Welk boek lees jij nu?
+187
Maris82
Guusje
Destino
Auxo
Dikkie Dik
Enelya
Printje
Jip
Willem
Bisq
Cow
Sorella
luenca
Moira
L!ND@
June
*Bloempje*
Kaninchen
Fortissimo
eigenwijs
Aardbei
Isis
SaS
Takkie
Bimbam
Appeltje
Ragazza
Benthe
_Mashimaro_
PeperMunt
Sazzle
Evalynn
sokpop
Shopaholic
Linnie1985
Snirp
Green_Pepper
Ella
Starla
Vino
Katrien
Star007
Océane
Zwerver
Lonely Goatherd
madam
Ilovethe90s
Manderijn
burritosaus
Sam
Blond
Hoochie
Arwyn
Bolleke
Susan
Zonnetje
Elliot
Verona
Linda
Antibes
Sissi
Aziraphale
Vogeltje
Rizzo
bloemenmeisje
Mari
Nala
applestar
Erza Scarlet
Slakje
Sunshine
IlikeBali
Shopelle
Parisienne
Melis1985
Niki
Annemoontje
TukTuk
Dolphinne
*Lookie*
Red Velvet
SuperGrover
Pompoen
kippiee
Jezzie
sanne-84
Ilargi
Le Chat Noir
heartsdale
ChocoChip
Aagje!
Rebecca
Herfstblaadjes
Gympie
dolfijntje24
Leine
Phileine
Jerry
Snoes
Bosjesvrouw
Coco
troela
Lady Starstruck
_Cyn_
Winegum
nina
Middleme
SoGood
Kqip
Jade
dolfijn1982
Ellusss
Filoria
TNMN
Japie
SarahKey
Cherry Darling
anne87
Guus
Fiwen
Elysia
sweetgirl
mosio
boekenwurm83
SleepingBeauty
Caresses
Puzzle
Kerel
SnowWhite
Tullow
Poisongirl
Polly
M@niek
Tinus
Tesss
Ooh La La!
CarpeDiem
PrimaBella
Inge
Frappuccino
ThinkPink
Sweety
Muurvlindertje
dr_oupy
Stuiterbal
silly-one
Zora
Minx
Chocoholic
Sterre
Fem
Blair
patjuhhh
Bay
Suus
Error
rianne27
_Lacey_
Shy
Cheesegirl
Erin
Tyrael
Oasis
mo-lola
Eliesje
Raindrop
Caramba
Silver
bolus26
Pannetoet
litllejoy
Lady4
Sushi
FireButterfly
Sugarfall
rapa nui
Marin
Yael
Summerlovin
Bliss
Lotus
girli
Jeanette
Kaat
Burn
Salander
Atelier Madame
191 plaatsers
Pagina 12 van 44
Pagina 12 van 44 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44
Re: Welk boek lees jij nu?
Zora schreef:Tullow schreef:Heb alle 3 de boeken van The Hunger Games uit. Ik vind het echt jammer dat ik ze uit heb en er geen vervolg meer komt. Gelukkig komt eind maart de film.
Ik heb 3 boeken van Harlan Coben besteld, vind ik ook altijd erg leuk om te lezen.
Ohhh ik ben ook nu al teleurgesteld bij het idee en ik ben pas op de helft van 2. Ene kant fijn dat ik zo weinig tijd heb om te lezen, aan de andere kant ben ik er wel de heeeele tijd mee bezig!
Ik was er ook steeds mee bezig. En als ik tijd had, móest ik lezen!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Het nachtcircus van Erin Morgenstern.
Had er heel veel goede verhalen van gehoord van vrienden.
Nog niet heel erg ver gekomen omdat ik de laatste tijd niet echt in een leesbui ben, maar tot nu toe wel een goed boek!
Had er heel veel goede verhalen van gehoord van vrienden.
Nog niet heel erg ver gekomen omdat ik de laatste tijd niet echt in een leesbui ben, maar tot nu toe wel een goed boek!
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
The Fall van Guillermo Del Torro
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Het diner van Koch
Voor op vakantie heb ik de nieuwste Grunberg en de man van 100 die uit het raam sprong en verdween klaarliggen!
Voor op vakantie heb ik de nieuwste Grunberg en de man van 100 die uit het raam sprong en verdween klaarliggen!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
"Ellis en het verbreinen", gaat over de ontwikkeling van de hersenen bij kinderen en adolescenten, vooral ook in verband met het onderwijs. Interessant!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Net precies Tess Gerritsen - Hartslag uitgelezen op m'n ebook!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Die heb ik ook! Alleen nog niet gelezen. Wat vind je er van?Break Of Day schreef:Ik lees nu De dochter van de alchemist van Katherine McMahon.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Die heb ik ook! Alleen nog niet gelezen. Wat vind je er van?Break Of Day schreef:Ik lees nu De dochter van de alchemist van Katherine McMahon.
Tot nu toe erg mooi! Ik ben nu op de helft.
Gast- Gast
Ik ben begonnen in 'Ik was twaalf en ik fietste naar school" van Sabine Dardenne, over haar ontvoering door Marc Dutroux. Best heftig...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik heb gisteren en vandaag eerst deze gelezen:
En heb vervolgens net deze uitgelezen die wel heel indrukwekkend en aangrijpend was:
Heb je je weleens afgevraagd hoeveel een mensenleven waard is? Die morgen was mijn broertje niet meer waard dan een horloge. Het is 1941 en de vijftienjarige Lina is toegelaten tot de kunstacademie. Ze maakt zich op voor haar eerste afspraakjes met jongens en alles wat de zomer nog meer te bieden heeft. Maar die ene nacht komt de Sovjetpolitie haar huis binnenvallen. Ze sturen haar vader naar de gevangenis en deporteren Lina samen met haar broertje en haar moeder naar Siberië. De onbevreesde Lina vecht in het kamp voor haar leven en neemt zich voor haar familie en ontelbare lotgenoten te eren. Hiervoor wendt ze haar talent aan en ze legt de gruwelijke ervaringen vast in tekeningen en op schrift. Wanneer Lina besluit haar tekeningen uit het kamp te smokkelen, riskeert zij haar leven. Zal ze haar vader in de gevangenis kunnen bereiken?
En heb vervolgens net deze uitgelezen die wel heel indrukwekkend en aangrijpend was:
Heb je je weleens afgevraagd hoeveel een mensenleven waard is? Die morgen was mijn broertje niet meer waard dan een horloge. Het is 1941 en de vijftienjarige Lina is toegelaten tot de kunstacademie. Ze maakt zich op voor haar eerste afspraakjes met jongens en alles wat de zomer nog meer te bieden heeft. Maar die ene nacht komt de Sovjetpolitie haar huis binnenvallen. Ze sturen haar vader naar de gevangenis en deporteren Lina samen met haar broertje en haar moeder naar Siberië. De onbevreesde Lina vecht in het kamp voor haar leven en neemt zich voor haar familie en ontelbare lotgenoten te eren. Hiervoor wendt ze haar talent aan en ze legt de gruwelijke ervaringen vast in tekeningen en op schrift. Wanneer Lina besluit haar tekeningen uit het kamp te smokkelen, riskeert zij haar leven. Zal ze haar vader in de gevangenis kunnen bereiken?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Deena Munger is bijna vijftig en verkeert in een midlifecrisis. Altijd heeft ze voor haar gezin gewerkt en gezorgd, maar ze is onzichtbaar geworden. Haar eigen identiteit en idealen zijn ondergesneeuwd. Ze besluit om iets te doen wat ze zelf leuk vindt en gaat thuis een blindegeleidepup opleiden. Zo doet labradorpup Heloise haar intrede in het gezin. Na een moeizaam begin krijgt Deena de opvoeding van Heloise onder de knie. Maar haar relatie met Neil, haar man, verslechtert zienderogen. Gaat Deena's huwelijk het redden?
Laatst aangepast door Birgit op zo 11 maa 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Extreem luid en ongelooflijk dichtbij. Het spreekt me niet zo aan eigenlijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kjell Ola Dahl - De vrouw in plastic.
Ik moest er even in komen, maar gaandeweg pakte het verhaal mij toch en nu heb ik het bijna uit. Het is wel zo dat ik wel betere thrillers van Scandinavische schrijvers heb gelezen.
Ik moest er even in komen, maar gaandeweg pakte het verhaal mij toch en nu heb ik het bijna uit. Het is wel zo dat ik wel betere thrillers van Scandinavische schrijvers heb gelezen.
Gast- Gast
Ik begin vanavond in Everything is Illuminated van Jonathan Safran Foer. Heb 'm paar jaar geleden al eens gelezen, maar geef 'm binnenkort cadeau aan m'n broer en zus, dus vind het leuk als ik 'm dan recentelijk zelf ook nog heb gelezen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
rapa nui schreef:
Deze heb ik ook net uit. Heel anders dan ik had verwacht maar wel vermakelijk.
Gast- Gast
Het korte tweede leven van Bree Tanner.
Ooit bij de action gekocht voor 2 euro (volgens mij een foutje?) terwijl hij overal 12eu kost. Het gaat dus over een personage die heel kort in Bella's (twilight) leven is geweest, in de film zie je haar ook eventjes, dan word ze beschermd door de Cullens, nu lees je hoe het er in haar hoofd omging, echt een super boek.
Ooit bij de action gekocht voor 2 euro (volgens mij een foutje?) terwijl hij overal 12eu kost. Het gaat dus over een personage die heel kort in Bella's (twilight) leven is geweest, in de film zie je haar ook eventjes, dan word ze beschermd door de Cullens, nu lees je hoe het er in haar hoofd omging, echt een super boek.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
rapa nui schreef:
Oeh, die wil ik ook lezen! Lijkt me een interessant boek!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mag ik je nummer even van Sophie Kinsella
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Grappig boek tot nu toe...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 12 van 44 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek lees jij nu?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
Pagina 12 van 44
Permissies van dit forum: