Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

+2
vlinder-19
Blond
6 plaatsers

Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 6:01

Heeft iemand hem al geprobeerd? Het is een universele kleur, die zich aanpast aan de kleur van je lippen. Ik heb hem geprobeerd, maar bij mij zag je hem bijna niet. Ik vond het wel een heel fijne lippenstift, het voelt net als een lippenbalsem, maar maakte mijn lippen net ietsje dieper van kleur. Dus misschien wil ik hem wel gaan kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Blond do 15 dec 2011 - 6:45

Nog niet eens van gehoord.

Ik heb een fijne lippenstift van Chanel, die staat me super, dus ik stap niet over :P
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  vlinder-19 vr 16 dec 2011 - 0:12

Het lijkt mij wel wat! Hoe heet hij precies en wat kost het?
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Rush vr 16 dec 2011 - 0:13

vlinder-19 schreef:Het lijkt mij wel wat! Hoe heet hij precies en wat kost het?
Ja ben ik ook benieuwd naar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Jeanette vr 16 dec 2011 - 0:29

Ik ben er ook wel benieuwd naar!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Pussycat vr 16 dec 2011 - 0:37

+1

+ voor en na foto's graag :-)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 0:44

Hij heet Studio Secrets Universal Lip Glow en kost hier bij Kruidvat 15,99 (nu 14,99). Ik heb hem dus nog niet, dus ook geen voor-na foto's.
http://nl.elle.be/Beauty/Nieuws/MEEGEDEELD-Universal-Lip-Glow-een-roze-lippenstift-op-maat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Beachgirl vr 16 dec 2011 - 0:50

Ik geloof er niet echt in.

Vroeger had je van de groene (?!) lippenstiften die dan ook roze werden.... werkte ook nooit.

En ik hou van afwisseling, dus niks voor mij.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 0:54

Ooh ja idd, je had groene, oranje, paarse, en nog wat van die rare kleuren. Sommige werden knalrood bij mij en je kreeghet er ook niet meer af. Maar deze voelt heel lekker en geeft dus net een klein beetje kleur. Ik ben niet echt een lippenstift type, dus voor mij is hij wel ideaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Pussycat vr 16 dec 2011 - 0:57

Maar als je hem koopt kan je wel voor en na foto's maken Wink

Klinkt wel goed. Ik hou ook niet van de felle kleuren staat me ook niet eens. Maar als hij helemaal niet kleurt is het ook weer niks...
Hoe heb jij hem geprobeerd dan? Proefmonster ofzo?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen Empty Re: Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum