Waar verder bezuinigen?
+21
Nora
Moonlight
Ibbeltje
rapa nui
SarahKey
ixis
Susan
Ifrah
loura
TukTuk
Sweety
Rush
Blond
Coco
_Lacey_
Antibes
kwak
Toet
girli
Jeanette
Atelier Madame
25 plaatsers
Pagina 11 van 11
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Re: Waar verder bezuinigen?
Maar die ouders die straks klagen omdat ze gekort worden met thuiswonende kinderen en de ouders (en kinderen) die het niet normaal vinden dat de kinderen hiervoor opdraaien, waarom gaan doe ouders dan niet werken? Hoeven ze ook niet onderhouden te worden door hun kinderen.
Ik vind het zelf niet nodig dat een gezin met drie thuiswonende kinderen van boven de achtien allemaal een bijstand ontvangen.
Ik vind het zelf niet nodig dat een gezin met drie thuiswonende kinderen van boven de achtien allemaal een bijstand ontvangen.
Gast- Gast
Dan moeten ze dat wel kunnen.Smikkell schreef:Maar die ouders die straks klagen omdat ze gekort worden met thuiswonende kinderen en de ouders (en kinderen) die het niet normaal vinden dat de kinderen hiervoor opdraaien, waarom gaan doe ouders dan niet werken? Hoeven ze ook niet onderhouden te worden door hun kinderen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Dan moeten ze dat wel kunnen.Smikkell schreef:Maar die ouders die straks klagen omdat ze gekort worden met thuiswonende kinderen en de ouders (en kinderen) die het niet normaal vinden dat de kinderen hiervoor opdraaien, waarom gaan doe ouders dan niet werken? Hoeven ze ook niet onderhouden te worden door hun kinderen.
Waarom zouden ze niet kunnen werken?
Ik vind animalcops overigens niet iets waar nu geld voor moet worden vrij gemaakt. Als we al moeten bezuinigen, dan op dat. Niet dat ik pro dierenmishandeling ben, maar het is eigenlijk te treurig voor woorden om hier 'agenten' voor in te moeten zetten die de staat moet betalen.
Gast- Gast
Arbeidsongeschikt??Zero schreef:girli schreef:Dan moeten ze dat wel kunnen.Smikkell schreef:Maar die ouders die straks klagen omdat ze gekort worden met thuiswonende kinderen en de ouders (en kinderen) die het niet normaal vinden dat de kinderen hiervoor opdraaien, waarom gaan doe ouders dan niet werken? Hoeven ze ook niet onderhouden te worden door hun kinderen.
Gast- Gast
yvonne schreef:Arbeidsongeschikt??Zero schreef:girli schreef:Dan moeten ze dat wel kunnen.Smikkell schreef:Maar die ouders die straks klagen omdat ze gekort worden met thuiswonende kinderen en de ouders (en kinderen) die het niet normaal vinden dat de kinderen hiervoor opdraaien, waarom gaan doe ouders dan niet werken? Hoeven ze ook niet onderhouden te worden door hun kinderen.
Dan krijg je geen bijstand, maar zit je als het goed is bij het UWV..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
De regeling geldt alleen voor mensen in de bijstand.yvonne schreef:Arbeidsongeschikt??Zero schreef:girli schreef:Dan moeten ze dat wel kunnen.Smikkell schreef:Maar die ouders die straks klagen omdat ze gekort worden met thuiswonende kinderen en de ouders (en kinderen) die het niet normaal vinden dat de kinderen hiervoor opdraaien, waarom gaan doe ouders dan niet werken? Hoeven ze ook niet onderhouden te worden door hun kinderen.
Gast- Gast
Of gewoon geen werk kunnen vinden, mijn pa is ruim 2 jaar geleden ontslagen, heeft echt weet ik het hoeveel sollicitatiebrieven de deur uit gedaan, maar hij is (tenminste was toen) 57, dus zelfs bij het UWV gaven ze hem weinig kans van slagen op het vinden van een nieuwe baan.
Gelukkig mocht hij voor 26 uur terugkomen bij zijn oude baan, maar voor het aanvullende stuk tot 40 uur houdt volgend jaar na 3 jaar zijn WW uitkering op en zal hij toch echt in de bijstand komen.
Gelukkig mocht hij voor 26 uur terugkomen bij zijn oude baan, maar voor het aanvullende stuk tot 40 uur houdt volgend jaar na 3 jaar zijn WW uitkering op en zal hij toch echt in de bijstand komen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb mezelf ook in het rood moeten steken toen jaren geleden het bedrijf waar mijn pa toen werkte (de beste man heeft niet echt geluk in zijn werkzame bestaan), omdat we anders de huur gewoon niet konden betalen. Het zou 6 weken duren voor we geld van het UWV zouden krijgen, maar zijn dossier was kwijt, en uiteindelijk hebben we er ruim 2 maanden op moeten wachten. Ja leuk, maar rekeningen lopen gewoon door.
En als ik mijn pa geen kostgeld had betaald, had hij het gewoon niet gered.
Ik vind dat te zot voor worden, want zag me zelf uiteindelijk niet meer als kind van mijn vader, maar als financieel partner.
En als ik mijn pa geen kostgeld had betaald, had hij het gewoon niet gered.
Ik vind dat te zot voor worden, want zag me zelf uiteindelijk niet meer als kind van mijn vader, maar als financieel partner.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Bezuinigen
» Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 11 van 11
Permissies van dit forum: