Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezuinigen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bezuinigen Empty Bezuinigen

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:14

Bezuinig jij op dingen? En doe je dat omdat het moet, of omdat je het zelf leuk vindt en het zonde vindt om aan bepaalde dingen geld uit te geven?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen Empty Re: Bezuinigen

Bericht  Frappuccino vr 21 jan 2011 - 8:18

Echt bezuinigen doe ik eigenlijk niet aan. Ik ben zelf wel van de aanbiedingen, ik check vaak alle folders om alles zo goedkoop mogelijk te krijgen. Bijvoorbeeld shampoo enzo, dat sla ik altijd in als het in de aanbieding is. Ook bekijk ik de aanbiedingen van supermarkten om te bepalen waar ik boodschappen ga doen.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:29

Momenteel probeer ik te bezuinigen. Ik koop namelijk alles wat er in mijn hoofd opkomt. Zoals gisteren; Ik bedacht me opeens dat mijn ogen de laatste tijd nogal moe aanvoelden en dus heb ik maar "even" een bril gekocht. Dat moet ophouden. Dus ik heb de regel erin gegooid dat ik van mijn maandelijkse loon 100 euro voor mezelf mag uitgeven en de rest gaat op de spaarrekening. En € 600,00 voor boodschappen/benzine is ook veel, dus ik doe boodschappen op aanbiedingen en dergelijke. Kijken of het me lukt. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:42

Ik bezuinig door nooit kleding te kopen. Dat interesseert me ook niet zozeer en vind ik echt zonde om geld aan uit te geven. Nou ja, ik koop wel kleding in het buitenland en dat vind ik leuk, maar zo'n H&M webshop is aan mij echt niet besteed. Ook let ik wel op de Bonus en vind ik het wel een sport zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen per week (20 a 30 euro per week).

Gast
Gast

Bericht  Frappuccino vr 21 jan 2011 - 9:23

Oja, misschien had ik er ook even bij moeten zetten dat ik sowieso niet zomaar geld uitgeef, dus ik heb ook niet echt redenen om te bezuinigen Wink
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Lynn_ vr 21 jan 2011 - 10:12

Bezuinigen is niet het goede woord maar ik geef mijn geld wel 'bewust' uit.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 10:12

Lynn_ schreef:Bezuinigen is niet het goede woord maar ik geef mijn geld wel 'bewust' uit.

Dat heb ik gelukkig ook wel. Ik weet wat ik heb en ik weet ook wanneer dat op is. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 10:14

Ik bezuinig bij sommige aankopen. Ik koop zoveel mogelijk dingen in de aanbiedingen en kijk daar ook wekelijks de folders voor door. Ik koop veel dingen bij de Kruidvat die daar regelmatig in de aanbieding zijn, zoals billendoekjes, bepaalde haarverzorgingsprodukten, make-up... Ik kijk wat er in de aanbieding is en dat sla ik dan groot in. Ik kom er bijna wekelijks om op deze manier boodschappen te doen. Verder bezuinig ik door geen impulsaankopen meer te doen: ik denk nu goed na bij de aanschaf van kleding of ik het echt ga dragen en wanneer dan. Ik koop na vaak wat duurdere, maar kwalitatief goede kleding, da's ook een manier van bezuinigen, want dan hoef ik niet steeds nieuwe kleding te kopen.

Ik bezuinig omdat ik meer wil sparen en vind het altijd ook wel een uitdaging om goedkoop spulletjes te kopen. Beetje een hobby eigenlijk smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 10:18

Nope ik bespaar nooit. Ik ga echter nooit op vakantie; niet uit financiele overwegingen, ik hou gewoon niet van vakanties. Ik houd echter wel van luxe eten, kleding kopen wanneer ik wil, leuke dingen doen wanneer ik wil, dus dat doe ik ook.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: