Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lipstick van de Action / Budgettoppers

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lipstick van de Action / Budgettoppers Empty Lipstick van de Action / Budgettoppers

Bericht  Melis_je vr 3 mei 2013 - 0:44

Ik had al veel goede dingen gelezen over (enkele) make-up producten van de Action, en ik ben normaal niet zo van de reclametopics, maar dit is wel een fietstochtje waard. Ze hebben nu ook van die longlasting lipsticks met aan één kant kleur en aan de andere kant gloss en ze blijven goed zitten. Net zo goed als van dure merken. Ik gebruik de gloss zelf niet, ik vind het matte effect mooi. Het zijn mooie, diepe kleuren.
En... Ze zijn per twee verpakt voor 1,99 euro!
Hebben jullie nog budgettoppers ontdekt?
Lipstick van de Action / Budgettoppers MAXLongLastingGlossyLipstick
Lipstick van de Action / Budgettoppers 2771361_orig
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lipstick van de Action / Budgettoppers Empty Re: Lipstick van de Action / Budgettoppers

Bericht  Blond vr 3 mei 2013 - 0:59

Hee die moet ik hebben! Ik heb nu Lipfinity van MaxFactor, maar mijn kleur verkopen ze bijna nergens (en hij is bijna op). Misschien heeft de Action ze wel in een vergelijkbare kleur!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lipstick van de Action / Budgettoppers Empty Re: Lipstick van de Action / Budgettoppers

Bericht  Melis_je vr 3 mei 2013 - 1:02

Ja, Lipfinity had/heb ik ook altijd. Die vind ik ook erg fijn. Lipfinity droogt mijn lippen iets meer uit dan deze, en lipfinity blijft iets beter zitten, maar het verschil is zeker geen 12 euro waard.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lipstick van de Action / Budgettoppers Empty Re: Lipstick van de Action / Budgettoppers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum