Lip vergrotende lipstick
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lip vergrotende lipstick
Ik overweeg om lipstick te bestellen die de collageenproductie en de elasticiteit van de lippen stimuleert waardoor deze voller gaan lijken. Het tintelt wel een beetje na het aanbrengen, maar daarna schijnen de lippen voller te worden en krijgen ze meer volume. Helaas is het nogal dure lipstick, daarom wil ik vragen of er meiden zijn die ervaring hebben met het gebruik van dit soort lipsticks. Helpt het echt?
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Lip vergrotende lipstick
Ik heb er geen ervaring mee en geloof er ook niet zo in.
Wat ik vaak doe is mijn lippen zachtjes scrubben met een tandenborstel (wel vochtig, droog is erg pijnlijk). Dit bevordert de bloeddoorstroom in je lippen en zo worden ze én roder én wat voller. Natuurlijk trekt dit na verloop van tijd weg maar dat geldt vast ook voor die lipstick...
Wat ik vaak doe is mijn lippen zachtjes scrubben met een tandenborstel (wel vochtig, droog is erg pijnlijk). Dit bevordert de bloeddoorstroom in je lippen en zo worden ze én roder én wat voller. Natuurlijk trekt dit na verloop van tijd weg maar dat geldt vast ook voor die lipstick...
Gast- Gast
Ik heb ook zulke lipgloss, van Reva gekregen
Maar ik zweer bij dat spul, het werkt echt! Het is van Mac en ik vind het resultaat geweldig.
Maar ik zweer bij dat spul, het werkt echt! Het is van Mac en ik vind het resultaat geweldig.
Gast- Gast
Ik heb ook een lipgloss gehad met die werking. Begon klein beetje te branden/tintelen idd. Was van een heel duur merk was iets van €35,- had ik gekregen maar werkte echt niet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Iets wat te mooi klinkt om waar te zijn, is het vaak ook. Ik weet niet of dat hier ook geldt, maar hou er rekening mee zou ik zeggen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb die van essence wel eens gebruikt(kan je kopen bij kruidvat) en is echt superspul! Kost 2 euro ofzo?
Gast- Gast
is het niet zo dat je lippen dan groter worden doordat 't eigenlijk een beetje 'irriteert' waardoor er meer bloed naartoe gaat?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had m van ID Bare Minerals, de lip Buxom. Werkte echt wel een beetje.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: