Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?

4 plaatsers

Ga naar beneden

blauwe lippen.... Wat kan dat zijn? Empty blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?

Bericht  duckie za 24 dec 2011 - 2:26

we zitten net te eten en ik kijk naar A. Heeft ze wat grauw/blauwe lippen... wat kan dit zijn? Ze had gister en vanmorgen wel koort (39) maar net weer 37,7... Afgelopen dagen was ze ook wat hangerig en kon zich niet allleen vermaken en nu gaat het wel weer beter want ze kletst veel en is weer alleen aan het spelen... Ook slaapt ze sinds een week of wat weer heeel veel... Iemand een idee?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blauwe lippen.... Wat kan dat zijn? Empty Re: blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?

Bericht  woezel za 24 dec 2011 - 2:30

Hier heeft de jongste dat ook een keer gehad.
Wat ik toen een beetje kon vinden was dat het erop kon duiden dat ze het koud hebben. We hebben het dus even aangeken, en het is vanzelf weer weg getrokken.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

blauwe lippen.... Wat kan dat zijn? Empty Re: blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?

Bericht  Wennes za 24 dec 2011 - 2:31

Ik zou het nog even aankijken en natuurlijk in de gaten houden of ze goed drinkt en alert blijft.
Anders zeker de dokter bellen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blauwe lippen.... Wat kan dat zijn? Empty Re: blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?

Bericht  duckie za 24 dec 2011 - 2:55

ik ga het idd even in de gaten houdenn... T lijkt al wel wat minder te worden gelukkig, ze heeft ook erg koude handen maar dat wel vaker. Nekje voelt wel warm
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blauwe lippen.... Wat kan dat zijn? Empty Re: blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?

Bericht  Susan za 24 dec 2011 - 7:48

Ezra heeft dat ook gehad, wij zijn toen wel naar de huisarts geweest en die heeft voor de zekerheid naar zijn hartje geluisterd, maar hij hoorde geen bijzonderheden, waarschijnlijk was het kou.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blauwe lippen.... Wat kan dat zijn? Empty Re: blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum