Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Groot Dictee der Nederlandse Taal

+7
Alex
Zora
Suus
Muurvlindertje
Zwerver
Antibes
Bliss
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het Groot Dictee der Nederlandse Taal - Pagina 2 Empty Re: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 10:57

Zora schreef:Hoe leuk is 'Janine' dan!! I love you
Nou, dat vond ik ook.

Nette scores dames. Was 13 nou het gemiddelde in de zaal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Groot Dictee der Nederlandse Taal - Pagina 2 Empty Re: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal

Bericht  Zora wo 14 dec 2011 - 19:16

Smikkell schreef:
Zora schreef:Hoe leuk is 'Janine' dan!! I love you
Nou, dat vond ik ook.

Nette scores dames. Was 13 nou het gemiddelde in de zaal?

Volgens mij wel ja!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Groot Dictee der Nederlandse Taal - Pagina 2 Empty Re: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal

Bericht  Bliss do 15 dec 2011 - 6:47

8 fout! Heb het net gedaan, was idd goed te doen zeg! Het enige waar ik van baal is dat stomme 'oedipuscomplex', ik had het namelijk als 'Oedipus-complex' geschreven (= 2 fout), maar later twijfelde en had ik het bovenaan de bladzijde nog wel goed geschreven. Maar ik durfde het niet meer te veranderen, omdat ik in voorgaande jaren ook nog wel eens dingen verkeerd verbeterde en je meestal op je eerste indruk af moet gaan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Groot Dictee der Nederlandse Taal - Pagina 2 Empty Re: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 3:05

Ik heb het dictee op internet gemaakt. Ik had 30 fout! En daar schrok ik van, want ik verkondig altijd van de daken dat ik zo goed en foutloos kan schrijven angel laughcry
Wat me het meeste opviel was dat ik de mist in ging op momenten dat Philip laatste letters van woorden inslikte.. En dat deed hij nogal vaak..
Kijk, als het woord lopen wordt uitgesproken als lope, en schrijven als schrijve, dan bedenk ik er natuurlijk bij dat er een 'n' achter hoort, maar bij veel andere woorden twijfelde ik en daar ging ik juist de mist in.
Ook kwam ik er bij het nakijken achter dat ik door slordigheid letters in woorden was vergeten, tja dat schiet natuurlijk ook niet op.. Verder ben ik, om eerlijk te zijn, ook geen ster in leestekens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het Groot Dictee der Nederlandse Taal - Pagina 2 Empty Re: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal

Bericht  Bliss vr 16 dec 2011 - 6:08

Maar de leestekens zegt hij er toch juist bij? Very Happy

Heb vanmiddag met mn klas het Groot Kinderdictee gedaan, had 1 fout, dus ben wel tevreden. Het was alleen wel een domme fout, ik schreef namelijk 'prakkizeerde' i.p.v. 'prakkiseerde' (ik gebruik dat woord ook nooit!).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Groot Dictee der Nederlandse Taal - Pagina 2 Empty Re: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum