovin
Bliss
Lotus
girli
Jeanette
Kaat
Burn
Salander
Atelier Madame
191 plaatsers

Pagina 14 van 44 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 Empty Re: Welk boek lees jij nu?

Bericht  SarahKey ma 9 apr 2012 - 0:20

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 De%20man%20die%20naar%20Auschwitz%20wilde

rapa nui: dat boek lijkt me ook interressant. Ik hou wel van boeken uit de oorlog/over de oorlog.

Birgit: jou boek wil ik ook een keer lezen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Japie ma 9 apr 2012 - 5:45

SarahKey schreef:Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 De%20man%20die%20naar%20Auschwitz%20wilde

rapa nui: dat boek lijkt me ook interressant. Ik hou wel van boeken uit de oorlog/over de oorlog.

Dit boek heb ik pas ook gelezen. Ik moet zeggen dat ik de eerste paar hoofdstukken niet zo leuk vond, maar toen hij eenmaal in het kamp zat, begon het te boeien. Je moet echt even door de eerste hoofdstukken heen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Japie ma 9 apr 2012 - 5:47

zonnetje schreef:
Shygirl85 schreef:Mag ik je nummer even van Sophie Kinsella Very Happy

Ik twijfel erover om die te kopen. Is die net zo leuk als de andere boeken van Sophie Kinsella?

Ik heb net De perfecte leugen van Emily Barr uit. Ik vond het een goed boek.
Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 1001004008503914

Ik ben dit boek nu aan het lezen en vind het echt een aanrader! Bij een stuk lag ik heel hard te lachen in mijn eentje Laughing
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  TNMN di 10 apr 2012 - 3:29

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 Naked-in-death-in-death-series-book-1

Deze heb ik bijna uit, super spannend!!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 8:12

In juli 2012 komt uit.....
Karin Slaughter - Genadeloos

Will Trent lijkt, gesterkt door zijn liefde voor Sara, eindelijk afscheid te kunnen nemen van zijn verleden. Maar wanneer Amanda Wagner hem bewust buiten het onderzoek naar de moord op een jonge studente houdt, ontdekt hij dat het verleden hem nooit met rust zal laten.

Will verricht zijn eigen speurwerk en keert daarvoor terug naar het weeshuis waar hij ooit opgroeide. Daar treft hij onverwacht Amanda aan.

De moord op de studente vertoont verrassende gelijkenissen met de eerste zaak die Amanda ooit onder haar hoede nam, als een van de eerste politievrouwen binnen het corps. Een zaak die direct verband hield met het geheim rond de geboorte van Will.

Ze zullen beiden de demonen uit hun verleden moeten verslaan om te voorkomen dat er zich in Atlanta een nog grotere ramp zal voltrekken.

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl do 12 apr 2012 - 18:21

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 9789049924881_636088019
Omdat ik ze allemaal spaar en het ook altijd wel leuk vind om te lezen. Leest altijd lekker makkelijk weg.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Tinus za 14 apr 2012 - 3:36

Net het eerste boek in de Hongerspelen serie uitgelezen. Vond het een spannend en meeslepend verhaal. Je wilt gewoon weten hoe het allemaal af gaat lopen! Het einde vond ik wel een klein beetje jammer. Deel 2 en 3 liggen ook klaar om gelezen te worden, dus ik ben verder benieuwd!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Filoria za 14 apr 2012 - 3:58

Zijn er meer Austerfans hier? Ik lees nu deze:

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 102781202
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  rapa nui za 14 apr 2012 - 23:44

Deze heb ik net uit: was nieuw in de bieb dus daarom meegenomen en omdat ik in de zomervakantie naar Praag ga en misschien ook Theresienstadt ga bezoeken:

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 1001004011817317

April 1939. Het doel van de 14-jarige Hannelore is zo snel mogelijk met haar vriendinnen nazi-Duitsland te verruilen voor Palestina. Maar vanwege de Britse politiek om het aantal kolonisten in het Beloofde Land beperkt te houden, krijgen ze slechts uitreisvisa naar Denemarken. Daar krijgt Hannelore een nieuwe, minder Duitse identiteit aangemeten als Hanna.
Als Hanna in 1943 Rosj Hasjana (joods Nieuwjaar) bij joodse vrienden in Kopenhagen viert, doen de Duitsers een inval in het huis en wordt zij opgepakt en gedeporteerd naar het concentratiekamp Theresienstadt. In deze hel op aarde – een voormalig Tsjechisch dorpje van 7000 inwoners, waar nu meer dan 50.000 goeddeels zieke en ondervoede joodse mannen, vrouwen en kinderen leven – komt Hanna wel haar vriendinnen Mira, Bella, Rosa en Rachel weer tegen. Met z'n vijven houden de jonge vrouwen elkaar in leven – opgeven telt niet, is hun motto, wat er ook gebeurt…
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lady4 za 14 apr 2012 - 23:51

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 Familieportret

Mooi boek!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Sweety zo 15 apr 2012 - 0:10

