Verbrande lippen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verbrande lippen
Mijn lippen zijn verbrand. Wat een rotgevoel zeg. Ze zijn helemaal jeukerig en er hangen van die kleine velletjes los.
Ik heb al lippenbalsam met factor 25 gekocht, dus het gaat me niet meer gebeuren deze zomer.
Maar wat smeer je op lippen die al verbrand zijn? Iemand tips?
Ik heb al lippenbalsam met factor 25 gekocht, dus het gaat me niet meer gebeuren deze zomer.
Maar wat smeer je op lippen die al verbrand zijn? Iemand tips?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: Verbrande lippen
Oei, dat is vervelend! In ieder geval niet aan je lippen likken of velletjes trekken, maar dat zal je zelf ook al wel weten.
Ik denk dat het enige wat je kan doen is je lippen vet houden, en als het echt pijn doet misschien met ijsklontjes eroverheen gaan?
Ik denk dat het enige wat je kan doen is je lippen vet houden, en als het echt pijn doet misschien met ijsklontjes eroverheen gaan?
Gast- Gast
Je zou een lekkere lipgloss in de koelkast kunnen leggen voor een lekker koel gevoel.. verder weet ik het ook niet..
Ik bijt ze ook altijd kapot en dan smeer ik wat blistex, en dan bijt ik weer, en dan smeer ik weer.. dus dat werkt sowieso niet
Ik bijt ze ook altijd kapot en dan smeer ik wat blistex, en dan bijt ik weer, en dan smeer ik weer.. dus dat werkt sowieso niet
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Inderdaad heel vet houden met labello of purol oid, dat werkt voor mij het beste..
Gast- Gast
Bedankt voor de tips! Ik houd het nu de hele tijd vet met vaseline (ik neem die pot vaseline overal mee naartoe, ziet er echt niet uit volgens mij ) En dat helpt.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?
» echt hele zere lippen
» De oplossing tegen droge lippen?
» vreselijk droge handen en lippen
» Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen
» echt hele zere lippen
» De oplossing tegen droge lippen?