Heeft iemand het laatste boek van Virginia Andrews gelezen? Dochter van de duisternis? Ik heb eigenlijk al haar boeken, maar deze is echt op het vampieren gebeuren gebaseerd. Eigenlijk helemaal niet zoals de andere boeken van Virginia. Maar is dit boek wel de moeite waard te lezen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 4:01

Birgit schreef:
Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 1001004010301183

Het kon me helaas niet boeien, nu even een luchtig boekje

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 1001004010970079

Kinderpsychiater Maxine Williams heeft alles voor elkaar: een succesvolle carrire als arts, drie prachtige kinderen en een lieve vriend. Het enige wat haar geluk in de weg staat, is haar onweerstaanbare ex-man, Blake. Blake bezit alle karaktereigenschappen van een foute man;, maar daardoor ook zeer aantrekkelijke, man. Hij is knap, charismatisch, rijk en slim. Maar haar huwelijk met Blake had ook een keerzijde: hij reisde liever de wereld rond om plezier te maken dan dat hij bij zijn gezin was. Inmiddels zijn ze al vijf jaar gescheiden en heeft Maxine een nieuwe liefde gevonden: Charles. Maar door een wending van het lot doet Blake ineens weer een beroep op Maxine. Zal ze haar hart weer aan hem verliezen of trouwt ze uiteindelijk toch met ideale schoonzoon Charles?

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 15 apr 2012 - 4:16

Dit boek heb ik vanmiddag gelezen:

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 1001004011555131

<p>

Beschrijving

De stemming in het toch al niet al te harmonieuze gezin Heuerts bereikt een dieptepunt wanneer Madzy, de zestienjarige dochter des huizes, thuiskomt met een kerstrapport waar de honden geen brood van lusten en haar broer na een hoogoplopende ruzie met slaande deuren het huis verlaat. Vader en moeder Heuerts weten niet meer wat ze aan moeten met hun weerspannig gebroed.
Dan verschijnt er onverwachts een magere, roodharige jongen ten tonele die alle gezinsleden om zijn pink windt en de onderlinge verhoudingen compleet op hun kop zet. Madzy is een geestige en eigenwijze feelgoodroman over een dwars maar ook onverbeterlijk romantisch meisje dat er met onverwoestbare humor en zelfspot achter komt dat de wereld veel groter is dan ze altijd heeft gedacht.

Recensie(s)

Debuutroman van de Nederlandse schrijfster die een theateropleiding heeft gevolgd en nu o.a. werkzaam is als nieuwslezer bij diverse omroepen. Het verhaal beschrijft veertien dagen uit het leven van de 16-jarige Madzy (ik-figuur), die een ramp op school is. Verstand heeft ze genoeg, maar leren wil ze niet. Haar ouders schakelen ten einde raad een 'repetitor' in, die haar in de kerstvakantie moet bijspijkeren. De roodharige Frederik gaat met Madzy aan de slag en zij ontdekt dat zich inspannen voor iets, al is het maar voor Schwere Worter, resultaat oplevert. Opgewekt coming-of-ageverhaal met hilarische scenes aan ontbijt-, lunch- en dinertafels. Het graaft niet diep, Madzy bekijkt haar ouders en broer als elke recalcitrante puber, maar het inzicht dat ze het eigenlijk best getroffen heeft met die rare ouders, wordt gedoseerd en geloofwaardig beschreven
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  SarahKey zo 15 apr 2012 - 5:42

Maris84 schreef:
SarahKey schreef:Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 De%20man%20die%20naar%20Auschwitz%20wilde

Dit boek heb ik pas ook gelezen. Ik moet zeggen dat ik de eerste paar hoofdstukken niet zo leuk vond, maar toen hij eenmaal in het kamp zat, begon het te boeien. Je moet echt even door de eerste hoofdstukken heen.

daar heb je gelijk in. Al zat ik sommige stukjes echt zo :shock: te lezen.
Vind het echt ongelovelijk dat deze man het overleefd heeft, al die ellende en beangstigde momenten
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 5:44

Eenmaal, andermaal, verliefd.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 15 apr 2012 - 5:51

Suuske schreef:Ik lees nu Gevallen van Karin Slaughter. Het is een heel spannend boek en ben al behoorlijk ver, maar helaas heb ik door drukte (vooral met school) vaak geen tijd en zin om te lezen. Ik ben dan al zo druk bezig geweest dat ik alleen nog maar tv wil kijken. Hopelijk heb ik het over een tijd wat rustiger en kan ik weer lekker veel gaan lezen...

Deze heb ik ook nog liggen, voor als het boek wat ik nu aan het lezen uit is. Achterkant trok me wel dus ben benieuwd.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Ellusss ma 16 apr 2012 - 0:04

Haha, heel kinderlijk maar ik ben weer begonnen met de serie van De Olijke Tweeling Laughing
Kreeg 't eerste boek ooit voor mijn 8e verjaardag, heb ze sindsdien eigenlijk allemaal gespaard tot ik een jaar of 12 was en andere boeken leuker vond. Maar nu was ik bij 'n winkel en hadden ze heeeeeeeel veel 'nieuwe' boeken (die ik dus nog niet had) liggen en kon ik 't niet laten om mijn serie weer compleet te maken. (Moet er nu nog 'n paar en dan ben ik weer helemaal up to date, haha!)
Vond (vind) het altijd zo leuk wat de tweeling allemaal beleefden, en vooral dat er één precies mijn naam had. Hihi! Kon (kan angel ) er dan ook helemaal in meegesleept worden. Hehe, in 'n kinderboek ja. Dat ik nu amper 2 uur over één boek doe, doet me even niets. Leuk voor later! Haha! :P
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316

Bericht  TNMN ma 16 apr 2012 - 0:10

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 238126
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  TNMN ma 16 apr 2012 - 0:11

Ellusss schreef:Haha, heel kinderlijk maar ik ben weer begonnen met de serie van De Olijke Tweeling Laughing
Kreeg 't eerste boek ooit voor mijn 8e verjaardag, heb ze sindsdien eigenlijk allemaal gespaard tot ik een jaar of 12 was en andere boeken leuker vond. Maar nu was ik bij 'n winkel en hadden ze heeeeeeeel veel 'nieuwe' boeken (die ik dus nog niet had) liggen en kon ik 't niet laten om mijn serie weer compleet te maken. (Moet er nu nog 'n paar en dan ben ik weer helemaal up to date, haha!)
Vond (vind) het altijd zo leuk wat de tweeling allemaal beleefden, en vooral dat er één precies mijn naam had. Hihi! Kon (kan angel ) er dan ook helemaal in meegesleept worden. Hehe, in 'n kinderboek ja. Dat ik nu amper 2 uur over één boek doe, doet me even niets. Leuk voor later! Haha! :P

Ooh, ik vond de Olijke Tweeling altijd zo leuk! Ik heb ze ook allemaal, ergens bij mijn moeder op zolder. Ik kreeg die boeken altijd van mijn tante, samen met de Vijf enzo.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  dolfijn1982 ma 16 apr 2012 - 0:40

de reunie van simone van der vlugt

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 0:57

Ellusss schreef:Haha, heel kinderlijk maar ik ben weer begonnen met de serie van De Olijke Tweeling Laughing
Vond (vind) het altijd zo leuk wat de tweeling allemaal beleefden, en vooral dat er één precies mijn naam had. Hihi! Kon (kan Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 166342 ) er dan ook helemaal in meegesleept worden. Hehe, in 'n kinderboek ja. Dat ik nu amper 2 uur over één boek doe, doet me even niets. Leuk voor later! Haha! :P

Oh ja, ik heb er ook nog een heleboel, ik denk dat ze nu bij mijn ouders in de berging staan. Af en toe heb ik ook de behoefte om ze weer allemaal te lezen. De nieuwe delen vind ik niet zo leuk, die zijn ook door andere mensen geschreven.

Ik vond het wel altijd raar dat er zo wazig werd gedaan over hun leeftijd en dat ze nooit echt ouder leken te worden. Ik snap dat ook niet van zo'n schrijfster, het is toch leuk om op een gegeven moment te schrijven over hoe ze naar de middelbare school gaan en zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:11

Ik heb net In stilte gehuld van Heather Gudenkauf uitgelezen. Duurde heel lang voor ik er goed in zat, maar toen had ik m ook zo uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 19:30

Ik heb net 'Tin iis' van Tiny Mulder uit. (Fries boek)
De Nederlandse uitgave van het boek heet 'Gevaarlijk ijs'.
in dit boek verwerkt de schrijfster in romanvorm haar ervarinigen met het verzetswerk in de 2e wereldoorlog.
Het verhaal speelt zich af in een gezin: vader, moeder, oudste dochter Dineke, dochter Klaske en zoon Jan. Het verhaal wordt verteld vanuit hoe Klaske het beleeft.
Dineke is zeer actief in het verzetswerk als koerierster, ze helpt geallieerde piloten onderduiken en zoekt onderduikadressen voor Joden en verzetsmensen die gezocht worden.
Het gezin neemt op een gegeven moment Anneke op, een Joods meisje. Zij wordt als volwaardig lid van het gezin opgenomen.
Het is een prachtig boek dat ik in 1 adem heb uitgelezen. Ik heb zelfs met Klaske meegehuild van opluchting toen de Canadezen kwamen Sad Mooi boek!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:28

Eindelijk heb ik de Zevende Doodzonde van Lisa Jackson uit. En ik lees nu...

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 Dochter%20van%20lucifer_0

Althans, ik ben begonnen met het boek. Ik weet niet hoelang het nu gaat duren voor ik hem uit heb. Op de één of andere manier kom ik er niet doorheen, boeit het me niet ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 18 apr 2012 - 23:22

ik heb afgelopen weekend in Engeland twee boeken gekocht:

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 Skippy

Welk boek lees jij nu? - Pagina 14 17-pigeon-english2

Ik heb zin om te gaan lezen smile. 'Gelukkig' ben ik ziek, dus ik ga zo met zakdoeken, een pot thee en een boek op de bank.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 44 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: